bestaat er een moederbord met twee agp slotten voor dual display...je kan nu alleen met een pci en een agp dual display maar verder niet...en er worden geen pci kaarten meer gemaakt dus weet iemand een moederbord met twee agp slotten?
Verwijderd
Das eigenlijk wel een een goede vraag, zijn er moederborden met twee agp sloten??? Ik heb ze in ieder geval nog nooit gezien.
Verwijderd
Jezus hoef je niet zo te brullen want in je eerste post had je niet eens staan dat je een GF3 had
Blaatschaap!
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/4Op zondag 03 februari 2002 22:13 schreef nighttiger het volgende:
...en er worden geen pci kaarten meer gemaakt dus weet iemand een moederbord met twee agp slotten?
Staan toch zo'n 15 PCI-kaarten tussen. Dus misschien worden ze niet gemaakt, maar in elk geval wel verkocht.
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
ja maar een tnt2 kaart een een geforce 3 kaart geeft driver conflict...dus geforce 2 mx word in pci gemaakt maar dan krijg ik een driver conlfict
neem je toch geen Nvidia, maar een ATI, Matrox of een sis :ROp zondag 03 februari 2002 22:31 schreef nighttiger het volgende:
ja maar een tnt2 kaart een een geforce 3 kaart geeft driver conflict...dus geforce 2 mx word in pci gemaakt maar dan krijg ik een driver conlfict
ligt er aan wat voor scherm je gaat gebruiken en waarvoor
als het gewoon "voor er bij" is kan je gwoon een feuterig 4 mb(of 8mb) kaartje nemen voor een 17"
2e hands kan ook voel je niks van
nu ook XP² workstation --> xp2200² = 3600MHz computing power bp6 (stof-vanger)
Maar goed er bestaan dus geen moederborden waar je bijvoorbeeld twee geforce in kan rammen??????? best wel flauw dan....asl zo bord nou wordt gemaakt met twee p4 2,2 ghz en acht rimms stations...heheheh dan heb je pas echt een game computer :-)
Twee GeForce kaarten wil prima; heb er ook twee in (AGP en PCI). Overigens omschrijf je daar géén game computer (games hebben niks aan twee cpu's)Op maandag 04 februari 2002 10:12 schreef nighttiger het volgende:
Maar goed er bestaan dus geen moederborden waar je bijvoorbeeld twee geforce in kan rammen??????? best wel flauw dan....asl zo bord nou wordt gemaakt met twee p4 2,2 ghz en acht rimms stations...heheheh dan heb je pas echt een game computer :-)
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Dit soort replies helpen echt, nichttiger.Op zondag 03 februari 2002 22:18 schreef nighttiger het volgende:
JA MAAR IN ME AGP ZIT EEN GEFROCE 3 DIE GA IK ER DUS NIET UITHALEN SNIKKEL!!!!!!!!!!!!
MSX 2 rulez more
ehm nee dan heb jij 1000% overkill.. dat is toch kompleet nutteloos man.Op maandag 04 februari 2002 10:12 schreef nighttiger het volgende:
buiten het feit dat je er weinig mee doet, plus dat de meeste games geen smp ondersteunen, zal er nooit een gewone p4 uitkomen die officieel kan smp-en.. daar moet je toch echt een Xeon (forrester) voor hebben.
dan heb je wel het feit dat vanaf agp 8x het theoretisch mogeljk is om 2 agp kaarten aan te sturen, echter ik denk dat ik het niet meer meemaak dat een mobo met 2 agp sloten uitkomt.
Sinlath | Opinions may contain latency
Juist en hiermee heb je een waarschuwing gekregen. Wij doen ons best om hier normaal te communiceren. Ik zou zeggen, leer jezelf dat ook aan, dat praat een stuk vriendelijker en flamelozer.Op zondag 03 februari 2002 22:18 schreef nighttiger het volgende:
JA MAAR IN ME AGP ZIT EEN GEFROCE 3 DIE GA IK ER DUS NIET UITHALEN SNIKKEL!!!!!!!!!!!!
Aannames zijn fataal.
En voor de duidelijkheid: er zijn geen herhaal geen moederborden met 2 AGP sloten. Er is op dit moment geen enkele chipset die meerdere AGP sloten ondersteunt.
Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool...
Verwijderd
NEE.Op maandag 04 februari 2002 10:12 schreef nighttiger het volgende:
Maar goed er bestaan dus geen moederborden waar je bijvoorbeeld twee geforce in kan rammen???????
"Ram" dan een PCI Matrox 450 kaartje in de PC: dan kun je 3 monitoren aansluiten
AGP= Advanced Graphics Port
Een poort dus, geen bus. Er kan altijd maar 1 AGP device aangesloten zijn, dus moederborden met 2 AGP slots zul je niet vinden.
Een poort dus, geen bus. Er kan altijd maar 1 AGP device aangesloten zijn, dus moederborden met 2 AGP slots zul je niet vinden.
Verwijderd
Graag gedaan..Op zondag 03 februari 2002 22:18 schreef nighttiger het volgende:
hmmmmz, ooit ergens gelezen, dat er ook van die splittertjes zijn die op je vga uitgang op je kaartje kan zetten. dat valt te proberen, of je (als je dat zou willen) je gf3 verkopen en een ati radeon 8500 kopen, daar kan je wel 2 monitoren opzetten
i want LART!
Verwijderd
volgens mij is AGP Accellerated graphics port!Op maandag 04 februari 2002 11:03 schreef polaris het volgende:
AGP= Advanced Graphics Port
Verwijderd
Yep. Accelerated Graphics PortOp maandag 04 februari 2002 12:35 schreef Dymlos het volgende:
[..]
volgens mij is AGP Accellerated graphics port!
Accelerated Graphics Port (AGP) is an interface specification that enables 3-D graphics to display quickly on ordinary personal computers. AGP is designed to convey 3-D images (for example, from Web sites or CD-ROMs) much more quickly and smoothly than is possible today on any computer other than an expensive graphics workstation. It is especially useful in conjuction with gaming, three-dimensional (3D) video, and sophisticated scientific/engineering graphics programs.
Pagina: 1