Toon posts:

Gratis Os en Waar ??

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er ook gratis Os en te downloaden
ik bedoel geen warez maar gewoon die legaal zijn te downloaden

sorry het is meschien een domme vraag maar ik wou het toch effe weten

Verwijderd

http://download.xs4all.nl/

Maar de meeste linux osen kun je op hun site wel vinden

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

ja de meeste linux distro's en beos en nog een aantal neem ik aan, maar bedoel je dit nou echt serieus :?

kijk anders hier maar eens tussen :)

• banaan-X
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
:? Verschijnsel linux is je ontgaan? www.mandrake-linux.com ;) en voor meer 'versies': www.linuxiso.org

Verwijderd

wacht dacht je van alle linux varianten, bsd varianten en beos?

op http://www.linuxiso.org een goed begin, daar staan heel veel linux distributies in iso formaat. Die zijn dus zo op CD te branden en te installeren, maar weet wel waar je aan begint :), linux is wel ff wat anders dan windows.

edit:
shit: banaan-X was me voor :), maareh banaan-X het is zo te zien wel een newbie op dit gebied, dus ik denk dat hij het woord linux voor t eerst hoort :)

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Gebruik anders PhatLinux (www.phatlinux.com) , dat kan je zo direct naast windows neer kieperen.
Voor newbie's een makkelijk begin en geen gezeur met partities e.d.
Het is gewoon een soort grote image/bestand op je harde schijf. Het is wel ietsje trager maar je hoeft niet gelijk te beginnen met partitioneren e.d

Bevalt Linux je echt goed dan kan je altijd je PC nog M$ vrij maken met een andere distro zoals bv Mandrake.

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Topicstarter
edit:
shit: banaan-X was me voor :), maareh banaan-X het is zo te zien wel een newbie op dit gebied, dus ik denk dat hij het woord linux voor t eerst hoort :)
Ik ken linux wel maar heb er nog nooit me gewerkt en zow

Verwijderd

Juist, ik neem aan dat het fenomeen "zelf even zoeken" bekend is bij topicstarter?

Misschien een idee om eerst [topic=319439] even te lezen.
Vervolgens ook niet [topic=163843] overslaan natuurlijk.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.