Toon posts:

jonger dan 18 jaar en "Get paid for surf" proggies

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu 17 en wil weten hoe dan nu zit met dat uitbetalen als je nog geen 18 bent.

Spedia, Alladvantage, enz.:

Controlleren die "paid for surf" services je leeftijd voordat ze je cheque opsturen?
Controlleren banken als je de cheque inleverd bij hun je leeftijd?

Adframe:

Controlleren zij of je 18 bent voordat ze op je bank storten?

Met andere woorden: Als je nog geen 18 bent krijg je dan toch gewoon je geld of heb je dan pech gehad en dag geld?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Controleren is met één L, maar goed...

Staat er in hun voorwaarden dat ze onder de 18 niet uitbetalen? Zo ja, dan heb je pech en moet je ff wachten, zo nee dan kan je gaan innen.

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:41
Alladvantage: print het formulier uit dat ergens op hun website staat waarin staat dat je ouders er mee accoprd gaan, laat je ouders een krabbeltje zetten en stuur 'm op.

Dat is één methode makkelijker is het om je gewoon een jaartje ouder te maken controle is toch onmogelijk. :) :)

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
Bij die progjes waar je 18 voor moet zijn moet je dan maar sparen en pas laten uitbetalen als je 18 bent, heb je een leuk verjaardagskadootje :)

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
nee want als je geen 18 bent dan mag je de viewbar niet eens downloaden.. mijn broertje (16) had zich ook aangemeld en moest zo'n papier terugsturen, dat duurde ong. 2 maanden voor hij eindelijk zn viewbar mocht downloaden.. geef dan maar een wat hogere leeftijd op..

Verwijderd

Topicstarter
pven> ik zat al te bedenken wat er niet aan dat woord klopte :)

Uiteraard heb ik me overal behalve bij Adframe mezelf een jaartje ouder gemaakt.
Als 't zo is als jullie zeggen hoef ik me dus geen zorgen te maken. Mooi :)
Pagina: 1