Dragonball Z roleplaying game

Pagina: 1
Acties:

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:00
Hey mensen,
Liquid Lizard en ik zijn met een project bezig, het betreft een rpg die zich afspeelt binnen de wereld van dbz etc. We zijn niet de allereerste maarja.Maar ivm school, hebben we niet zo heel veel tijd dus wilden we vragen of een serieus iemand wil/kan meehelpen. Alvast bedankt
Mail: wgeuze@zeelandnet.nl

• klomp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-11-2025

klomp

Zooi...

Op zondag 03 februari 2002 20:41 schreef Schuey het volgende:
Hey mensen,
Liquid Lizard en ik zijn met een project bezig, het betreft een rpg die zich afspeelt binnen de wereld van dbz etc. We zijn niet de allereerste maarja.Maar ivm school, hebben we niet zo heel veel tijd dus wilden we vragen of een serieus iemand wil/kan meehelpen. Alvast bedankt
Mail: wgeuze@zeelandnet.nl
waar heb je hulp mee nodig dan?

• Schuey
owja srry vergeten |:(

Met bijv. maken van items en daar waardes aan hechten en het updaten van de stats van de spelers etc. En het verhaal een beetje in de goeie richting houden.

Verwijderd

Op zondag 03 februari 2002 20:44 schreef Schuey het volgende:
owja srry vergeten |:(

Met bijv. maken van items en daar waardes aan hechten en het updaten van de stats van de spelers etc. En het verhaal een beetje in de goeie richting houden.
diablo 2 ala dbz dus :)

wat d8 je van het zwaard van trunks ? :P

Verwijderd

Heb wel interesse maar alleen als het in 3d is en mooier als unreal2 :) Maar even serieus doe er anders een screenshot bij.

Verwijderd

en pas als ze heeeeel erg hebben getrained dan worden ze een super saiyan.. (tip: kijk naar het snes spel)

• klomp

klomp

Zooi...

Op zondag 03 februari 2002 21:05 schreef ReV3rEnD het volgende:
en pas als ze heeeeel erg hebben getrained dan worden ze een super saiyan.. (tip: kijk naar het snes spel)
je bedoeld legend of the super sayan zeker ?

Verwijderd

Op zondag 03 februari 2002 21:07 schreef klomp het volgende:

[..]

je bedoeld legend of the super sayan zeker ?
Ik heb dat spel hier ergens liggen , heb ze nooit Super Saiyan gezien :D maar heb het wel erg snel uitgespeeld gehad .

Lijkt me best wel kewl , maar laat DBZ nu 90% hand-to-hand combat zijnd . Wordt nogal moeilijk he . Ik weet wel dat in het begin Piccollo , de Saiyans (Vegeta en Nappa) en Frieza+ z'n wimpies een armor hadden dat aanvallen van anderen verzwakte maar waar hun power level van daalde . Das toch al een item :)

Verwijderd

Op zondag 03 februari 2002 21:15 schreef real_raichu70 het volgende:

[..]

Ik heb dat spel hier ergens liggen , heb ze nooit Super Saiyan gezien :D maar heb het wel erg snel uitgespeeld gehad .

Lijkt me best wel kewl , maar laat DBZ nu 90% hand-to-hand combat zijnd . Wordt nogal moeilijk he . Ik weet wel dat in het begin Piccollo , de Saiyans (Vegeta en Nappa) en Frieza+ z'n wimpies een armor hadden dat aanvallen van anderen verzwakte maar waar hun power level van daalde . Das toch al een item :)
Eh....was dat niet een armor dat lichte/middel-attacks de damage verminderde (zoiets dat king-kay aan goku gaf toen de training was afgelopen)?
Later kregen Gohan en Krillin ook zo'n armor (de Freeza Saga), omdat je daar heel vrij in kon bewegen en ook kleine attacks blockte.

Verwijderd

maak der een soort poke-mon spelletje van :z en dat je dan de hele tijd moet trainen voor dat je super sayan wordt :)

• BlackMage
  • Laatst online: 23-01 00:24
Dat spel word cker gemaakt op RPG Maker 2000 :z

Verwijderd

Op maandag 04 februari 2002 08:39 schreef Tha_Freeser het volgende:

[..]

Eh....was dat niet een armor dat lichte/middel-attacks de damage verminderde (zoiets dat king-kay aan goku gaf toen de training was afgelopen)?
Later kregen Gohan en Krillin ook zo'n armor (de Freeza Saga), omdat je daar heel vrij in kon bewegen en ook kleine attacks blockte.
Goku krijgt zo'n Ninja-outfit die wat blockt . Maar Vegeta , Nappa en die anderen hadden echt zo'n hard-plated armor .

• klomp

klomp

Zooi...

Op zondag 03 februari 2002 21:15 schreef real_raichu70 het volgende:

[..]

nog nooit uigespeeld??

hhmmzz je moest freeza op het laatst een paar van je teamies dood laten maken, het liefst krillin en gohan...

of was he nou aleen krillin en als je gohan doodmaakte dat
je gameover was :?

maakt niet uit, dan word je van "woede" een supersayan :)

Verwijderd

is dragonball Z nie voor peuters??
1x op tv gezien, ik vond het echt megaschraal
geef mij maar mickey mouse :Y)

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01-02 20:13
Een tip voor het verhaal: jat wat van het verhaal van DB (GT) en laat ze queestes beleven op zoek naar iedere Dragonball ofzow :)

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Ik zie niet in hoe je Dragonball Z zou kunnen gebruiken als basis voor een role-playing game. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat character interaction, storytelling en character development niet echt de sterke punten van Dragonball Z zijn.

Edit: overigens mag je natuurlijk zonder toestemming ook geen DBZ spel bouwen, lijkt mij.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• Schuey
fok was ik ook al vergeten |:( het beurt dus allemaal op een forum, ala D&D (paper pencil game ofzoiets), het is al een poosje up maar nog niet af, mag link ook niet geven.
Dus mail als je interesse hebt wgeuze@zeelandnet.nl

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

O, als je het niet verkoopt mag het vast wel - denk ik. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat men bezwaar heeft tegen een pen-&-paper RPG op een forum die in hun wereld speelt. Dus daar mag je wel een linkje naar zetten.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Pagina: 1