Multimonitor is relax :P
Niet zoals je het hier voorstelt. Misschien is het een optie om 1 achtergrond HTML te maken, met daarin een aantal layers waar je je HTML inzet?
Intentionally left blank
nope, ik wil die pagina helemaal transparant of iig een deel ervan.Op zondag 03 februari 2002 22:57 schreef SuN_FlasH het volgende:
je bedoelt tables transparant,
<table border="0" style="filter:aplha(opacity=70)">
maak er een active desktop van met iframes en dan met zoiets:
simpel voorbeeldje
code:
1
| <iframe style="filter:alpha(opacity = 50);"> |
simpel voorbeeldje
Ik weet alles over digitale toegankelijkheid, of ik weet wie het wel weet.
werkt idd wel aardig, maar is niet echt helemaal wat ik wil.Op zondag 03 februari 2002 23:07 schreef Karp het volgende:
maak er een active desktop van met iframes en dan met zoiets:
code:
1 <iframe style="filter:alpha(opacity = 50);">
simpel voorbeeldje
Misschien kun je proberen het wat beter uit te leggen dan
Verwijderd
Heel simpel. Hij wil wat nu wit op de pc en grijs op de mac is transparant hebben. helaas kan dat dus niet..Op maandag 04 februari 2002 11:34 schreef Karp het volgende:
Misschien kun je proberen het wat beter uit te leggen dan
Verwijderd
Hij heeft dus GOT op de achtergrond en wil 't wit (f*ck macOp maandag 04 februari 2002 13:03 schreef Gordijnstok het volgende:
[..]
Heel simpel. Hij wil wat nu wit op de pc en grijs op de mac is transparant hebben. helaas kan dat dus niet..
edit: O, ik zie 't al, hij is twisted...
volgens mij zei ik dat al. en tja, wie is er nu twisted in z'n hoofd als hij niet zo goed kan lezen (en/of begrijpen!)
Kijk, als je zoiets als dit maakt, gewoon een layer die je rond ken draggen, en je kunt er zo een paar bij maken
voorbeeldje
[Dit was van een andere topic een voorbeeldje maar het gaat om het idee...]
voorbeeldje
[Dit was van een andere topic een voorbeeldje maar het gaat om het idee...]
Of het niet duidelijk uitlegt?Op maandag 04 februari 2002 13:58 schreef MeIsTwisted het volgende:
volgens mij zei ik dat al. en tja, wie is er nu twisted in z'n hoofd als hij niet zo goed kan lezen (en/of begrijpen!)
tja, als anderen het wel begrijpen......Op maandag 04 februari 2002 22:03 schreef Karp het volgende:
[..]
Of het niet duidelijk uitlegt?
Pagina: 1