7880 SCSI probleem

Pagina: 1
Acties:

• CrushOne
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-03-2024
Ik zoek me nu al een paar uur suf in google en op adaptec.com en had het eigenlijk voor vandaag al opgegeven.

Maaarrr.. misschien weten mijn got-maatjes het :)

Ik heb hier een Digital Prioris XL 6200 server staan. Met een Adaptec 7880 chip onboard (intel bordje)

Op het servertje heb ik win2k adv. server draaien. En die ligt een beetje te zeiken over de firmware van die controller

Nu wil ik van die melding af en kan dus nergens iets vinden wat betreft firmware of bios-update :(

Wat ik nu heb: AIC 7880 v1.26sp7

En de bijbehorende Eventlog-melding: The driver has detected that device \Device\Scsi\Ultra1 has old or out-of-date firmware. Reduced performance may result.

• Tubby
  • Laatst online: 00:21

Tubby

or not to be

Als de controller onboard is, zul je de firmware updates moeten zoeken bij de fabrikant van het board (of de hele server). Veel succes iig.

Het is in ieder geval geen exotische chipset, Ik had laatst een ibm server hier staan en daar zat ie ook in.

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

• CrushOne
Op maandag 04 februari 2002 10:48 schreef Tubby het volgende:
Als de controller onboard is, zul je de firmware updates moeten zoeken bij de fabrikant van het board (of de hele server). Veel succes iig.

Het is in ieder geval geen exotische chipset, Ik had laatst een ibm server hier staan en daar zat ie ook in.
Mja dan heb je ook gelijk het probleem bij de kladden.
Digital is nl overgenomen door Compaq. En op de compaq site is geen ruk meer over digital systemen te vinden. Kheb ook heel google afgezocht maar kan ook nergens specs van dat ding lezen. Wat ik weet is dat het een intel bordje is. Maar type :? :? :? ik zie het echt nergens staan.. :(

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

• CrushOne
Op maandag 04 februari 2002 19:45 schreef wildhagen het volgende:
Misschien dat je aan http://www.compaq.com/legacysupport/digital/pdf/brsmm.pdf iets hebt? :?
The flash utility and BIOS updates are available on the Digital's BBS at (508)495-8800 or on the world wide web at:

http://www.digital.com

jaja :?

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-04 21:21
Is het moederbord zelf ook gebouwd door digital? (kun je met de Bios string nakijken) zo niet dan kun je de firmware van de maker van het mobo downloaden (heb je dus niks met digital nodig)

• tricktrac
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-01 21:18

tricktrac

PPro smp

Volgens mij begrijp ik je vraag niet, of begrijp jij niet wat je vraagt.

Pagina: 1