Toon posts:

Goede muis voor CAD-tekenen

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Is een optical muis goed genoeg voor CAD-tekenen of kan ik beter een dual kopen? Of bestaan er muizen speciaal hiervoor bestemd?

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Topic van mij van gisteren: [topic=400159]

Goede reacties, en blijkbaar een secuur muisje. Maar als je een trackball wilt oid. dan raad ik je aan om gewoon een goede te kopen. Die zijn wel prijzig, maar daar heb je vaak meer aan dan aan zo`n goedkoop ding.

• Gullie007
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wat een goede muis is (vooral bij lange nachtelijke uurtjes achter de comp om je tekeningen op tijd af te kunnen krijgen voor een presentatie... |:( ), is zo'n Wacom-pen. Goed secuur, en vooral (ook heel belangrijk) goed om RSI te voorkomen. Enig nadeel (en ook de reden dat ik er geen heb) is dat er best wat ruimte nodig is op je bureaublad om die tablet neer te leggen. Voor de rest een ideaal dingetje!

('t is dan geen echte optical muis, maar zeker het overwegen waard)

System Specs Desktop | System Specs Laptop

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:49

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Veel CADtekenaars willen graag meerdere knoppen op hun muis kunnen programmeren zodat ze veel gebruikte functies snel bij de hand hebben.
(Beetje zoals de tablet-muizen)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve