There is no beast without cruelty, Friedrich Nietzsche
Vraag me niet om details, maar het is meestal 't geval dat je informatie via een beveiligde verbinding, of gecodeerd doorzend.
Hierdoor is het bijna niet mogelijk om het te hacken, en als het gebeurt om dan de informatie uberhaupt te kunnen ontcijferen.
Iemand anders zal me aanvullen, maar misschien is dat alvast een basis
Het gebruik van credit cards hoef je, vind ik persoonlijk, niet echt bang voor te zijn.
Om maar een voorbeeld te noemen: Een ober in een restaurant sjouwt ook vrolijk met je card weg en heeft ruim de tijd om even je nummer over te schrijven.
Sommige mensen doen er dus moeilijk over, maar ik denk eerder dat de banken er bang voor moeten zijn ivm foute transacties.
Suc6
Hierdoor is het bijna niet mogelijk om het te hacken, en als het gebeurt om dan de informatie uberhaupt te kunnen ontcijferen.
Iemand anders zal me aanvullen, maar misschien is dat alvast een basis
Het gebruik van credit cards hoef je, vind ik persoonlijk, niet echt bang voor te zijn.
Om maar een voorbeeld te noemen: Een ober in een restaurant sjouwt ook vrolijk met je card weg en heeft ruim de tijd om even je nummer over te schrijven.
Sommige mensen doen er dus moeilijk over, maar ik denk eerder dat de banken er bang voor moeten zijn ivm foute transacties.
Suc6
Het verzenden van een formulier over het internet is zonder aanvulling niet echt veilig. De gegevens die je invult gaan open en bloot over het internet.
Echter ook dan is het een hele kunst om die gegevens "af te tappen". Echter met behulp van SSL (Secure Socket Layer) kun je formulier geencryt over het internet versturen (bij hotmail gebeurd dit bv, je ziet dan in je browser rechts onderin een slotje).
Ik zou als het echt om hele gevoelige gegevens gaat, minstens SSL gebruiken.
Wanneer er meer vragen zijn hoor ik het wel
Gr Waslijn
Echter ook dan is het een hele kunst om die gegevens "af te tappen". Echter met behulp van SSL (Secure Socket Layer) kun je formulier geencryt over het internet versturen (bij hotmail gebeurd dit bv, je ziet dan in je browser rechts onderin een slotje).
Ik zou als het echt om hele gevoelige gegevens gaat, minstens SSL gebruiken.
Wanneer er meer vragen zijn hoor ik het wel
Gr Waslijn