Toon posts:

VASTLOPER

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een KT7A-RAID moederbord met 384 133mhz sdram en een geforce 2mx 64 mb geheugen en een amd thunderbird 1333 mhz

Bij het overklokken van mij al ge-unlockte CPU loopt mijn systeem vast als ik een spel of wat dan ook wil opstarten
hij loopt op 50 graden bij 1466 met de fsb verhoogd en de multiplier ik snap er niks van al de forums heb ik gelezen heb alles geprobeerd :( maar hij blijft hangen heb een 20gb maxtor op ata100 raid en me 3d mark doet ook niks meer zelf als ik me cpu verhoog naar 1360 terwijl hij op standaard op 1333 draait loopt het na een tijd vast.
De voltage verhoogd naar 1.85 volt nothing :'(
Kan iemand mij hiermee uit de brand helpen lijkt wel of ik weer een processor heb met kuren.

BY THE WAY I LOVE TWEAKERS >:)

PLEASE HELP ME!!!!!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 23:04

jep

O+

I LOVE YOU TOO

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

I O+ modest people who do not shout

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10-2025
Op zondag 03 februari 2002 22:26 schreef jep het volgende:
O+

I LOVE YOU TOO
Ik zou bijna een this threat is gay plaatje neerzetten :)

• hplos.nl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 19:01

hplos.nl

Zo doet men dat

en je systeem loopt wel stabiel als ie standaard loopt ???

pc | server | laptop | pda

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Sorry hoor, maar ga jij eerst even netjes de FAQ lezen, want:

1) Je topictitel is te schreeuwerig en te onduidelijk. Maak er de volgende keer iets van als [OC] Athlon wil niet overclocken?.
2) Dit soort problemen komt veel vaker voor, dus je zou er goed aan doen om eerst de Search te gebruiken...
3) Hoe vriendelijk ook bedoeld, dit forum is om problemen op te lossen, en niet om je liefde te verklaren aan andere tweakers...

Maareh, ff over je probleem: wat voor koeler heb je?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand de bovenstaande vraag ik wil graag dat stomme ding overgeklokt hebben.
Zonder dat het telkens vastloopt8-)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een spire cooler maar het blijft rond de 50 graden dat is nog te doen denk ik zo niet??????

Verwijderd

heb je al eens geprobeer met minder ram ik zou eens proberen met 256 of 128 kan zijn dat het werkt ...

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Staat allemaal in de faq volgens mij :)
Maar 50 graden is een beetje heet dus neem betere koeling en verhoog je voltage en neem dan nog betere koeling :)

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de hele search doorgelopen maar bij elk moederbord is het verschillend denk ik niet?

ik heb mijn moederbord met dezelfde proccesor en dezelfde vraag nog niet gezien

Verwijderd

Topicstarter
mijn voltage kan maximum 1.85 en dat staat hij al en het geheugen is prima het moet lukken volgens de test die ze uitgehaald hebben ik weet de sites niet meer helaas maar ik heb ook nog twee andere koelers erin en me systeem is 17 graden als het al 2 uur loopt

Verwijderd

Topicstarter
als hij op 1360 mhz draait loopt het susteem 10 min als windows er is en daarna loopt het vast ik test steeds met sisoft sandra de snelheid maar stabiel wilt hij niet draaien en het aantal graden is 42 graden op 1366 :7

• Demo

Demo

Maareh, wat doet ie nu dan? Start ie helemaal niet meer op, geeft ie problemen bij het laden van windows, loopt ie vast tijdens spellen/benchmarks?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.

Verwijderd

Topicstarter
Hij start gewoon op windows ook maar ik draai een programma of een spel maar naar de hand loopt het systeem vast en bij me standaard uitvoeringen dus 1333 mhz doet alles het perfect maar me processor is standaard al ge-unlockt de l1 bruggen waren niet los van elkaar maar heb ze toch voor de zekerheid met een hb potlood goed ingekleurd(gedaan onder een vergrootglas) was wel even goed kijken hoor :9

Verwijderd

Topicstarter
Dit moet toch gewoon kunnen zonder dat het systeem vast loopt???

of kan het zijn dat me pci er niet tegen kan me grafische kaart zit op de agp bus als ik overklok gaat alles natuurlijk mee qua mhz het geheugen en de bussen kan het hieraan liggen heb een kt7a-raid ata100.

• Demo

Demo

Hmmm... het moet iig aan de proc zelf liggen, want als ie unlcoked is gebruik je niet de fsb, dus geen gezeik voor je videokaart/harddisks/geheugen...

Verwijderd

Hoi,

Je topic voldoet helaas niet aan de gestelde richtlijnen van dit forum, vandaar dit slotje.
Lees dit topic eens door: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/359380/1?limit=100.
Succes verder :)

Ow ja, er is ook nog zoiets als een editknop
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.