Cl_Flushentitypacket (gesearched)

Pagina: 1
Acties:

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023
Okeej als ik lekker aan het counterstriken ben komt er de laatste tijd supervaak links boven in Cl_Flushentitypacket te staan! Gevolg: hij loopt vast en ik moet opnieuw reconnecten.
Ik heb dit sinds ik counterstrike na m'n format heb geinstalleerd opeens. Eerst had ik het nooit! Ik snap er nix van :?
Nou hoorde ik iemand zeggen dat je een "entitypacket" kon downlaoden van counterstrike.de ofzo want die zou ik dan missen! Wat is hier van waar?
En ik heb de search gebruikt maar in die topics staat dat de beste rate voor mxstream (wat ik dus ook heb) 7500 is, maar daar staat ie al op, dus dat verhelpt het probleem ook niet. Btw op Aztec heb ik het helemaal niet, maar op assault is het veel vaker.

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• MM-
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Dat je een entity packet kan downloaden slaat al helemaal nergens op. Probeer je cl_updaterate en rate te tweaken.

• McFlipp
Op zondag 03 februari 2002 21:46 schreef MM- het volgende:
Dat je een entity packet kan downloaden slaat al helemaal nergens op. Probeer je cl_updaterate en rate te tweaken.
Naar welke waardes?? En ik vind het zo vaag omdat ik het eerst NOOIT had!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
Dat had ik eerst ook op mijn oude celly 333...... Toen was het een kwestie van extra geheugen erbij prikken

• McFlipp
Op zondag 03 februari 2002 22:15 schreef HitmanWVU het volgende:
Dat had ik eerst ook op mijn oude celly 333...... Toen was het een kwestie van extra geheugen erbij prikken
mwah ljkt me niet zo een probleem want eerst had ik ook gewoon 256mb. Had zou misschien kunnen doordat ik nu een snellere processor (slot a 600mhz -> Xp1600+) heb, me geheugen het niet meer aankan? :? Want het is wel SDR geheugen uit me ouwe bak, maar geheugen is ZO duur op het moment.

• bAdmuTs
  • Laatst online: 26-01 10:30

bAdmuTs

mAzE

Het ligt aan je verbinding, ik had het met casema ook altijd en toen we mxstream kregen was het over, zoals er al gezegd is moet je ff klooien met je rate.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• McFlipp
Op zondag 03 februari 2002 22:33 schreef bAdmuTs het volgende:
Het ligt aan je verbinding, ik had het met casema ook altijd en toen we mxstream kregen was het over, zoals er al gezegd is moet je ff klooien met je rate.
Euhmmm ik heb mxstream! ADSL fast nog wel. Betaal je iets van 95euro per maand en dan nog dit. Iemand een goede oplossing?

• McFlipp
Schop :P Want ik vind het redelijk irritant! :( Baal er echt van, d8 dat je dit alleen maar had met casema.

Pagina: 1