Toon posts:

CashFiesta werkt niet goed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
HE allemaal, ik heb sinds kort cashfiesta (als je nog geen lid bent, gebruik ff mijn refid compuhulp) en ik heb het proggie geinstalleerd. Alleen het ventje loopt wel, maar ik krijg geen punten erbij, terwijl ik toch om de vijf minuten op een banner klik.

Graag reacties van mensen die dit ook hebben.

[Mike]

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
Ja bij mij is-ie ook praktisch aldoor rood.... mannetje loopt evengoed wel als je'm af en toe eens een schop geeft. Maar het schiet gewoon niet op, ik draai nu maar weer DD.

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Hij heeft anderhalve week goed gelopen, nu niet meer..........adverteerders zijn op. blijven proberen zou ik zeggen.

Trouwens, als mensen nog goede progjes weten, ik wil wel een refferal ruil :)

Verwijderd

Bij mij telt hij wel gewoon door.

xxxMaverick, ik denk dat ik alles al heb wat jij hebt. Maar als je nog programma's zoekt, kijk dan even op mijn website. Mocht je toch nog eentje hebben die ik niet heb, dan hoor ik het wel van je.
Ik ben wel in voor een ruil-aktie. :)

Edit: Jullie hebben gelijk :( Hij telt op de balk wel door, maar als je hem afsluit, en dan weer opstart, is hij weer terug bij het aantal punten waar je vorige keer mee begon.

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:16

admiral866

The King Personality Disorder

bij mij is niet zozeer de werking van cashfiesta wat me dwars zit, maar bij mij is het gewoon CrashFiesta
:(

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Vandaag als 2x een nieuwe dll's gedownload automatisch. Hij is wel al een stuk stabieler onder w2k geworden. Alleen mijn systeem wordt er erg traag van. Processor gebuik van 80% op een Athlon 700 lijkt mij wat veel ;).

• Klont
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07-2021

Klont

Destroyer of words

Hm op mn laptop loopt ie prima. Bijna al 10.000 punten :P

Alleen soms blijft dat ventje maffen als ik alweer aan ad heb. DAN moet je hem schoppen. Sinds ie nieuwe files heeft opgehaald krijg ik hem niet meer wakker als er geen ads zijn, vroeger nog wel.

• waslijn
Vandaag heeft dat ding weer nieuwe files overgehaald en loopt dat ventje nu al minstens 12min aan een stuk, gaat perfect zo :)

• Alkaline
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-04-2022

Alkaline

100% acid free

Bij mij crashed Windows elke keer als ik wil
inloggen. Vandaag heeft dat die bar nieuwe files binnen gehaald, maar dat helpt niets.

Zou het misschien aan Windows liggen? Ik denk dat ik maar eens ga proberen in Windows 2000.

The whole is always greater than the sum of it's parts.

• waslijn
Ze hebben volgens mij een gebrek aan ads :(,
het schiet zo niet echt op.

Verwijderd

Bij mij schiet hij nogsteeds terug naar z'n beginstand zodra ik afsluit. Schiet helemaal niet op zo.

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
hij doet het hier nu weer prima :) :)

• waslijn
Qua punten loopt hij nu prima :).

Alleen dit:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/maarten.hageraats/cash.gif

een processor gebruik van 98%. Grrrr :(

Verwijderd

Wat een KUTzooi die Cashfiesta.Als ie al ads heeft blijft ie constant op rood!
Wie heeft dit nog meer?

Verwijderd

Bij mij heeft hij 2 dagen op hetzelfde aantal punten gestaan, maar nu loopt hij weer gewoon door.

Verwijderd

Ik las ergens anders dat er een nieuwe versie van hun bar uit is. Die zou het een en ander fixen.
Probeer het maar eens.
Pagina: 1