When a man finds a conclusion agreeable, he accepts it without argument, but when he finds it disagreeable, he will bring against it all the forces of logic and reason
Merk: Taiyo Yuden
Heb ik laatst ook besteld, werkt perfect. En het grootste voordeel, er staat geen reclame etc. op.
Whatever.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
www.opussupplies.nl
goede winkel, veel verschillende merken en veel verschillende doosjes en andere spulletjes.
Taiyo Yuden 80min 100x zonder doosje voor 48 euro ofzo. Zijn goede cd`s trouwens.
webOS all the way!
Verwijderd
Tayo Yuden wel.
Beiden zijn goed!!!
Ik gebruik ze zelf ook het liefst en er is er nog nooit een mislukt (ook zonder burnproof)
Niet?
[Specs]
20 stuks ong. 13,- in slimcase
Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip
EUR 0,85 per stuk
Sony RULEZ
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
Platiums, vergelen na een tijdje dus minders
Verwijderd
Daar is nooit niks mee aan de hand. Kosten voor 100 stuks 90,00 euro.
Wisdom lies not in obtaining knowledge, but in using it in the right way !!
Niet meer gemaakt? Ik koop anders nog regelmatig Platinum en die zijn echt niet duur.Op dinsdag 12 maart 2002 23:19 schreef Gman het volgende:
Platinum is ook goed maar worden allang niet meer gemaakt.
Tayo Yuden wel.
Check Computer cash & carry maar eens.
10 stuks in stevig papieren hoesje voor €4,- dus 100 stuks voor €40,- Zowel data als audio geen probleem
doorzichtig hoesje, flitsende cd, en mooie kleuren. daar hoef je je dan niet aan te ergeren.
einde discussie
Verwijderd
Daarna komen Mitsui en de duurdere Philips (die trouwens gewoon gerebadgde Mitsui's zijn).
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Oja, BTW, de Sony's zijn trouwens ook het beste voor oude autoradio's die anders geen CDR's kunnen pakken (spreek uit ervaring)
Koop spindels van 100. Arita 80min met 'label' (non-blanco dus). Meestal gaat er geen enkele CD kapot op de 100. Soms 1. Ze zijn goed overbrandbaar en lekker goedkoop. Bovendien werkt een watervaste Edding lekker op de label.
Op grote beurzen (Utrecht a.s. weekend: 13/3/02) 40 euro per stuk. Pricewatch is rond de 60 euro. Dan heb je je entree er zo uit en kom je nog eens buiten.
Koop ipv. doosjes, mappen van Case-Logic. Daar gaan er 32-208 in afhankelijk van je uitgave he
Case-Logic is een stuk duurder dan andere merken maar je hebt levenslange garantie. En die heb je bij andere merken juist nodig! Case-Logic verkopen ze bij FRS en V&D.
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Volgens mij nog gewoon tekoop hoor.Op dinsdag 12 maart 2002 23:19 schreef Gman het volgende:
Platinum is ook goed maar worden allang niet meer gemaakt.
Verwijderd
Ik heb bijna altijd get write op 16 X getest brand op 32 X.
Had pas 200 cd voor 55 Euro bij mediamarkt. maar die zijn erug ligt leuk voor die onbeplangrijke dingen branden trouwens wel op 32 X
Dan heb je zeker nog nooit gehad dat That's Write het goedkoopste wasOp woensdag 13 maart 2002 18:40 schreef Scalle-- het volgende:
platinum
arita
ik neem gewoon steeds de goedkoopste
werken perfect
Die dingen zijn bijna allemaal binnen een maand kapot
* J0YR1D3R steekt hand opOp woensdag 13 maart 2002 00:29 schreef maontje het volgende:
Ik haal ze altijd bij de ALDI no problems met die schijven
20 stuks ong. 13,- in slimcase
Die dingen zijn goedkoop, goed en met een slim jewelcase.
Verwijderd
* Ook aldi CDR fan steekt ook hand opOp woensdag 13 maart 2002 19:32 schreef J0YR1D3R het volgende:
[..]
* J0YR1D3R steekt hand op
Die dingen zijn goedkoop, goed en met een slim jewelcase.
Echt relaxt die cd's
ik had een philips brander en die wou geen leaddata vreten.
ik heb nu een plextor brander en memorex cdr's maar IK vindt dit de beste cd's die IK ooit heb gehad.
Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.