Verwijderd
Ok, wanneer krijgen die adframe gasten het nou eens door dat er iets mis is met hun software.
Ik wordt er echt niet goed van. Steeds weer na een paar ads loopt ie vast, dan gaat windows ook weer vastlopen...
klotezooi
CU,
Kloppie
CU, Kloppie
Ze mogen idd wel ff opschieten daar bij Adframe. Misschien was een lange betatest zoals bij Bepaid ed wel slimmer geweest.
Gr Waslijn
Förbjuden väg är ofta hårt sliten
Verwijderd
Kun je trouwens aan de .exe file zien of je een nieuwe versie hebt of niet?
Als ik er rechts op klik, dan zie ik wel dat ik versie 2.00.21.
Of werkt dat niet zo simpel als ik dacht?
Waar dat dan weer opslaat???
En hij blijft telkens uitgaan!
Verwijderd
nu is alleen maar lastig, ze moeten hun zaakjes eens een beetje in orde krijgen.
Verwijderd
site niet bereikbaar!
Het programma werkt wel, stopt na zo'n 9 reclamesError Occurred While Processing Request
De versie van AdFrameClient.exe is 1.00.00 , als ik in de eigenschappen kijk staat er bij bedrijfsnaam "Test". errug vaag
btw. AdFrame past mooi bovenop Desktop$$
Verwijderd
(niet elke keer na de serie ads opnieuw inloggen)
Zoek ff, want ik ben de url vergeten.
Of misschien in de vorige adframe thread
Verwijderd
Het lijkt soms net alsof ie aan het downloaden is......
En btw hoe zit dat met het uitbetalen? ze gingen toch alles checken? hoe lang gaat dat duren? 5jaar?....
D007
[update]
laat maar, al gevonden op: http://www.crosswinds.net/~hennym/download
[/update]
Deze lijkt niet te crashen.
Verwijderd
Beetje dom eigenlijk om aan zoiets mee te doen. Zij verdienen natuurlijk bakken met geld. En wij zijn de sufferdjes die erin trappen.
Verwijderd
dat is bij mij het probleem. let me know, please
Verwijderd
ad
pearl
cosm
mari
flair
viva
aids
tobeone
moet elke 10 of 20 minuten opnieuw inloggen
maar dat vind ik teveel moeite voor 30? cent
Ik heb misschien oude versie, want ik heb geen beeldje van adframe op m'n taakbalk.
Ik kan hem niet online zetten, er is vast wel iemand die dat wel kan.
Hij blijft bij mij dus niet steken.
Huh? Ik heb eerst de oude versie gehad en nu dus de nieuwe, maar een beeldje (icoontje) in de taakbalk/systray heb ik nog nooit gezien. Uitleg?..., want ik heb geen beeldje van adframe op m'n taakbalk.
Verwijderd
ik nog geen een
Verwijderd
gehad gedurende een paar dagen. Daarover hadden anderen het ook. Bij mij is het dus ook weer weggegaan, na een aantal harde starts denk ik. Verder snap ik er zelf ook niets van.
Misschien weet de 'Weledelgeleerde' , behulpzame en welopgevoede' Wolfman raad.
Not Found
The requested URL /login/logged_spaarpot.cfm was not found on this server.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache/1.3.9 Server at www.adframe.nl Port 80
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Daarom lag adframe laatst een hele tijd plat. Omdat ze dus iets op die cheat moesten vinden. Adframe was al bijna kapot gemaakt voordat ze goed en wel begonnen waren.
Je zal nu nog wel kunnen cheaten, al heb je er niet veel aan als hun eigen software en servers zo slecht zijn
De eerste week dat ik Adfram draaide had met gemak 40,- 2 en 3e week weer dus ik sta nu op 108,-
sinds ze down zijn gegaan ivm. die bug heb ik welgeteld 3,- verdient!!
en dat in 2,5 weken.
De homepage ligt er ook constant uit
DoS attack van een boze klant ofzo???
Niet?
[Specs]
Verwijderd
Dammit, ik wil een paar centen verdienen, maar als ik 'm draai loopt windows binnen een paar minuten muurvast samen met de banner
Verwijderd
adframe moet snel iets doen, of anders quit ik hiermee
Verwijderd
Hij doet het nu al meer dan 2 weken niet meer: bezig met downloaden .....
D007
Verwijderd
Ben erg benieuwd of het überhaupt wel aankomt ..
Ik heb meer irritaties aan de nadelen, dan dat ik plezier beleef aan de voordelen (ik heb nog geen cent gezien en mijn referenties zijn nog steeds niet gevalideerd). Als dit zo nog lang doorgaat, wil ik mijn account cancellen en dan mogen ze mijn geld doneren aan een goed doel, als ze uberhaupt ooit nog geld uitkeren.
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
» Zet je resolutie 1 tik hoger.
» Sleep die banner naar rechts.
» Zet je resolutie weer terug.
» Voilá, geen banner, WEL geld.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
zorg dat je geen reclame op je banner laat zien dan hoef je je klanten ook nooit uit te betalen
Maar ik ga je cheat wel gelijk uitproberen!! Wie weet komen er ooit nog eens banners. Maar als je adframe niet ziet heb je het ook niet zo snel door als die banner er weer eens uitligt....
Beste Jan,
Bedankt voor je reactie. We hadden grote problemen met onze server en de
bandbreedte. We zijn afgelopen weekend verhuisd naar een andere provider en
zijn nu druk bezig de laatste puntjes op de " i " te zetten. De sterk
toegenomen bandbreedte zal een oplossing zijn voor de meeste problemen die
wij hebben ondervonden. Excuses voor het ongemak, maar tegen het einde van
de week zal alles zekere weer naar behoren functioneren.
Met vriendelijk groeten,
AdFrame.
----- Original Message -----
From: Jan Sellis <sellisjan@hotmail.com>
To: <helpdesk@adframe.nl>
Sent: Sunday, June 25, 2000 6:16 PM
> Als ik jullie was zou ik een beter communnicatie met de leden tot stand
> brengen. Wat is er nu in vredesnaam aan de hand????? en wanneer word er
> betaald?
Misschien hebben ze dit express gedaan, maar het zou me niets verbazen als ze het niet door hebben dat die poort dicht staat
Naja, als m'n geld maar binnen 4 dagen wordt overgemaakt al heb ik daar niet zo'n vertrouwen in....
check http://www.nielsonline.com/forum/read.php3?id=7607
en voor het beeld materiaal:
En.
ok ok, kan met ps oid gedaan zijn, maar waarom zou je dat doen?
Verwijderd
Ik ook nog niet
Verwijderd
Ik heb dus gewoon uitbetaald gekregen.
Verwijderd
Mijn status:
f 208,59 surfen
f 40,- referrals
-----------
f 248,58 totaal
Maar ik heb dus maar f 125,- gekregen.
Verwijderd
Misschien dat ze inderdaad maar maximaal 125 gulden per maand uitbetalen ofzo. Hopelijk schuiven ze de rest dan door naar volgende maand.
Trouwens, ALS dat zo is, vindt ik wel dat ze dat eerst even op de website hadden mogen zetten.
Het geld is gestort 123,= :-) Precies zoveel als moest.
Heb hier versie 1.1, 1.2 en 1.3 maar ze doen het geen van allen. Zal wel aan Adrame liggen. Of superweb?
Verwijderd
Gr. L
ben nu 11 dagen verder sinds het laatste mailtje is er nog niks veranderd
ze geven wel netjes antwoord op hun mail, dat moet ik toegeven, alleen doen ze er verder niks mee
Zijn jullie wel es van geslacht veranderd?
Hopelijk wel, ...
Verwijderd
Mischien omdat ik 2x van geslacht veranderd ben?????
Ik heb mijn geld inderdaad gehad. Sinds mijn aanmelding heb ik mijn gegevens niet veranderd.Ff voor deiegenen die al wel betaald zijn:
Zijn jullie wel es van geslacht veranderd?
Maar jou misschien gaat er wel 100,- van m'n saldo af en bewaren ze de rest voor de volgende keer ??
Ach, we zien wel...het komt wel goed.
Verwijderd
Ik heb zelf nog maar 20 piek op mijn account staan. Modempje
Ik denk dat dat toch opvalt als je kabel hebt en voor meer dan fl 100,- adframe gebruikt hebt.
Maar werkt het nu eigenlijk wel met kabel, Chello vooral?
Ik ga straks ook naar chello toe namelijk.
Overigens werkt adframe al zeker 2 weken niet meer bij mij. Hij zegt effe "downloaden" en dan gaat ie af
Same prob here.Overigens werkt adframe al zeker 2 weken niet meer bij mij.
en ik mis nog ƒ3,14
Niet?
[Specs]
Verwijderd
Ligt dus niet aan de kabel maar aan adframe.
Volgens mij heeft iedereen dat probleem.
Wie niet?
Verwijderd
Ik zal een klein stukje daaruit knippen en plakken:
Omdat is gebleken dat een aantal leden op onrechtmatige wijze saldo hebben opgebouwd en dus hebben getracht fraude te plegen hebben we besloten om uitbetaling als volgt te laten plaatsvinden:
-Leden die een saldo boven de fl. 25,- hebben opgebouwd en op een correcte wijze zijn aangemeld (alle gegevens juist ingevuld en niet dubbel voorkomen) zullen een betaling ontvangen tot een maximum bedrag van Fl. 100,-.
-Leden met een saldo hoger dan Fl.100,- zullen aan een nader onderzocht worden.
Zij krijgen deze maand Fl. 100,- uitbetaald en indien blijkt dat er op rechtmatige wijze gesurft is zal het resterende bedrag worden meegenomen naar de volgende betalingstermijn.
-Alle leden die tot 20 nieuwe actieve leden hebben aangemeld ontvangen de 5 gulden vergoeding. Met actieve nieuwe leden bedoelen we leden die na aanmelding ook daadwerkelijk hebben gesurft met AdFrame.
-Leden die meer dan 20 nieuwe actieve leden hebben aangemeld ontvangen Fl. 100,- (20 x Fl. 5,-). Er zal nader onderzoek plaatsvinden en indien is gecontroleerd of de aanmelding op de juiste wijze zijn verlopen zal het resterende bedrag worden meegenomen naar de volgende betalingstermijn.
hoe willen ze dat nou controleren??
En die gasten die hier nu rond vertellen dat ze meer dan 100 piek hebben, hoe zit dat dan???
Wat een nep zooi
Verwijderd
ik heb voor 160,- gesurfd (modempje en superweb)
ik heb voor 20,- aan referals
komt dus op ongeveer 180,-
en ik heb vandaag 115,- bijgeschreven gekregen.
dus max van 100,- klopt niet echt!
ik snap er niks van!!
Verwijderd
In mijn geval (208,59 gesurfd + 8 referrals) krijg ik dus 100 gulden voor het surfen, en omdat er helaas maar 5 referrals aktief zijn geworden krijg ik 25 gulden extra voor die referrals.
Surfen via de kabel of LAN
Een aantal leden heeft AdFrame geinstalleerd terwijl via de kabel wordt gesurft. Het principe van AdFrame is om leden de variabele internetkosten te vergoeden in ruil voor het ontvangen (en lezen!) van advertenties. Indien via de kabel wordt gesurft kan een lid onbeperkt surfen en dus ook ingelogd blijven zonder achter het beeldscherm te zitten. Adverteerders betalen ons uit op basis van ons unieke concept waarin we stellen dat elk lid de advertentie ook daadwerkelijk ziet. AdFrame heeft daarom besloten om mensen die via de kabel surfen in de toekomst niet meer uit te betalen. Hetzelfde geldt voor mensen die via een LAN surfen.
Verwijderd
Daar wordt je toch niet goed van?!
Laten ze dan een soort beveiliging erop zetten, net als op al die andere geldbanners, zodat het stopt als je een tijdje niks doet.
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
Nu had ik een vraag.
Wie heeft een postbankrekening en heeft al een af/bijschrift ontvangen met adframe erop???
En hoe werkt die girofoon is dat een computer of een real life persoon??
Verwijderd
Ik vraag me alleen af of ze ooit weer een werkende banner hebben.
Ach die AdFrame lui zijn best uitaardig!!!
Ow ja....ik heb kabel via @Home
Ik ben toch malle pietje niet!