ik heb dat proggie ComControl Beta 5b (voor windowsxp) en ik draai hem in compatible mode (vanwege die error) en bij alle comms staat ready in het blauw. als ik nu com 1 tm 4 enabled, en ik sluit de pinnetjes 4 en 9 kort, dan gebeurd er niks, terwijl ik winamp heb draaien en 4-9 hangt aan next song, wat doe ik verkeerd?
ja, anders geeft hij toch niet "ready" aan in het blauw bij de comms? (hoewel hij ook ready zegt bij comm 3 en 4, en die heb ik toch helemaal nietOp zondag 03 februari 2002 22:47 schreef 3vil_k3nny het volgende:
liggen uw com poorten aan in bios ?
maar bij windows xp staan de poorten ook in de apparaat beheer en als ik die 4 en 9 verbind met een ledje brand hij ook
Verwijderd
Cu2Moro waar slaat dit op?Op maandag 04 februari 2002 15:57 schreef CU2morO het volgende:
*SCHOP*
Ben ik niet van je gewend jongen!!!
Tot morgen, meel me trouwens nog even dat progje van winamp en laat het me weten als dit probleem is gefixt!!
tssk, sgoppert 
ik zou ik zou toch eens je compoorten proberen met iets anders(serieele muis), want misschien zijn ze wel uit/kapoet...
ik zou ik zou toch eens je compoorten proberen met iets anders(serieele muis), want misschien zijn ze wel uit/kapoet...
Verwijderd
Ik schop ook maar ff mee.
Oeps, schop ik tegen de sluit topic knop, da's nou pech hebben.
Oeps, schop ik tegen de sluit topic knop, da's nou pech hebben.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()