Ik heb in ander topics gelezen dat hij dan niet goed meer brand.
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
ik heb het uit noodzaak moeten doen 
ik heb idd gemerkt dat hij in het begin wat minder brand, en pas na een tijdje echt goed brand.
vroeger brandde hij in 1x goed
ik heb idd gemerkt dat hij in het begin wat minder brand, en pas na een tijdje echt goed brand.
vroeger brandde hij in 1x goed
Verwijderd
Ik heb dit eens gedaan en na een bepaalde lengte doet hij het dan niet meer goed
Mijn is verteld door de electro boer bij ons in de buurt als ik er een draadje ferriet draad bij doe dat hij dan wel moet werken ! dus bij de gewone draad 1 stuk ferriet draad.
Mijn is verteld door de electro boer bij ons in de buurt als ik er een draadje ferriet draad bij doe dat hij dan wel moet werken ! dus bij de gewone draad 1 stuk ferriet draad.
Dan knip je toch de 12V lijn door en verleng je die daar?
Ik zie het probleem niet echt.
Ik zie het probleem niet echt.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Het zal voornamelijk met een spanningval te maken hebben door de hogere weerstand van de langere draad. En eventueel bij hoogspanning en onjuiste isolatie ook een spanningsverlies. Gebruik dus (redelijk) dik-aderige kabel en kabel die geschikt is voor hoogspanning. Eventueel zou je bv. bougiekabel kunnen gebruiken of kabel met een silicone isolatie.
2030Wp + 2520Wp PVoutput
wou ik eerst ook doen... maar besloten het maar niet te doen
kom der nu achter dattat wel slim was
kom der nu achter dattat wel slim was
Ik heb er een kroonsteentje tussen en bij mij doet ie het nog steeds zoals in het begin...
I'm not as think as you stoned I am
Pagina: 1