Toon posts:

Wie heeft een Saitek X45 en windows XP, werkt het?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag weten wie de combo Saitek X45 + windows XP heeft en of het werkt. Ik vind de stick namelijk wel interessant en ik heb gelezen dat de Xp ondersteuning nog niet full is!

Er zijn wel drivers gereleased maar daar staat saitek zelf niet geheel achter geloof ik :?!

Hier nog ff een plaatje!

Afbeeldingslocatie: http://www.joy-stick.net/images/saitekusa_1649_3162889.gif

Verwijderd

DAT - DING - IS - VET - !

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-01 11:31
Ik heb XP
En dat ding :)

Offie het doet...... volgens mij wel :?
Ik zit nu ff te denken of ik hem wel eens in XP heb geinstalleerd, wel in 2000 daar deed hij het wel prima.

Ik zal zo ff voor je proberen, als je een momentje hebt

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• Red Baron
Hij doet het idd.
Gewoon met de meegeleverde drivers van de cd.

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:05
Wat kost zo n ding nou ?

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

reken maar meer dan 50 euro :)

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:05
Op maandag 04 februari 2002 00:31 schreef Devilseye het volgende:
reken maar meer dan 50 euro :)
IK heb zelf een AFTHERBURNER van TM en die was Toen 170 GLD.

Werkt nog steeds ..

Dus ik denk zelf dat deze iets hoger ligt denk ik ..

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Red Baron
Hij was toen ongeveer 240 - 250 piek ofzo.
Ik had hem bij psxshop besteld.
Duurde wel hardstikke lang tot ik hem kreeg. Dus mocht je hem kopen, haal hem ergens anders :)

• Red Baron
http://www.psxshop.nl/showproduct.asp?Itemcode=P655

Ik heb trouwens een iets andere versie dan die je op het plaatje ziet.
Het blauwe is bij mij veel lichter.
En die ring onder de stick is groter en smaller.
110 Euro kost hij nu dus.

• Red Baron
Even een camshotje gemaakt, zodat het wat duidelijker is.
Niet letten op de kwaliteit aub danku :)

Afbeeldingslocatie: http://www.r3dbaron.f2s.com/zooi/x45.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Hey yo, harstikke bedankt! Want dat ding is echt vel vet! :P!

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

De x45 heeft wel drivers voor winxp.
Maar de volledige drivers worden nog gemaakt.
De driver die je nu heb is zeg maar een beta en zonder progje om keys te binden aan je buttons.

Thy will see the light...

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-01 22:55
Ik wil hem ook gaan koppen maar het schijnt dat hij heel vaak niet onder winXP werkt. JE moet daarom dniet de standaaard drivers van Saitek hebben maar custom build drivers van ene Dhauzimmer van saitekhelp. En aangezein Saitek pas ongeveer in juli zijn programmeersoftware uitgeeft cduurt dat dus errug lang. Bij de mediamarkt hebben ze hem af en toe liggen trouwes. Voor iets van 109 euro's. ALs ik thuis ben zal ik ff wat links posten

tampert, kriminalpolizei

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Nou maar hopen dat die TM Cougar wat goedkoper wordt want oi oi oi die is duuhuuhuur. :(

Misschien toch maar die SWF chips voor mijn FLCS+TQS bestellen. Kan ik ze tenminste ook onder Win2K/XP programmeren.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op maandag 04 februari 2002 12:40 schreef tazzman het volgende:
Nou maar hopen dat die TM Cougar wat goedkoper wordt want oi oi oi die is duuhuuhuur. :(

Misschien toch maar die SWF chips voor mijn FLCS+TQS bestellen. Kan ik ze tenminste ook onder Win2K/XP programmeren.
Ik wacht nog steeds op de Cougar ;(

heb jij al prijzen gezien ergens?? ik reken op rond de 350 euro voor de hele set, minder is meegenomen, meer is balen en nog ff doorsparen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Nee, hij is nogaltijd niet uit.. hij gaat zeker 350 Euro kosten meen ik. Mijn FLCS + TQS waren ook niet erg goedkoop en moeilijk te vinden. Ik heb ze bij Dynabyte vandaan waar ik werkte, dus ik kon ze gewoon bestellen maar oi wat was die zeut duur.. geen wonder dat ze niet echt verkochten:

FLCS 375,00 NLG
TQS 325,00 NLG
F22 425,00 NLG

Moet alleen nog een stel TM RCS Rudders zien te vinden maar die waren toen maar 175,00 NLG.. valt wel mee, kan ze alleen *NERGENS* meer vinden.

Die SWF Digital Chip upgrade kost 59,00 USD maar volgens de SWF website werken die niet onder Win2K/XP - en volgens anderen juist weer wel.. :? Moet ik nog maar es naar gaan kijken.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op maandag 04 februari 2002 13:17 schreef tazzman het volgende:
Nee, hij is nogaltijd niet uit.. hij gaat zeker 350 Euro kosten meen ik. Mijn FLCS + TQS waren ook niet erg goedkoop en moeilijk te vinden. Ik heb ze bij Dynabyte vandaan waar ik werkte, dus ik kon ze gewoon bestellen maar oi wat was die zeut duur.. geen wonder dat ze niet echt verkochten:

FLCS 375,00 NLG
TQS 325,00 NLG
F22 425,00 NLG

Moet alleen nog een stel TM RCS Rudders zien te vinden maar die waren toen maar 175,00 NLG.. valt wel mee, kan ze alleen *NERGENS* meer vinden.

Die SWF Digital Chip upgrade kost 59,00 USD maar volgens de SWF website werken die niet onder Win2K/XP - en volgens anderen juist weer wel.. :? Moet ik nog maar es naar gaan kijken.
dan heb ik echt een koopje gehad

250 piek voor de F22 + TQS

op koningendag bij die gasten van de LHS :)

ik zie overal alleen maar de expected retail prijs en die ligt ronde de 300 dollar, exclusief rudders :/

TM spul is uberhaupt erg lastig te vinden in NL moet ik zeggen, vooral dan de wat duurdere spullen

mischien dat ik het via een maat in Canada bestel.

maar ik hoop dat ie snel uitkomt, duurt nu wel erg lang allemaal :(

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Alleen bestellen buiten de EU = import tax. :(

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op maandag 04 februari 2002 13:45 schreef tazzman het volgende:
Alleen bestellen buiten de EU = import tax. :(
ik laat die maat in canada bestellen en dan stuurt hij het als pakje naar mij :)

• slownera
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik heb de vorige versie hiervan de x36USB. Ik had gelezen dat onder win2000 en WinXP de software nog niet functioneel is. Er zijn wel drivers voor uit zodat in ieder geval de knoppen te gebruiken zijn als DirectX commandos. Die drivers gebruik ik nou onder win2k en ze werken goed.

Anders moet je even kijken bij: http://saitekhelp.simhq.com/

de ideale site voor saitek probelemen.
Ik heb daar zelf niet gekeken of er al updates zijn, maar kijken kan geen kwaad.

Suc6

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

ik heb een X-36 usb (= X45 zonder toeters en bellen AFAIK)
en het ding zuigt met IL-2 en slijt ook vrij snel IMO. met Falcon 4.0 werky ie wel goed (maar dat had ik ja al verteld)
ik ga daarom ook een cougar kopen.

Cougar: E 399. (ouch.)

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

Erg mooi setje, voor 110 eurootjes ook niet echt duur. Vraag me alleen af of m'n TM rudders er op aangesloten kunnen worden. Op de site van saitek staat er niets over wat de X45 betreft.
Van m'n CH throttle en f16 fighterstick doen alleen de assen en 4 standaard knoppen het nog, alle electronica is naar de klote dus ik zoek vervanging :)

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

die rudder kun je niet doorlussen of combineren AFAIK. je hebt wel een ingebouwde rudder rocker as in de trottle. maar ik heb van diverse mensen gehoord dat rudders fijner vliegen.

ik ga straks ook een setje rudders kopen maar daar moeti k eest ff voor sparen

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 februari 2002 10:43 schreef ocf81 het volgende:
die rudder kun je niet doorlussen of combineren AFAIK. je hebt wel een ingebouwde rudder rocker as in de trottle. maar ik heb van diverse mensen gehoord dat rudders fijner vliegen.

ik ga straks ook een setje rudders kopen maar daar moeti k eest ff voor sparen
Damn, wat een plannen allemaal :P, het wordt straks nog lastig tegen jou te vliegen :P!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-12-2025
Dus als ik het goed begrijp werkt hij wel in XP, maar kun je knoppen niet programeren. Lekker handig, even wachten dan maar met aanschaffen.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Pagina: 1