Poepziek word ik hiervan!

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
Regelmatig krijg ik als ik op een website kom
(b.v. www.nu.nl , www.tweakers.net en nu ook www.wanadoo.nl ) krijg ik dit in de adresbalk;

http://adforce.imgis.com/?adiframe|2.0|44|101311|1|4|ADFORCE ;

(is wel iedere keer anders)

De normale pagina laad half en als ie dan de reclamebanner gaat laden krijg ik een 404 en de hierbovenstaande regel...druk ik op "back" dan vliegt ie gelijk weer naar die gare kl*te recclamebanner die fouten geeft.
Het is al een hele tijd zo :( , iemand nog meer last van?
Ik moet er onderhand een beetje van :r

[Deze massage is alweer gedited by kevin (edited 23-06-2000).]

• Klont
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07-2021

Klont

Destroyer of words

Doet ie bij mij ook thuis, maar als ik op Back douw springt ie gewoon naar de goeie pagina.

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Heb ik ook wel 's, RickJansen heeft 's gezegd waar 't aan lag, 'k ben 't alleen vergeten :)

Verwijderd

Heb het zelfde probleem, overal waar ik in tweakers (en veel andere sites) heen ga zegt ie 'page cannot be displayed' en met back gaat hij wel weer goed. Het is heel irritant en sommige sites zijn er onbezoekbaar door geworden. Weet iemand misschien de oplossing voor dit probleem ??? bedankt.

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07-2025

Blindfold

Donde estan los conejos?

Ik heb er eigenlijk alleen bij tweakers last van (maar ik zit op niet zoveel andere sites ;)).
Het is inderdaad erg vervelend, dus misschien wil Rick het nog wel een keertje hier in het forum voor ons uitleggen.

• geertb
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-08 16:34
Misschien ook een functie van HotText dat wordt geleverd bij KaZaa :?

Verwijderd

Banners zuigen :r

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

Probleem is meestal op te lossen door in je PREFS de HTTP:// compressie uit te schakelen.

Het probleem komt meestal voor bij de Opera Webbrowser, maar ik heb het ook wel eens met IE5 gehad.

Probeer het eens zou ik zeggen.

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op dinsdag 31 juli 2001 13:01 schreef War_4_L het volgende:
Banners zuigen :r
Dank voor deze nuttige bijdrage! |:(

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Op vrijdag 23 juni 2000 11:04 schreef kevin het volgende:
druk ik op "back" dan vliegt ie gelijk weer naar die gare kl*te recclamebanner die fouten geeft.
Heb ik ook wel eens. Wat ik doe is gewoon heel snel achter elkaar op back rammen :). Je kunt ook proberen javascript uit te zetten. Dan opent ie geen nieuwe vage vensters. Staat vast ergens in de internetopties :).

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

doe es ouwe koeien uit de sloot halen |:(

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Mjah, ouwe koe en zoek maar eens. Als je er echt niet uitkomt, mag je een nieuw topic openen met een goede probleemomschrijving :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.