Toon posts:

XS4all standaard abo vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als ik nou een XS4all abo neem kost me dat EUR 13,60 per maand.

[copy/paste]
Standaard abonnement

Voor EUR 13,60 per maand biedt XS4ALL een zeer uitgebreid dienstenpakket en veel internationale bandbreedte voor razendsnel internet. Maak gebruik van alle mogelijkheden die internet te bieden heeft:
http://www.xs4all.nl/aanmelden/index.html

maar als ik dat dok. krijg ik dan een maand lang i-net zonder telefoon tikken? of zit dat anders zoja hoe dan.

alvast bedankt.

mzzls

Verwijderd

Op zondag 03 februari 2002 20:40 schreef The_Killing_Guide het volgende:
als ik nou een XS4all abo neem kost me dat EUR 13,60 per maand.

[copy/paste]
Standaard abonnement

Voor EUR 13,60 per maand biedt XS4ALL een zeer uitgebreid dienstenpakket en veel internationale bandbreedte voor razendsnel internet. Maak gebruik van alle mogelijkheden die internet te bieden heeft:
http://www.xs4all.nl/aanmelden/index.html

maar als ik dat dok. krijg ik dan een maand lang i-net zonder telefoon tikken? of zit dat anders zoja hoe dan.

alvast bedankt.

mzzls
nee die mag je ook nog betalen

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

nee, telefoontikken komen er nog bij. too late

Voor internetten zonder telefoontikken is er Wanadoo Hometime, of Friaco. Dat is alleen wel duurder.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Verwijderd

Topicstarter
het leek me al sterk..

wel maf dat ze er geld voor vragen..bijna alle providers zijn gratiz.. waarom deze niet dan :?

• _nethack
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:04

_nethack

We're all MAD here

Op zondag 03 februari 2002 21:17 schreef The_Killing_Guide het volgende:
het leek me al sterk..

wel maf dat ze er geld voor vragen..bijna alle providers zijn gratiz.. waarom deze niet dan :?
Geen enkele provider is gratis hoor, die mensen moeten ook eten weet je...
Bij de providers waar je geen abonnementskosten hebt betaal je het op andere manieren; slechte service (want het moet goedkoop) weinig extra's (idem) dure 0900 helpdesk, spam ontvangen, je adresgegevens worden doorverkocht etcetera...
Gratis?? Don't think so

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Verwijderd

Topicstarter
mmm a zo

Verwijderd

Naja die gratiz providers die voldoen voor mij perfect. Service is helemaal niet beroerd. Tenminste bij diegene waar ik ervaring mee heb (TMF Web en Zonnet) niet. Helpdesk heb ik nooit nodig gehad en van spam had ik helemaal nooit last (gebruikte dan mailadres toch niet).
Pagina: 1