Toon posts:

Geweldige cheat for RadioFreeCash

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi iedereen,

Ik heb bij toeval een geweldige cheat ontdekt bij RadioFreeCash!!! Je moet je aanmeldent bij RadioFreeCash.com (met of zonder referral (compuhulp, maakt me niets uit). Dan moet je gaan radio luisteren, een tweede venster opent. Wacht tot deze helemaal geladen is. Laat beide vensters van RFC.com openstaan en verbreek dan je internetverbinding. Laat je computer de hele nacht draaien (ook weer goed voor die koetjes :) ). Maak na een lange tijd (maakt niet uit hoelang) weer verbinding en klik op "End Session" (noodzakelijk, anders krijg je geen geld). Je krijgt gewoon geld voor hoelang je computer aan heeft gestaan zonder verbinding met internet!!!

Zeg wat jullie ervan vinden!

Groetkes Mike

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
klinkt goed..
alleen kan ik mijn internetverbinding niet erbreken .. of ik moet de kabel er iedere keer uitroppen :P

maar ik denk niet dat dit lang zo blijft.. is wel een geweldige bug.. zullen ze wel vrij snel opgelost hebben

Verwijderd

Topicstarter
Als niet iedereen die bug overal gaat posten om zoveel mogelijk ref's te krijgen, dan kunnen we die bug nog ff erin houden.
(kunnen we nog ff veel geld verdienen ;) )

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

ik moet nog zien of deze "bug" ook daadwerkelijk werkt, dit lijkt me nogal makkelijk te controleren :)

Verwijderd

Topicstarter
Hij werkt ook! Ik was bij een goede vriend (heeft nog gewoon ouderwets over de telefoonlijn?. Ik heb hem net bijRFC.com aangemeldt en we laden de website, komt z'n kleine zusje die wilt bellen. Hupsakee, verbinding verbroken, afijn Internet Explorer gewoon opengelaten en toen zij weer klaar was met bellen, nieuwe verbinding en we klikten op "End Session". Tot mijn BIG BIG BIG verbazing telt ie gewoon door!!!!

Als je nog geen lidt bent bij RFC, meldt je dan ff aan. (met of zonder refid (compuhulp), zou het fijn vinden als je 'm gebruikt).

Alvast bedankt and let's make some money ;) :).

[Mike]

• elessar
  • Laatst online: 02-04-2024
Bij mij crashen die dingen allebei (free cash en die andere, cashradio ofzow.) Moet je per se explorer gebruiken ofzo?

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

Verwijderd

Dat werkt dus ook bij Cashfiesta!
Ik heb hem al een paar dagen niet meer gebruikt, maar laatst had ik hem aanstaan, verbreek mijn verbinding (modem), telt ie gewoon punten door!
Even later verbinding aanzetten, zet ie de punten op mijn account!
Maakt weer wat goed omdat CF nogal eens punten kwijtraakt.

Verwijderd

Ik heb me ook aangemeld via Mike.
Dus de volgende mag mijn ID gebruiken als hij wil.
Mijn Ref-ID is: hennymer

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 09:17

Halfkakkende

Vandring

heheh coole cheat alleen nergens goed voor.
Ik krijg geen geluid uit dat dingetjes, maar hij telt wel lekker de tijd :)
Toch wil ik wel weten hoe ik geluid krijg (ja volume staat helemaal op z'n hardst) want ik wil wel eens de muziek horen die ze draaien :)

MUZIEK!

Verwijderd

Mike, kun je dat programma ook gewoon de hele dag aan laten staan ?

zou mooi zijn :) neem ik gelijk een snellere verbinding :D

m'n adsl-modempie staat toch de hele dag data te pompen.

Verwijderd

Topicstarter
je moet een radiostation uitkiezen als je perse muziek wil horen (ik dus niet :) ). Maar je moet je verbinding aan laten staan als je de hele tijd muziek wil horen.

ZOELK: wat is jouw ref.id. van CashFiesta, ik wel 'm ook ff joinen. (Ook ff die cheat uitproberen >) :) ;) ).

Doei, Mike

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

zoelk bij cashfiesta geeft hij op een gegeven moment aan dat hij de connectie met de server verloren is en houd er mee op

Jsunnyreports

• Klont
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07-2021

Klont

Destroyer of words

Ik wil me wel opgeven, maar die site doet raar. Ik meld me aan, en op join.asp krijg ik een gele lege page. Bij een reload hoor ik dat mijn gebruikersnaam al in gebruik is.

???

Verwijderd

Topicstarter
KLONT: je moet gewoon ff proberen in te loggen. Als het goed is doet ie het dan wel!
Had ik ook namelijk en hij deed het ook. (RFS referral id=compuhulp, liefst met refid, mag ook zonder. ;) ).

Doei, [Mike]

Verwijderd

Iemand enig idee wanneer ze ook in nederland gaan uitbetalen?
Ik had die foutmelding ook, maar kon gewoon inloggen. En de radio werkt prima.
http://www.radiofreecash.com/home.asp?ref=hennymer

Verwijderd

Topicstarter
Wie is zo aardig geweest om ff wat referrals aan te brengen?? Maakt niet uit wie, maar in ieder geval bedankt! :)

Verwijderd

Mike, vanavond heb ik me aangemeld met jouw referral. Na het joinen kreeg ik ook een lege pagina, kon wel gewoon inloggen.

Werkt prima, thnx :)

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Jongens, ik moet zeggen die muziek is zelfs leuk te noemen! Everlast, enz enz echt leuk dit. :) :)
http://www.radiofreecash.com/home.asp?ref=xxxMaveric

P.s

De link hierboven klopt wel! dus xxxMaveric, niet xxxMaverick......

• elessar
Zelfs een channel waar ze death en thrashmetal draaien, maar ik draai toch liever m'n eigen CD's, de geluidskwaliteit is niet zo best vind ik.

• xxxMaverick
Kwaliteit is niet optimaal, maar ach...Ik krijg geen geld voor het luisteren naar mijn eigen cd's :)

• elessar
Ik wel als ik radio free cash maar tegelijkertijd draai (zonder channel te kiezen natuurlijk) ;)

inderdaad super-cheat dit :)

• Klont

Klont

Destroyer of words

Nou ik heb een bevestigingsemailtje binnen. Ingelogd en wel, prima. (Die bar gaat er btw errug gaaf uitzien!!)

Alleen als ik een channel selecteer crasht Netscape. Maar goed, daar was die cheat juist voor he :)

Ik heb me aangemeld onder hennymer, dacht ik. http://www.radiofreecash.com/home.asp?ref=merijn

Verwijderd

Topicstarter
Ja hoor 10 uur surfen: m'n eerste gratis CD verdient! Weet nog niet hoe het gaat met die CD (versturen, enz) maar het gaat lekker.

Direct refs = 5
Indirect refs = 3

Deze heb ik in drie dagen dankzij jullie! Als jullie nog een paidtosurf proggie hebben waar ik nog geen lid van ben (dat zijn er vrij veel) ICQ/mail me maar.

Als je nog geen lid bent, wil je dan zo aardig zijn om mijn refid (compuhulp) te gebruiken?

Doei, michiel

• elessar
Die CD's gaan ze 45 dagen nadat ze officieel van start zijn gegaan met betalen (in juli) pas uitbetalen. Wel jammer dat je niet meteen je CD krijgt, maar een beetje sparen is natuurlijk ook niet gek.

Verwijderd

Die gratis CD krijg je alleen na de eerste 10 uur.

June Time Spent Listening: 1543 minutes
Free CDs Earned: 1

Dit schiet lekker op, en de maand is bijna om. Volgende maand weer 100 uur.
Makkelijk geld verdienen zo, wel te hopen dat ze uitbetalen.

Is het trouwens mogelijk dat je voor dat bedrag cd's ofzo kan uitzoeken bij Amazon.com ?

De cheat werkt, heb het ff gecheckt, wel vreemd hoor ...
En als je naar je eigen mp3's wil luisteren, zet je gewoon het volume van die RFC Player op minimum

Dus iedereen met een inbelverbinding (analoog/isdn en zelfs adsl) meld je aan !

http://www.radiofreecash.com/home.asp?ref=lumibrite
mag ook zonder referral :
http://www.radiofreecash.com

Gisteren was ik bij iemand met kabel (sonera), maar daar werkt het niet.
Joinen gaat wel, inloggen ook. Zodra die RFC Player geladen wordt, gebeurt er nix meer.
Toch beveiligd ?

• xxxMaverick
iedereen die de voorwaarden heeft gelezen weet, dat vanaf volgende maand je een bar moet downloaden. Dit geintje kan dus nog een maand :)

• elessar
Sterker nog, je hoeft die 15 dollar niet per se aan CD's te besteden als je het maar bij amazon uitgeeft.

Verwijderd

Ik heb ook kabel (Casema) en bij mij werkt hij gewoon goed. Alhoewel hij met Netscape inderdaad crashed. Met IE gaat het wel goed. Maarja, dat heeft natuurlijk niks met de kabel te maken.

Klont, als je je via mij aangemeld hebt: Bedankt! :)

• nikao
zitten er ook al mensen bij cashradio.com ?
tis wel handig.. je kan die gewoon aanzetten tegelijk met freeradiocash ;)
http://www.cashradio.com/default.asp?ref=nikao

• Red devil
  • Laatst online: 16:16
Decs

I used your name in the referral

do u mind?

• xxxMaverick

• Red devil
  • Laatst online: 16:16
maverick--> hehe

oh sorry ik zag je niet staan ;)

• xxxMaverick
Red > Ik vergeef je :)

Verwijderd

Aah Red Devil THanx

Dus jij bent die ene >:)

update:
verrek he, nu 2 :D

Honey, Take Out The Champagne :9

• nikao
hoeveel zijn ze eigenlijk van plan te gaan betalen?,, is dat al bekend.. ?.. ik kon wel vinden hoeveel je van je referals krijgt.. maarniet hoeveel je zelf krijgt..

Verwijderd

Topicstarter
Betaling van RFC.com:

jij: $0,20 / uur
1 ref: $0,08 / uur
2 ref: $0,04 / uur
3 ref: $0,04 / uur
4 ref: $0,04 / uur

Een maximum van 100 uur. Je krijgt gratis CD's bij verschillende statussen. Je krijgt een gratis CD als je 10 uur heb geluisterd (of gecheat ;) )

[Mike]

• elessar
M'n vriend wil ook best wel even 10 uur luisteren... ;) Het werkt zelfs zonder plugin, eindelijk weer eens een getpaidtodinges die het onder linux ook doet :)

Verwijderd

Mike :
Je krijgt maar 1 cd, na de eerste tien uur.
June Time Spent Listening : 3141 minutes
Free CDs Earned: 1
3141 : 60 = 52,35 uur

Verwijderd

Ziet er toch interessant uit.
Of cashfiesta er na een tijdje mee ophoudt op die manier kan best zijn, had het maar effe geprobeerd.
[Mike], mijn refid voor CF ben ik effe kwijt...

Verwijderd

RFC begint dus volgende maand, 45 dagen daarna, half augustus gaan ze uitbetalen
hoop ik.
hier met die cd ;)

Heeft iemand wel eens gehoord van e-Pilot ?
(Zie het hier nooit staan:?)

Ze betalen je om zoekopdrachten te geven !
moe nie gekker worden

bij de weg, de resultaten van de zoekopdracht zijn ook echt goed.
dit vind ik beter werken dan bijv. Altavista

Join hier met referral http://www.epilot.com/joinnow/referral.asp?friend=rwesterduin

N hier zonder referral http://www.epilot.com/joinnow/referral.asp

ps. het bedrag bij Earnings in de balk zijn dollarcenten, voordat iemand denkt big$$$ te verdienen.
't valt wel mee, na drie weekies maar 12,26 dollar, met maar 1 referral

Verwijderd

Decs, maak even een nieuwe topic aan voor Epilot, anders loopt deze thread ook weer door elkaar.

• nikao
bij paidforsurf kun je nu ook radio luisteren ,., (is precies zelfde software als van radiofreecash) http://www.paidforsurf.com/index.asp?refID=atholos

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 09:17

Halfkakkende

Vandring

Ik weet niet of deze er al heeft gestaan, maar ik heb maar ff snel die messages gelezen dusssss...
maargoed nog een tip voor de mensen met een netwerk + internet sharing.

Start Radio freecash op 2 computers tegelijk.

En als je klaar bent stop je eerst de een en dan de 2e en je minuten worden bij elkaar geteld.
http://www.radiofreecash.com/home.asp?ref=halfkakken

MUZIEK!

• elessar
bij paidforsurf kun je nu ook radio luisteren ,., (is precies zelfde software als van radiofreecash)
Bij DD kun je ook al een tijdje "DIC" radio luisteren maar die crashte bij mij.

Verwijderd

Hé, dat wist ik nog niet. Gelijk effe proberen :)

• Klont

Klont

Destroyer of words

Dit is echt gaaafff!!!

Ik heb net 40 c per uur verdiend terwijl ik prakticum deed! :D

Gewoon inloggen en je laptop op suspend zetten, en meenemen... naderhand alles weer inpluggen, End Session, weer 3,5 uur derbij! :)

[edit, 1 dag later]
>:)
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/merijn_bellekom/troep/yay.gif
Pagina: 1