Toon posts:

cd-rom raakt moederbord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kheb net een nieuwe cd-rom in mn kast gezet, alleen nou raakt ie tegelijkertijd het moederbord en het chassis.. hij raakt het moederbord aan de bovenkant (dus de dunne kant niet die met connectoren) kan dit kwaad?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:56

crisp

Devver

Pixelated

Ik weet niet wat je bedoelt met de 'dunne' kant, maar lopen er printbaantje waar die 'm raakt? dan zou ik toch oppassen als ik jou was, en er minimaal iets tussen stoppen wat geen stroom kan geleiden.

Intentionally left blank

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:00
Ik zou toch eens gaan kijken voor een nieuwe PC kast dan in ieder geval, want als alles zo krap zit lijkt het me ook niet echt goed voor je processor in verband met airflow.

Verwijderd

Dat is een bekend probleem bij 'ik kan even niet op de naam komen' kasten. Het maakt niks uit dat ie tegen de zijkant van je mobo aanzit. Toch zou ik hem er niet helemaal tegen aan doen en een milimetertje ertussen laten.

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 11:01
Heb dat dus ook :(

Vandaar nu hele lange kabels nodig om te zorgen dat ik niet op 1 ide kabel 2 x hd en 2x cdrom op te zetten. Ook lekker voor je airflow...

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Verwijderd

ik zou persoonlijk een nieuwe kast halen :). Maar anders steek je die cdrom een beetje naar buiten..

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 09:18
Voor de zekerheid dat mobo gewoon een beetje isoleren.. (plak er een stukje tape ofzo overheen).
Dan kan het geen kwaad!

Verwijderd

tja ik had hetzelfde probleem, maar heb hem gewoon een klein beetje naar buiten uit laten steken, dat gaat perfect, ziet er alleen wat minder uit, maar ja ;)

Verwijderd

Topicstarter
hehe tis juist een kleine,stille kast omdat ie dient als videorecorder/dvd/divx bak
Pagina: 1