hmm..interresant...dat ga ik ook proberen. | ik tuxs veilig!
iedereen weet het, maar niemand komt op de gedachte - blooming
mama ik ben mOrPhie kwijt geraakt, krijg ik nu een nieuwe :P
wees je zelf!
Haha, de Linux kernel source is voor elke architectuur, dus je ALPHA kernel bouw je met de gewone 2.4.17 kernelsource 
Maar, wat voor alpha heb je?
kijk hier kan ik wat mee, dank.Op zondag 03 februari 2002 20:03 schreef Kippenijzer het volgende:
Haha, de Linux kernel source is voor elke architectuur, dus je ALPHA kernel bouw je met de gewone 2.4.17 kernelsource
ik heb een alpha axp-pci33
wees je zelf!
Neem btw aan dat je dit niet sarcastisch bedoelde?
[edit]
En welke Debian draai je? Die van mij (2.2r4) komt niet door de install heen op mijn EB164, want hij wil mijn installatie directory op de CD niet herkennen (originele Debian ISO).
[edit]
En welke Debian draai je? Die van mij (2.2r4) komt niet door de install heen op mijn EB164, want hij wil mijn installatie directory op de CD niet herkennen (originele Debian ISO).
nee, nu kan ik gewoon een kernel downen en verder gaan klooien.Op maandag 04 februari 2002 12:44 schreef Kippenijzer het volgende:
Neem btw aan dat je dit niet sarcastisch bedoelde?
[edit]
debian 2.2r0
wat geef je op als dir?
wees je zelf!
Ik heb gewoon een find uitgevoerd op die files die hij wil hebben, maar ik vrees dat het eraan ligt dat hij binnen de opgegeven directory naar /blabla zoekt (oftewel, weer naar de root refereert...) Effe kijken of het met een symlink in de echte root gaat lukken...
gewoon wat aan googlen dan lukt het wel. sucsesOp maandag 04 februari 2002 21:18 schreef Kippenijzer het volgende:
Ik heb gewoon een find uitgevoerd op die files die hij wil hebben, maar ik vrees dat het eraan ligt dat hij binnen de opgegeven directory naar /blabla zoekt (oftewel, weer naar de root refereert...) Effe kijken of het met een symlink in de echte root gaat lukken...
wees je zelf!
Pagina: 1