Toegevoegd in MSN door: msn-status8@server0.xs4all

Pagina: 1
Acties:

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:59
Eergisteren werd ik door dit (msn-status8@server0.xs4all.nl) vreemde e-mail adres toegevoegd in msn-messenger. Ik accepteerde de request omdat ik erg benieuwd was wie er achter dit e-mail adres zit. Tot op heden is het e-mail adres nog niet online gekomen. Het lijkt me niet van een particulier te zijn, maar van xs4all ofzow. Ik heb planet internet dus ik begrijp er erg weinig van. Wat moet dit e-mail adres van mij?? Misschien iemand hetzelfde gehad?????

Verwijderd

Hmm, lijkt meer op een router. Maar wat die van jouw wilt :?

Verwijderd

Ik kan dit e mail adress niet toevoegen an mijn lijst

:? raar

• ChromeFR
Op zondag 03 februari 2002 22:55 schreef TourTheForce het volgende:
Ik kan dit e mail adress niet toevoegen an mijn lijst

:? raar
Het is trouwens dit e-mail adres, ik was .nl vergeten!Dit is het correcte "msn-status8@server0.xs4all.nl" Dus daarom kon je hem niet toevoegen...

Verwijderd

Op maandag 04 februari 2002 00:58 schreef RutgerFR het volgende:
Het is trouwens dit e-mail adres, ik was .nl vergeten!Dit is het correcte "msn-status8@server0.xs4all.nl"
Ik vind dat best wel eng, de computer voegt je toe aan zijn lijst

Ik durf hem niet toe te voegen

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:00

Arjan A

Cenosillicafoob

Goed, eventjes een check gedaan:
code:
1
2
3
Non-authoritative answer:
Name:    server0.xs4all.nl
Address:  213.84.246.25

Een XS4All ADSL-bak dus met een originele naam :)

http://server0.xs4all.nl leidt ons naar Arcisoft Inc. waar de helft van de links nog niet werkt :)
Een nmap op dit IP-adres duurde zo lang dat ik dacht dat nmap was doodgegaan. Niets was minder waar, er bleken zoveel poorten open te staan dat nmap eventjes de tijd nodig had. NetBios is dicht, maar er staan wel 516 poorten open waaronder vnc, X11 en PCAnyWhere :)

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:00
Op maandag 04 februari 2002 01:13 schreef Arjan A het volgende:
code:
1
2
3

http://server0.xs4all.nl leidt ons naar Arcisoft Inc. waar de helft van de links nog niet werkt :)
Een nmap op dit IP-adres duurde zo lang dat ik dacht dat nmap was doodgegaan. Niets was minder waar, er bleken zoveel poorten open te staan dat nmap eventjes de tijd nodig had. NetBios is dicht, maar er staan wel 516 poorten open waaronder vnc, X11 en PCAnyWhere :)
dat vraagt om probleempjes >:)

//

Verwijderd

dat adres komt volgens mij van een gifje waarmee je de status van iemand online kan zien.. net zoals bij icq

• ChromeFR
code:
1
2
3

Heb ik iets open staan ofzow?? Ik begrijp er niks van, zou je het alsjeblieft wat simpeler kunnen uit leggen? Alvast thanks! Maar waarom wordt percee IK toegevoegd? Wat kan de reden hiervan zijn?

Verwijderd

code:
1
2
3

Wat betekend dat in normaal nederlands?
Hacker bezig met die server die rutgerFR heeft toegevoegd.
of
Computer is zijn eigen wil aan het uitvoeren

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het betekent dat het een nogal onveilige, waarschijnlijk zeer amateuristisch opgezette server is die aan een ADSL verbinding hangt.

Ik heb zelf ook zoiets, maar dan minder triest.

Expanding the inexpandable

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Dit heeft dus niets met Xs4all te maken. Er is een MSN-status indicator in omloop waarbij je je adres invult, aan iemands contactlijst wordt toegevoegd, en vervolgens wordt gecheckt of jij online bent.

Op http://status.webhop.net kun je zien dat dat Arcisoft een mirror draait van deze dienst. Iemand anders heeft je daar dus voor ingeschreven.

Dat deze server (en het hele gebeuren erachter) een beetje amateuristisch aandoet is irrelevant, maar wel waar :).

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:58
Kan ook een rotte firewall zijn natuurlijk ;)

X11 en PcAnywhere draaiend op 1 bak klinkt een beetje vreemd n.l.
Pagina: 1