ik heb een KT7A-RAID moederbord met 384 133mhz sdram en een geforce 2mx 64 mb geheugen en een amd thunderbird 1333 mhz
Bij het overklokken van mij al ge-unlockte CPU loopt mijn systeem vast als ik een spel of wat dan ook wil opstarten
hij loopt op 50 graden bij 1466 met de fsb verhoogd en de multiplier ik snap er niks van al de forums heb ik gelezen heb alles geprobeerd
maar hij blijft hangen heb een 20gb maxtor op ata100 raid en me 3d mark doet ook niks meer zelf als ik me cpu verhoog naar 1360 terwijl hij op standaard op 1333 draait loopt het na een tijd vast.
De voltage verhoogd naar 1.85 volt nothing
Kan iemand mij hiermee uit de brand helpen lijkt wel of ik weer een processor heb met kuren.
BY THE WAY I LOVE TWEAKERS
PLEASE HELP ME!!!!!
Bij het overklokken van mij al ge-unlockte CPU loopt mijn systeem vast als ik een spel of wat dan ook wil opstarten
hij loopt op 50 graden bij 1466 met de fsb verhoogd en de multiplier ik snap er niks van al de forums heb ik gelezen heb alles geprobeerd
De voltage verhoogd naar 1.85 volt nothing
Kan iemand mij hiermee uit de brand helpen lijkt wel of ik weer een processor heb met kuren.
BY THE WAY I LOVE TWEAKERS
PLEASE HELP ME!!!!!