Toon posts:

117C in mijn kast ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij zitten er een paar bugs in MSI PC alert 3 ....
Mijn processor is 41C en mijn kast meestal 27C, af en toe verspringt dit ineens naar 117C ... Hij geeft ook telkens aan dat mijn kast open is, terwijl ik echt een kap eroverheen zie zitten. Zijn er meer mensen met dit probleem ?

edit:

thx, wilde ff bevestiging ...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Die sensoren kloppen niet altijd helemaal. Ik heb wel eens systemen gezien waarbij de kast iets van 200oC werd. Maar die sensor klopte gewoon niet.

Verwijderd

heh heh :) jah, dit probleem ken ik, heb zelf ook MSI met PC Alert III. In WinME gaf ie alles gewoon goed aan (temp) alleen gaf ie ook aan dat de kast open is maar dat boeit nie...En in WinXP pringt ie bij mij ook wel 's op 117 graden :? deed de computer aan, WinXP start mooi relaxed op, en in windows sprong ie zo plotseling op 117 graden, maarja dan weet je al dat dat nie ken hè :P

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:03
Moet je eens in de handleiding van MSI kijken, daar staat ook iets over MSI PC ALERT 3.
Er staan 3 temps waarvan 1 127 gr dacht ik :)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:31
Op zondag 03 februari 2002 18:36 schreef ISN het volgende:
Volgens mij zitten er een paar bugs in MSI PC alert 3 ....
Mijn processor is 41C en mijn kast meestal 27C, af en toe verspringt dit ineens naar 117C ... Hij geeft ook telkens aan dat mijn kast open is, terwijl ik echt een kap eroverheen zie zitten. Zijn er meer mensen met dit probleem ?

edit:

thx, wilde ff bevestiging ...
Hahahaah :D

• Smirnoff
  • Laatst online: 16:03
Indien de intrussion niet is aangesloten geeft ie altijd aan dat ie open is (handleiding) :)

• fly
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 19:27

fly

Live Is Just.........

Deze mobo is zeker gaar...of jij bent een pechvogel

Verwijderd

Ik heb hetzelfde gehad met een Asus A7V266-E en MBM5 onder Windows XP. Af en toe werd m'n proc of moederbord iets van 115 of 117 graden en m'n fans deden het op 55000 RPM. *D

Dit trad vooral op als MBM tegelijkertijd actief was bij meerdere ingelogde users. Als ik det MBM proces kilde op alle users behalve m'n eigen account hield het alarm op.

De maker van Motherboard Monitor zei dat de SMBus niet zo heel stabiel is, en dit kan af en toe gebeuren.

Sinds een deinstall/install van een nieuwere versie van MBM5 heb ik 'm alleen onder het adminstrator account draaien en sindsdien geen last meer.

Waarschijnlijk is het bij jou ook niets om je druk over te maken.

• D-Devil
  • Laatst online: 05-12-2022
Op dinsdag 05 februari 2002 11:30 schreef schmart het volgende:
Ik heb hetzelfde gehad met een Asus A7V266-E en MBM5 onder Windows XP. Af en toe werd m'n proc of moederbord iets van 115 of 117 graden en m'n fans deden het op 55000 RPM. *D

Dit trad vooral op als MBM tegelijkertijd actief was bij meerdere ingelogde users. Als ik det MBM proces kilde op alle users behalve m'n eigen account hield het alarm op.

De maker van Motherboard Monitor zei dat de SMBus niet zo heel stabiel is, en dit kan af en toe gebeuren.

Sinds een deinstall/install van een nieuwere versie van MBM5 heb ik 'm alleen onder het adminstrator account draaien en sindsdien geen last meer.

Waarschijnlijk is het bij jou ook niets om je druk over te maken.
Mocht dat wel het geval zijn, dan zul je dat heel erg snel ruiken :P

Freelance tweaker

• Proxy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-03-2025
Op maandag 04 februari 2002 14:02 schreef Phreak het volgende:

[..]

Hahahaah :D
Wat is er grappig?

Verwijderd

Op dinsdag 05 februari 2002 11:56 schreef Proxy het volgende:

[..]