Toon posts:

[DW4] newbie vraag alles helemaal links

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een menuutje voor een site gemaakt in photoshop en dat wil ik nu verwerken in m`n site, maar het probleem is, het moet helemaal links komen te zitten.

Dus meteen tegen de rand aan en niet met een kleine spatie ertussen, en dit moet ook bovenin gebeuren, maar het lukt gewoon niet.

Hopelijk begrijpen jullie het.

voorbeeld:
http://members.rott.chello.nl/roskamam/site_design.jpg
zo wil ik het

http://members.rott.chello.nl/roskamam/bad.jpg
zo krijg ik het met randjes

Oh ja, willen jullie alleen informatie geven en niet eventueel die site afkraken

Verwijderd

<body style="margin: 0px;">

Als je dat niet begrijpt, dan raad ik je aan een internet-cursusje HTML en CSS te doen, want van Dreamweaver leer je niet veel. Het hoort een hulpje te zijn bij het webdesignen, maar Dreamweaver kan niet alles. Zorg dus dat je zelf ook weet hoe het in elkaar zit.

• Charango
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:08
Eén oplossing zou zijn het achtergrondplaatje van het menu als achtergrond in te stellen en de knoppen transparant te maken. Ook kan je met CSS werken, dan kan je exact bepalen waar alle afbeeldingen komen te staan.

• Charango
  • Laatst online: 00:08
Op maandag 04 februari 2002 00:09 schreef Cheatah het volgende:
Wow, werkt dat ook met oudere (4) browsers?

Verwijderd

en als je dat niet wilt leren kun je in het page property scherm in dw margins aangegeven. marginheight, marginwidth, leftmargin, topmargin allemaal op 0 zetten om het ook in ns te laten werken. Mooier is het om de css manier te gebruiken van hierboven

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 04 februari 2002 00:09 schreef Cheatah het volgende:

Als je dat niet begrijpt, dan raad ik je aan een internet-cursusje HTML en CSS te doen, want van Dreamweaver leer je niet veel. Het hoort een hulpje te zijn bij het webdesignen, maar Dreamweaver kan niet alles. Zorg dus dat je zelf ook weet hoe het in elkaar zit.
THanx het werkt, stom dat ik niet aan zoiets heb gedacht.

• man-o-script
  • Laatst online: 15-09 16:16
en zonder css:
<body leftmargin=0 topmargin=0>

//

Pagina: 1