Ik heb op de Hcc-dagen een Sb Audigy gekocht. Ik ben erg blij met deze geluidskaart, maar mijn game/midipoort werkt niet helemaal zoals het hoort.
Eerst ff over mijn systeem:
Ik heb een Athlon 800, 576mb ram, Sb Audigy player met Windows Xp pro. In mijn sig. staat het eigenlijk ook wel... Ik heb de laatste Audigy drivers geinstalleerd.
Het probleem:
Ik heb een goedkoop commodore midi-keyboardje aangesloten op mijn Audigy, als ik dan in Cakewalk Sonar dan wat wil spelen krijgt Cakewalk geen signaal binnen (onderaan in het sonar-icoontje naast de windowsklok kun je dat zien
). Het vreemde is dat een gewone joystick wel werkt op diezelfde gamepoort en het midi-keyboardje werkt wel op een andere pc met sblive. Really frustrating! 
Is er iemand die hier ervaring mee heeft en/of mij hiermee kan helpen?
(by the way, het FAQ heb ik al doorgenomen)
Eerst ff over mijn systeem:
Ik heb een Athlon 800, 576mb ram, Sb Audigy player met Windows Xp pro. In mijn sig. staat het eigenlijk ook wel... Ik heb de laatste Audigy drivers geinstalleerd.
Het probleem:
Ik heb een goedkoop commodore midi-keyboardje aangesloten op mijn Audigy, als ik dan in Cakewalk Sonar dan wat wil spelen krijgt Cakewalk geen signaal binnen (onderaan in het sonar-icoontje naast de windowsklok kun je dat zien
Is er iemand die hier ervaring mee heeft en/of mij hiermee kan helpen?
(by the way, het FAQ heb ik al doorgenomen)