Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
Ik denk dat je wel meer hebt weggehaald dan de regel die je moet verwijderen want de tweak werkt goed.
Dus het zal moeilijk worden om te weten wat je hebt weggehaald, denk dat je beter windows opnieuw kan installeren.
Dus het zal moeilijk worden om te weten wat je hebt weggehaald, denk dat je beter windows opnieuw kan installeren.
If I don't make it today, i'll make it tomorrow
Dit is wat ik heb weggehaald:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\ CurrentVersion\Explorer\Desktop\NameSpace\
{645FF040-5081-101B-9F08-00AA002F954E}
Niet meer en ook niet minder...
Ik heb hem daarna ook weer teruggezet en toen deed m'n desktop het wel weer... maja, ook m'n recyclebin was er weer...
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\ CurrentVersion\Explorer\Desktop\NameSpace\
{645FF040-5081-101B-9F08-00AA002F954E}
Niet meer en ook niet minder...
Ik heb hem daarna ook weer teruggezet en toen deed m'n desktop het wel weer... maja, ook m'n recyclebin was er weer...
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
Verwijderd
Ik zit dus precies met hetzelfde probleem, en windows opnieuw installeren heeft echt geen zin hoor. Heb ik al geprobeerd en krijg precies hetzelfde probleem.
Nu zit ik dus met dat klote pictogrammetje op m'n desktop.
Iemand een oplossing?
Nu zit ik dus met dat klote pictogrammetje op m'n desktop.
Iemand een oplossing?
Excuses om dit zo te kicken, maar ik heb dus nu precies hetzelfde probleem. We zijn nu een paar maanden (en veel AD topics) verder.
Iemand een oplossing?
Thanks.
PS: Ik kan hem wel terug zetten, maar ik wil natuurlijk geen icon erop hebben... anders had ik net zo goed geen AD kunnen maken.
Edit: Hmm... ik heb hem eerst gewoon uit het registry geschopt: AD werkte niet meer. Net weer terug gezet in het registry (handmatig), TweakUI geprobeerd: precies hetzelfde, als ik hem daar uit zet, werkt AD niet meer. Lijkt me misschien een bug?
The search continues.
Iemand een oplossing?
Thanks.
PS: Ik kan hem wel terug zetten, maar ik wil natuurlijk geen icon erop hebben... anders had ik net zo goed geen AD kunnen maken.
Edit: Hmm... ik heb hem eerst gewoon uit het registry geschopt: AD werkte niet meer. Net weer terug gezet in het registry (handmatig), TweakUI geprobeerd: precies hetzelfde, als ik hem daar uit zet, werkt AD niet meer. Lijkt me misschien een bug?
The search continues.
[ Voor 65% gewijzigd door Cavorka op 20-07-2003 15:20 ]
the-blueprints.com - The largest free blueprint collection on the internet: 50000+ drawings.
Titel iets aangepast... OS in titel gezet, zie ook de WOS Policy
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik heb in het verleden hetzelfde meegemaakt en me echt suf gepiekerd over waarom dat nou gebeurde. Volgens mij werkt active desktop gewoon niet als je alle iconen heb weggehaald. Het maakt dus niet uit welke icoon/snelkoppeling er op je bureaublad staat; ALS er maar 1 staat. Nadat ik een snelkoppeling naar een internetradio op het bureaublad had toegevoegd werkte de active desktop weer.
Ik leeg mijn prullenbak trouwens via de verkenner waar ie onderin staat...
Ik leeg mijn prullenbak trouwens via de verkenner waar ie onderin staat...
Pagina: 1