Ik ben dus op zoek naar een nieuwe mixer voor zowel multitrack studio setup als voor live.
Ik heb een aantal mixers op het oog, maar ken alleen de specs en heb geen ervaring met de kwaliteit van de eq, mic-inputs, etc. Dit zijn ze:
- Behringer Eurodesk MX3282A (ik denk de beste voor mij, qua prijs/mogelijkheden)
- Yamaha GF24/12
- Allen&Heath WZ16:2DX
- Soundcraft Delta DLX
- Soundcraft Spirit FX16 (heb alleen die fx niet nodig)
- Alesis studio 32
- Mackie 1604VLZ
- Mackie 8bus/16 (errug cool, maar ik vrees veel te duur!)
Wat ik dus nodig heb, zijn min. 16 mic inputs met direct/tape outs per channel. Minimaal 4 aux sens, het liefst pre/post schakelbaar. Òf 16 tape/monitor-returns of meer kanalen. Een paar subgroups zouden leuk zijn evt.
Iemand met ervaring met één van deze desks of eventueel andere aanraders?
Verder zou ik graag weten waar je die dingen het goedkoopst (online?) kan krijgen.
Ik heb een aantal mixers op het oog, maar ken alleen de specs en heb geen ervaring met de kwaliteit van de eq, mic-inputs, etc. Dit zijn ze:
- Behringer Eurodesk MX3282A (ik denk de beste voor mij, qua prijs/mogelijkheden)
- Yamaha GF24/12
- Allen&Heath WZ16:2DX
- Soundcraft Delta DLX
- Soundcraft Spirit FX16 (heb alleen die fx niet nodig)
- Alesis studio 32
- Mackie 1604VLZ
- Mackie 8bus/16 (errug cool, maar ik vrees veel te duur!)
Wat ik dus nodig heb, zijn min. 16 mic inputs met direct/tape outs per channel. Minimaal 4 aux sens, het liefst pre/post schakelbaar. Òf 16 tape/monitor-returns of meer kanalen. Een paar subgroups zouden leuk zijn evt.
Iemand met ervaring met één van deze desks of eventueel andere aanraders?
Verder zou ik graag weten waar je die dingen het goedkoopst (online?) kan krijgen.