ik zoek de originele file van de kruising tussen de dnet koe en het got logo(staat rechtsboven op de frontpage van dutchpowercows.org), volgens chaos moest ik het hier vragen en dan specifiek aan femme??
Ga jij nou eens weg met die Henk van jeOp zondag 03 februari 2002 18:19 schreef Robin Vreuls het volgende:
Ik heb alleen Henk
Mijn dag is ook weer goed
Is er nog een andere dan de huidige dan?
Virussen? Scan ze hier!
f*ck hoe zet ik hier nou een pic neer(die van de FAQ werkt nie...)
Dat dacht ik al dat jij zou komenOp zondag 03 februari 2002 18:20 schreef OProg het volgende:
Ga jij nou eens weg met die Henk van je
Op zondag 03 februari 2002 18:33 schreef lama het volgende:
ik bedoel dus deze BSEhenk [img=http//members.home.nl/mandos/dpc.jpg]deze[/img]
edit:Niet dus...
ff url pic goed gemaakt

Zo dan!
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
ik heb geprobeerd,
(img)u.r.l/plaatje.jpg(/img) en (img=b.l.a/plaatje.jpg)xxx(/img) en die ingewikkeldere met url=blabla enz enz , krijg ze so snel niet alle drie
met uiteraard blokhaken([]) ipv gewone haken
(img)u.r.l/plaatje.jpg(/img) en (img=b.l.a/plaatje.jpg)xxx(/img) en die ingewikkeldere met url=blabla enz enz , krijg ze so snel niet alle drie
RTFF 
code:
1
| [img]url[/img] |
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
het moet met [ img ]<url naar plaatje>[ /img ] (maar dan zonder spaties)Op zondag 03 februari 2002 18:39 schreef lama het volgende:
ik heb geprobeerd,
Virussen? Scan ze hier!
die werkte dus niet(geprobeerd met een blokhaak na /img) , zal wel ergens tiepvaut gemaakt hebbenOp zondag 03 februari 2002 18:40 schreef D2k het volgende:
RTFF
code:
1 [url=url][afbeelding][/url]
Op zondag 03 februari 2002 18:39 schreef lama het volgende:
ik heb geprobeerd,
code:
1
2
3
| [img]http//members.home.nl/mandos/dpc.jpg[/img]
^^^^^
hier zat de fout: dubbele punt vergeten. |
Audioscrobbler profile
zou je toch zeggen na 85 posts waarvan stuk of 10 met pics hiero zou ik toch wel moeten snappen hoe een plaatje te posten, maarja tiepvauten zijn menselijk he...
Maar wat bedoel je met de originele file? Het Illustrator-bestand ofzo?Op zondag 03 februari 2002 18:44 schreef lama het volgende:
[..]
oww soo, thnx, nou probeer ik weer on-topic te gaan
Audioscrobbler profile
ja een erg highres plaatje van de koeiehenk, bijvoorbeeld voor windopwsetch of muismat ofzo, eentje die voldoet voor offset drukken op a4 formaat ofzo
waarom subtiel(uiteraard is deze reactie niet om het topic richting omhoog te trappen
)
Maar wat willen jullie dan precies ?
Het originele 2048X1536 plaatje ofzo ?
Het originele 2048X1536 plaatje ofzo ?
Aannames zijn fataal.
Heb je er wel eens over nagedacht om een relatie met Henk te beginnen Robin

* Robin 's dag is nu weer goed?
* Robin 's dag is nu weer goed?
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Ondertitel suggestie:Op woensdag 06 februari 2002 12:06 schreef Robin Vreuls het volgende:
Elke dag Henk posten roelt gewoon
Tijd voor een nieuwe sig
HPC / Henk Promotie Crew
?
edit:
of als status: Henkposter

of als status: Henkposter
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Op woensdag 06 februari 2002 12:08 schreef Renegade het volgende:
[..]
Ondertitel suggestie:
HPC / Henk Promotie Crew
?
edit:
of als status: henkposter![]()
Verwijderd
Zou de LA Mod dat ook leuk vinden?Op woensdag 06 februari 2002 12:06 schreef Robin Vreuls het volgende:
Tijd voor een nieuwe sig
Valt die niet om te kopen danOp woensdag 06 februari 2002 12:13 schreef TgF het volgende:
[..]
Zou de LA Mod dat ook leuk vinden?![]()
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Op woensdag 06 februari 2002 12:13 schreef TgF het volgende:
[..]
Zou de LA Mod dat ook leuk vinden?![]()
maarrer ff sereneuz, weet echt niemand waar ik het originele 1000x1000 plaatje kan vinden van onze koeiehenk??
Zou /me in overweging willen nemen om de nick van bovenstaande gekwoote persoon te laten veranderen naar HenkOp woensdag 06 februari 2002 12:06 schreef Robin Vreuls het volgende:
Tijd voor een nieuwe sig
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Op woensdag 06 februari 2002 12:19 schreef GiLeX het volgende:
[..]
Zou /me in overweging willen nemen om de nick van bovenstaande gekwoote persoon te laten veranderen naar Henk
Op woensdag 06 februari 2002 12:30 schreef Robin Vreuls aka henkiehet volgende:
[..]
Je linkje in je ondertitel is niet helemaal goed Henkie
code:
1
| http://gathering.tweakers.net/gathering.tweakers.net/showtopic.php/400678 |
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
WaarOp woensdag 06 februari 2002 12:33 schreef GiLeX het volgende:
[..]
![]()
ohja je linkje in je ondertitel is niet helemaal goed Henkie
code:
1 http://gathering.tweakers.net/gathering.tweakers.net/showtopic.php/400678
Mja. Ik weet niet of Femme nog een ander plaatje heeft. (Als die hem tenminste heeft gemaakt.)
Aannames zijn fataal.
zo dus:Op woensdag 06 februari 2002 11:55 schreef Robin Vreuls het volgende:
Deze:
[..]
In het groot netzoals deze:
[..]
edit:
oeps, best wel een beetje pixels
oeps, best wel een beetje pixels
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Euh.... Maar dan in hoge resolutie (althans ik neem aan dat ie hem in hoge reso wil, want met resizen ziet ie er niet echt strak meer uit imoOp woensdag 06 februari 2002 13:32 schreef SWINX het volgende:
[..]
zo dus:
http://members.home.nl/mandos/dpc.jpg
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
nee joh, dit is al ergOp woensdag 06 februari 2002 13:33 schreef Robin Vreuls het volgende:
Nog groter en nog meer gedetailleerder
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
veel scherper/gedetailleerder, ik wil ook windowsetch maken, en een henk met gekartelde randen op je raam ziet er niet leuk uit, en ik heb zo'n rabobank glowmuismat, die wil ik ombouwen met die henkkoe eronder, ziet er wel leuk uit met gewone henk, maar ik wil henk-koe
Verwijderd
Nee, dat kan de persoon in kwestie aanvragen in SUOp woensdag 06 februari 2002 12:19 schreef GiLeX het volgende:
[..]
Zou /me in overweging willen nemen om de nick van bovenstaande gekwoote persoon te laten veranderen naar Henk
De persoon in kwestie heeft zijn nick al veranderdOp woensdag 06 februari 2002 16:37 schreef TgF het volgende:
[..]
Nee, dat kan de persoon in kwestie aanvragen in SU
<Netman = Dom |:(>
Ik wil ook lid worden! Ik wil ook wel Henkposter worden! Offeh, ik wil de koe wel in elk draadje planten!Op woensdag 06 februari 2002 12:08 schreef Renegade het volgende:
[..]
Ondertitel suggestie:
HPC / Henk Promotie Crew
?
edit:
of als status: Henkposter![]()
ik heb van femme het logo gekregen in hogere resolutie(het origineel):
oei, heb hem in tif geplaatst, niet modem-vriendelijk, nah jah, 2 meg valt nog mee
2 meg valt wel meeOp donderdag 07 februari 2002 14:55 schreef lama het volgende:
oei, heb hem in tif geplaatst, niet modem-vriendelijk, nah jah, 2 meg valt nog mee
Je plaatje klopt trouwens niet, m'n browser probeert hem te downloaden als ik het topic binnenkom
edit:
Komt omdat je een tifje probeert te laten zien... en ik heb zo het idee dat je je eigen bericht niet meer kunt editten
Komt omdat je een tifje probeert te laten zien... en ik heb zo het idee dat je je eigen bericht niet meer kunt editten
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
-
[ Voor 99% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 11:06 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]
Je krijgt er echt een warm gevoel van he ?Op donderdag 07 februari 2002 15:49 schreef Robin Vreuls het volgende:
GoT-Henk
[afbeelding]
DPC-Henk
[afbeelding]
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Het woord obsessie komt ineens in mij opOp donderdag 07 februari 2002 15:54 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Je krijgt er echt een warm gevoel van he ?
heb je ook al een henkie dekbed en een henkie haogeenspotjesset en henkie-opel-corsa-1.0-lamerbak-wieldopbevestigingsringenOp donderdag 07 februari 2002 15:49 schreef Robin Vreuls het volgende:
GoT-Henk
[afbeelding]
DPC-Henk
[afbeelding]
edit:
tiebvaudten
tiebvaudten
Ik ga denk ik eens beginnen aan een Henk-keesmod 
Een Henk-balpen heb ik al en een Henk-kostuum voor de carnaval ook
Tis nu alleen nog wachten op het Henk-behang voor op mijn slaapkamer
Een Henk-balpen heb ik al en een Henk-kostuum voor de carnaval ook
Tis nu alleen nog wachten op het Henk-behang voor op mijn slaapkamer
jah maar dfie grzen lang niet zo hard als onze koeien, dus mmijn sig wordt dan helemaal niets, ik zie het als voor me een koe die 2-5 miljoen sprietjes gras per seconde naar binnen werktOp vrijdag 08 februari 2002 11:34 schreef DataBeest het volgende:
ach.. al die koeien.
Als ik een koe wil zien ga ik wel naar een weiland, ipv naar GoT.![]()
edit:
een koei is } : O en niet } : O
een koei is } : O en niet } : O
Jullie weten dat je voor elke keer dat je het logo gebruikt royalties moet betalen hé?
Ik neem aan dat wij het wel op een akkoordje kunnen regelenOp vrijdag 08 februari 2002 15:11 schreef Daniel het volgende:
Jullie weten dat je voor elke keer dat je het logo gebruikt royalties moet betalen hé?
Iedereen die lid is van HPC (Henk Promotion Crew) hoeft dat dus niet te doen
Zegt ie dan nog voordat het accoord gesloten is....Op vrijdag 08 februari 2002 15:45 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Iedereen die lid is van HPC (Henk Promotion Crew) hoeft dat dus niet te doen
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
HPC , ik ga ook mee in die obsessie, vanaf nu komt onder elke post die niet op GoT staat een henkie
Ik ruik spam.Op vrijdag 08 februari 2002 16:12 schreef lama het volgende:
HPC , ik ga ook mee in die obsessie, vanaf nu komt onder elke post die niet op GoT staat een henkie
🌞🍃
sssssstOp vrijdag 08 februari 2002 15:48 schreef Renegade het volgende:
[..]
Zegt ie dan nog voordat het accoord gesloten is....
nee in-session op 1000x1000 pixels, ik houi wel van het idee, bigger is better, dus ik hou het op in-session reclameOp vrijdag 08 februari 2002 16:13 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Ik ruik spam.![]()
![]()
mag ook op tv(coca cola fles in de hand van joey van friends o.i.d.)
Henk
Username Henk is een kloon die ik ooit eens aangemaakt heb in een ver verleden, is dit topic de reden dat ik onlangs zoveel passmailers toegestuurd kreeg
Username Henk is een kloon die ik ooit eens aangemaakt heb in een ver verleden, is dit topic de reden dat ik onlangs zoveel passmailers toegestuurd kreeg
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
en hoe komt ie toch aan die henkkoe in tiff formaat??
oke, ik ben lid..., binnenkort ff lekker klussen met henks, tijgerprints en dergelijke(henk met scheiding, henk met spikes, henk met pleeborstel, henk met binladen sikje, sinterhenk met megasik, doodshenk met botjes ipv steeksleutels)
Zou www.henk-promotion.tk niet beter staan?Op vrijdag 08 februari 2002 21:24 schreef Robin Vreuls het volgende:
w000t
http://217.120.27.242/got/henk/![]()
🌞🍃
't niveau begint toch wel behoorlijk HK'achtig te worden..
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Nietus!Op zaterdag 09 februari 2002 11:13 schreef Renegade het volgende:
't niveau begint toch wel behoorlijk HK'achtig te worden..
Wil eerst eens zien of er genoeg animo voor is en dan pas verder gaanOp zaterdag 09 februari 2002 10:18 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Zou www.henk-promotion.tk niet beter staan?
Pagina: 1