Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

mag je vragen naar emulator links?

Pagina: 1
Acties:

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:49

inXs

known as inXs

Topicstarter
Naw ik heb de FAQ dus doorgelezen en het is me duidelijk geworden dat je niet mag vragen naar ROM links.. Maar mag je wel vragen naar links van goede emulators? Of mag je anders op zijn minst vragen naar een goede emulator en dan zelf evt de emulator op internet zoeken.. Misschien heb ik toch niet goed gelezen, maar ik wil het ff zeker weten :)

superB

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Naar emulators vragen is geen probleem, volgens mij.

Naar ROM's vragen mag inderdaad niet. :)

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Het probleem is dat er op die sites waar emulators staan ook in 95% van de gevallen roms staan. Daarom hebben ze dat hier liever niet :) Gewoon een naam vragen mag wel :)

Trouwens, met de naam van een emulator & google heb je het binnen een paar seconden gevonden :)

• midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:34
Yep, gemerkt aan mijn Xbox Emu

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 10:39
Voorbeeldjes:

[topic=190396/1/250]
[topic=364719/1/25]

Verwijderd

Ik denk dat je geen nieuw topic hoeft te starten. Gebruik de search maar eens want er staan er genoeg in die goed zijn. ;)

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
ja maar ik ken dus niet al die emulator namen :) maar mag je dan ook vragen naar een emulator zo van: ik zoek een emulator waar "spelnaam" goed op werkt?

superB

Verwijderd

Ja als je eerst die 47 topics doorneemt die ik gevonden heb in SP met zoeken op Emulator ;)

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
sorry ;( de search werkt niet zo snel hier op het moment (casema) dus daarom d8 ik; ik doe het ff zo hopelijk gaat het sneller.. En ja het gaat sneller :)

superB

• Millennyum
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05-2023

Verwijderd

vragen naar Bleem bv mag niet, aangezien dit een commercieel produkt is/was (PSX emulator, bedrijf is dood).

Snes9x of UltraHLE, Nemu, etc... mag weer wel.
Dit zijn meestal freeware en/of open source programma's.
Pagina: 1