Toon posts:

Goedkope computerboer Amsterdam of Groningen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik naar pricewatch kijk moet ik bijna ieder component voor m'n pc ergens anders gaan bestellen. Dat scheelt dan ook echt een paar honderd euro. Maar dan is de kans zo groot dat een van de bedrijven op zich laat wachten en helemaal vervelend met garantie enzo.
Weet iemand misschien een goedkope tent in Amsterdam of Groningen die aan een laagste prijs garantie of iets dergelijks doet?

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Afstand is voor mij nog nooit een probleem geweest hoor. Ik bestel altijd in Rotterdam (bijv. aaarde.nl) en ik woon in Deventer. Nogal een afstand. Maar het werkt wel. Binnen een paar dagen heb ik de spullen binnen, ongeact of het uit Rotterdam, Amsterdam of Apeldoorn komt.

Dus: ga voor de goedkoopste, niet voor de dichtstbijzijnde.

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Volgens mij zijn er geen bedrijven die losse componenten leveren die aan laagste prijs garantie doen... Da's niet te doen in de computerwereld.

Verder moet je zeker niet altijd voor de goedkoopste gaan (zoals de persoon hierboven zegt), want die zijn vaak niet best in service en garantie-afhandeling...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

www.norrod.nl www.update.nl www.funprice.nl www.driebondcomputers.nl www.asci.nl www.pcnoord.nl oet Grunn.... Voor grafischekaarten en fikkers naar Funprice. Rest Norrod. Norrod en Funprice doen niet moeilijk. Update doet soms moeilijk. Met de rest geen ervaring...

Ik bestel nooit online. Ik ga altijd naar de winkel.

17 feb. beurs in Martinaplaza (Martinihal) in Groningen. Norrod heeft daar vaak leuke beursaanbiedingen (Je kan niet Pinnen). Voor je naar de beurs gaat wel even prijzen checken!!

• marsian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-12 17:17
zit er in groningen geen funprice???? die zijn vaak redelijk goedkoop!!

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar het probleem is dat op een complete computer zelfs Funprice een paar honderd euro te duur is (en bovendien een zeer beperkt assortiment heeft).
Die computerbeurs is een goed idee, bedankt.

Verwijderd

Op zondag 03 februari 2002 22:23 schreef marsian het volgende:
zit er in groningen geen funprice???? die zijn vaak redelijk goedkoop!!
Routebeschrijving FunPrice Computers Groningen
FunPrice Computers is gevestigd aan het Damsterdiep 52 in Groningen. Kunt u ons ondanks onderstaande informatie niet vinden, dan kunt u ons natuurlijk gewoon bellen op 050-318 61 61

Bereikbaar per auto:

Wanneer u via de Europaweg Groningen binnenrijdt (langs IKEA en MC Drive). Gaat u op het kruispunt linksaf. U rijdt dan op het Damsterdiep, met aan de linkerkant grote parkeerplaatsen, hier kunt u parkeren. Onze winkel ziet u aan de rechterkant.

Bereikbaar met openbaar vervoer:

Op het Centraal Station neemt u buslijn 7 richting Oosterpark. U stapt uit bij de eerste halte op het Damsterdiep. Onze winkel ziet u dan aan uw linkerzijde op nr. 52.

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-10 18:29

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

In Amsterdam zit een Computerland en die is redelijk goedkoop...
Je kan nat ook gewoon bij Gistron bestellen, ik heb 'r nog nooit problemen mee gehad...

Specs

Verwijderd

norrod zit in groningen, en is redelijk goedkoop.
En ze staan idd ook op 17 feb daar op de beurs, pinnen kan volgens mij wel :?s

Verwijderd

Kijk eens in de shop-survey, daar staat heel veel info over de verschillende winkeltjes in.......zie je ook dat voor de goedkoopste gaan niet altijd even verstandig is. Ben zelf met een aantal zeeeeer tevreden!! Wil je wel een tip geven maar kijk zelf ook maar ffies rond. (zelf vrijdagmiddag besteld, za binnen)

Verwijderd

Op zondag 03 februari 2002 22:14 schreef Blue-eagle het volgende:
Afstand is voor mij nog nooit een probleem geweest hoor. Ik bestel altijd in Rotterdam (bijv. aaarde.nl) en ik woon in Deventer. Nogal een afstand. Maar het werkt wel. Binnen een paar dagen heb ik de spullen binnen, ongeact of het uit Rotterdam, Amsterdam of Apeldoorn komt.

Dus: ga voor de goedkoopste, niet voor de dichtstbijzijnde.
aaarde ligt niet in rotterdam.. ligt vlak bij breda :)

sorry..het is geen les aardrijkskunde kzal het niet meer doen }:O

Verwijderd

www.asci.nl is goedkoop, en heeft errug veel keus.. Kheb er een paar keer online een bestelling gedaan. Prima service enzow, aardige lui.
En goedkoop natuurlijk
Pagina: 1