Heb je gereageerd op een post hier op GoT of heb je bewust een nieuw topic geopend met een beetje vreemde start die doet denken dat je een reply hebt gepost?
en
?
Ken je het verschil tussenYep,
Geen problemen met flashen.
Promise bios is nog steeds langzaam met het detecteren.
[en verder geblaat]
en
?
Aha, Nu slap ik het helemaal.. Tja.. Hij heb de link via http://www.tweakers.net/meuktracker/1598, Ik kom niet zoveel op het forum. Maar ik kwam er nu weer even omdat er weer een tread liep over die antieke plank die ik zelf ook bezit..Op zondag 03 februari 2002 23:54 schreef wfvn het volgende:
Heb je gereageerd op een post hier op GoT of heb je bewust een nieuw topic geopend met een beetje vreemde start die doet denken dat je een reply hebt gepost?
[..]
Ken je het verschil tussen
[afbeelding] en [afbeelding] ?
Nu wfvn toch zo hulpvaardig bezig is. Weet jij welke topic de reply op moest komen.. Ga ik daar lekker verder.. Want een tweaker. Die haalt eenmaal alles uit de plank die al bezit inplaats van steeds een nieuwe te halen
Ik vermoed deze:Op zondag 03 februari 2002 23:59 schreef 4POX het volgende:
Nu wfvn toch zo hulpvaardig bezig is. Weet jij welke topic de reply op moest komen.. Ga ik daar lekker verder.. Want een tweaker. Die haalt eenmaal alles uit de plank die al bezit inplaats van steeds een nieuwe te halen
[topic=339620/1/25]
deze kan ook nog maar dat zal vast niet... is een ander plankje van asus:
[topic=8417/1/25]
Ik snapte dat slotje ook al niet, t is duidelijk een andere bios dan 1010.01a, dit is 1010.01b, er is geen ander 1010.01b topic, waarom dan een slotje
Nothing to see here
Er is een ander topic over, maar daar staat 1 reply in...
Beter doen ze hem gewoon van slot af (stonden tenminste een paar replies in, en werd/wordt door t.net naar verwezen).
Dit is het andere topic: [topic=396417]
maar [topic=398473] is waardevoller.
Beter doen ze hem gewoon van slot af (stonden tenminste een paar replies in, en werd/wordt door t.net naar verwezen).
Dit is het andere topic: [topic=396417]
maar [topic=398473] is waardevoller.
Ik snap er geen reet van, maak de topictitel iets LA-style-achtiger en stuur exirion eropaf
.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
De inhoud van de openingspost laat duidelijk merken dat het als reactie op een andere topic bedoeld is. Dat bedoelde ik dus met mijn slottekst
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik miste op dat moment het stuk kreativiteit om een leuke topic titel uit mijn mouw te schudden. voor de rest. Dank je wel voor al die links.. Daar kan deze ouwe paké iets meeOp maandag 04 februari 2002 16:59 schreef JvS het volgende:
Ik snap er geen reet van, maak de topictitel iets LA-style-achtiger en stuur exirion eropaf.
Jake, Helemaal met jouw eens dat de tweede waardevoller is. Maar daar is reageren niet meer mogelijk. Maar ik hoor geruchten dat die misschien weer open gaat. Ik zie het morgen middag wel als ik de slaap weer uit mij ogen draaiDit is het andere topic: iemand al de nw a7v bios geprobeerd?
maar A7V bios 1010.01b kleine performance boost !!! is waardevoller.
Pagina: 1