Toon posts:

2 problemen (sblive involved ofcourse)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
1. Ik heb dus de sb live 5.1 met een goeie speakerset, nu is het zo dat als ik een dvd afspeel m'n rechter rear-speaker soms een krakend geluid maakt. Als ik 2 satelite speakertjes omwissel kraakt, nog steeds de rechter rear. het ligt dus niet aan de speakers. Enig idee waarom?
2. Ik heb ook de Toshiba dvd-rom SD-M1502, als ik daarmee een dvd speel hakeld het geluid elke 5 min een halve sec. Dit ondanks m'n AMD 1400, of ligt het helemaal ergens anders aan? Ik gebruik btw Win XP en heb overal de up-to-date-ste drivers. kan dit hakelen weg gaan?
alvast bedankt..

Verwijderd

VIA-Chipset in je PC ?

Verwijderd

Topicstarter
Ja heb ik idd. Dat de boosdoener? ik heb 'm wel gedeactiveert. wat moet ik doen dan?

• floduR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op maandag 04 februari 2002 19:41 schreef TrumanamurT het volgende:
Ja heb ik idd. Dat de boosdoener? ik heb 'm wel gedeactiveert. wat moet ik doen dan?
Via chipset gedeactiveerd? dat vind ik knap :P

edit:
de nieuwste drivers hebben de bekende bug
toevallig al search gezocht? staat een hoop
bij hoge processor gebruik gaat ie dan kraken
is bij mij ook, ik ging weer een update terug...

Verwijderd

Topicstarter
Ik had het over de audio controllers van via. die heb ik alleen op disable gezet. maar een update terug hmz. wrom fixen die mensen niet gewoon zo'n bug. maar ik zal es kijken bedankt, ow fixt dat toevallig ook m'n hakel geluid bij dvd kijken? zal wel kewl zijn..

Verwijderd

Als je een VIA-Chipset op je mobo hebt (met een '686b southbridge') dan heb je pech met een live!5.1 want dat werkt niet en dat gaat ook niet werken.
Ik kocht 'm vandeweek ook en voor dat ik 'm kocht heb ik (natuurlijk :) ) even in de search van GOT gekeken en dat zag er al niet zo rooskleurig uit.
"Maarja, ik zal toch wel gewoon weer 's mazzel hebben?" . . dacht ik.

|:(

Ik heb dus het gehele afgelopen weekend zitten klootvioolen met talloze drivers, patches en configuratie-instellingen.
Ik heb ik-weet-niet-hoeveel teksten gelezen met mogelijke oplossingen.
Allemaal gedoe en niets werkt, net zoiets als het unlocken van de multipl . . (ik durf het niet eens te zeggen ;) )

Wat mij uiteindelijk duidelijk werd is dat de enige oplossing is: kaart ruilen.
Leg er een paar tientjes bij en je hebt een Terratec die wel goed werkt.

Heb ik ook gedaan . .

Verwijderd

Topicstarter
Euh, bij mij werkt alles wel he. Ik heb alleen die twee probleempjes. Maar ik zal WinXP maar es opnieuw installeren want hij begint, zoals elke windows na een tijdje, vaag te doen. (laden op momenten dat er niets te laden valt enzo) dus.

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
[topic=288637/1/50]

Misschien ?

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Pagina: 1