Planet ADSL wachtwoord?

Pagina: 1
Acties:

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:16
Oke, ik heb een probleem. Morgen gaat bij mij dus ADSL geinstalleerd worden, en ik heb een week of 2 geleden een brief van Planet gehad met mijn inloggegevens (inlognaam en wachtwoord dus).

Nou ben ik die brief kwijt. Erg dom, en ik vergeef het mezelf ook niet, maar goed. Ik heb vroeger ook nog een abbo afgesloten bij Planet (met een gewoon modem) en dat abbonnement is gewoon doorgelopen tot nu. Nou heb ik die login gegevens nog wel. En met exact DIE inloggegevens kan ik ook mijn status aanvragen van mijn order (hoe het dus zit met ADSL).

Ik meen me ook te herinneren dat ik die login gegevens heb gekozen bij het aanmelden voor ADSL, maar ik meen me ook te herinneren dat er op de brief die ik kreeg van Planet andere gegevens stonden?

Om een lang verhaal kort te maken: kan ik morgen als die monteur langs komt de login gegevens gebruiken die ik ook gebruik om mijn status mee te checken?

Zo nee, kan ik dan de helpdesk bellen voor een nieuw wachtwoord en krijg ik die meteen?

Join het GoT Pulse-Team!

Verwijderd

hier een planetmedewerker, je kunt alleen schriftelijk een nieuw password aanvragen (mail, fax, brief), vermeld hierbij je klantnr en je gebruikersnaam dan heb je het binnen een 3 dagen ofzo thuis

Verwijderd

In een woord: JA ! :D

• Denman
Op zondag 03 februari 2002 21:22 schreef ZeroX15 het volgende:
hier een planetmedewerker, je kunt alleen schriftelijk een nieuw password aanvragen (mail, fax, brief), vermeld hierbij je klantnr en je gebruikersnaam dan heb je het binnen een 3 dagen ofzo thuis
Hmmz, okay. Maarre, hoe weet ik mijn klantnummer nou? ik heb namelijk ook geen brief van Planet meer...

En kan ik niet mijn gegevens gebruiken die ik ook gebruik om mijn status op te vragen? Want mijn neef (die is nu toevallig hier bij mij) logt ook met dezelfde gegevens in als waarmee ie die status toen opvroeg.

Join het GoT Pulse-Team!

Verwijderd

Hee Zerox,

Mag ik van jou weten waarom Planet Internet alle opzeggingen voor ADSL in 1 x verstuurd (gister dus) en niet apart. Zo dupeer je mensen die er 20 dagen geleden al werk van gemaakt hebben.

Verwijderd

ho ho ho, ik ben ook maar een helpdeskmedewerkertje, niet bij adsl..... als je de helpdesk belt en je postcode + huisnr doorgeeft dan krijg je je klantnummer wel.... ik denk trouwens dat de administratie ook niet moeilijk gaat doen als je je gebruikersnaam + mailalias doorgeeft (het gaat er om dat het dubbel gecheckt wordt omdat er anders een fout gemaakt kan worden waardoor een klant ineens zijn wachtwoord niet meer kan gebruiken)

• Denman
Op zondag 03 februari 2002 21:24 schreef Tuxus het volgende:
In een woord: JA ! :D
Dus jij zegt dat ik met deze gegevens WEL in kan loggen op ADSL?

Join het GoT Pulse-Team!

Verwijderd

Jah je wachtwoord is hetzelfde als degene waarmee je de status van je aansluiting checkt :)

• jappo
  • Laatst online: 23:05

jappo

eens een prutser altijd ....

Inloggegevens: de gebruikersnaam waarmee je de status op kunt vragen met @adsl-comfort of @adsl-advanced als je een advanced pakket hebt.

Opzeggingen op 1 feb ipv direct. Als wij (planet) een opzegging of annulering naar kpn hebben gestuurd kunnen we daar niks meer mee. Dit is de reden dat we ze in een grote batch hebben gedaan zodat klanten die nog van gedachte veranderde nog te helpen waren. :)

1926, 135m2, Quatt v2, ATAG i28ec, Honeywell T6, radiators+vvw, 2800wp growatt, a++ energielabel, speedcomfort met zigbee plugs, uitgebreide Home Assistant setup

• Denman
Op maandag 04 februari 2002 09:39 schreef jappo het volgende:
Inloggegevens: de gebruikersnaam waarmee je de status op kunt vragen met @adsl-comfort of @adsl-advanced als je een advanced pakket hebt.
Ja, dat zal dan wel zo zijn ja. Ik merk het vanochtend vanzelf wel als ik probeer te connecten. Het lijkt mij ook heel logisch dat ik dezelfde gegevens kan gebruiken als bij het checken van de orderstatus. Maar ik dacht dat ik op die brief van Planet andere gegevens had staan... kan het me ook verbeeld hebben hoor.

Ik zie het straks vanzelf wel :)

Join het GoT Pulse-Team!

• MadMax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-07 10:01

MadMax

Dammax

Vrijdag zelf ADSL geinstalleerd. Kon gewoon de gegevens gebruiken die ik al had van m'n vorige Planet abo. Zal bij jou dus ook wel gaan werken. Zoals boven al gezegd werd: username@adsl-comfort

Game sys specs - Laptop specs - Server specs

• Denman
Nou, ik kon dus inderdaad mijn vorige login gegevens gebruiken, en ik zit nu op ADSL! Tnx anyways :)

Join het GoT Pulse-Team!

Pagina: 1