DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)
Mmmmm, iemand die Technische Informatica doet, kan toch wel een soldeerbout hanteren
.
Afijn, een goede bout, niet te warm, en een vaste hand will do the work
Afijn, een goede bout, niet te warm, en een vaste hand will do the work
And The Only One
Moederborden worden haast nooit meer gerepareerd. Het is met die SMD's een pokkewerk en dat maakt een nieuwe al gauw goedkoper. Volgens mij zijn trouwens die moederbordchips niet eens los te koop.
Verwijderd
als er maar 4 of 5 banen stuk zijn kan je ze misschien met van die Bison Electric zooi repareren .
gewoon wat draadbruggen maken met een soldeerboutje idd, wel zorgen dat je een goeie soldeerbout pakt, een aantal geven zeg maar een spanninkje af wat fataal kan zijn voor je plank!
Mobo's van tegenwoordig bestaan uit meerdere layers... Is alleen de bovenste laag beschadigd ? Pas ff op dat je de verschillende banen van verschillende lagen niet contact laat maken... Soldeerbout of bison electro zou ik gebruiken...
->[PMG]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
dit is al heel lang zo... ca 15 jaar. Het standaardbord had altijd 4 lagen (FR4) of er al meer lagen gebruikt worden weet ik niet (zie af en toe wel eens FR5 voor specialties).Op zondag 03 februari 2002 19:22 schreef jhead22 het volgende:
Mobo's van tegenwoordig bestaan uit meerdere layers...
FR4=glasvezelversterkte multi-layer printed wireboard
Verder prima reaktie.
Ga naar een goede electronica zaak, die kunnen dat meestal wel. Dus niet naar Megapool ofzo, maar naar 'je lokale elektro-boer'.
Gaaf! Een Tyan Tiger MP voor een paar tientjes!
Gaaf! Een Tyan Tiger MP voor een paar tientjes!
Jah, vond het behoorlijk gaaf om hem voor 40 piekies te kunnen overnemen. En mocht het niet werken, dan kan ik hem nog altijd aan de muur spijkeren 
Ik ga hem trouwens al opsturen naar iemand die mij heeft aangeboden ernaar te kijken, en hem te fixen indien mogelijk. Mocht dat niet baten, dan is er zoals reeds genoemd nog altijd de lokale electroboer. (Zover zal het denk ik niet komen, want zo te zien is de schade niet errig groot)
Ik ga hem trouwens al opsturen naar iemand die mij heeft aangeboden ernaar te kijken, en hem te fixen indien mogelijk. Mocht dat niet baten, dan is er zoals reeds genoemd nog altijd de lokale electroboer. (Zover zal het denk ik niet komen, want zo te zien is de schade niet errig groot)
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)
Verwijderd
Beter, heeft die gast niet toevallig nog een paar Tyan's liggen voor 40 piek?
Lijkt me ook wel mooi 
Maar idd als je zelf goed kan solderen zou het ook niet zo moeilijk moet wezen. succes iig
Maar idd als je zelf goed kan solderen zou het ook niet zo moeilijk moet wezen. succes iig
Pagina: 1