Kijk ... ik ga vandaag een nieuwe videokaart kopen ... ik kan kiezen uit de ATI RADEON 8500 ... of de GEFORCE3 TI 500 ... ze zijn allebei 75 euro per stuk ( vraag mij / me niet waarom ) ... maar welke zou ik nou moeten nemen ... want jullie zeggen altijd dat ik de radeon moet nemen omdat die goedkoper is en betere beeldkwaliteit heeft ... maar de GEFORCE3 TI 500 is weer sneller ... welke zou ik dus nou moeten nemen ... als ik ze allebei voor dezelfde prijs kan krijgen ...
... .
Verwijderd
upcoming flamewar?Op zondag 03 februari 2002 17:33 schreef kornopdefiets het volgende:
Kijk ... ik ga vandaag een nieuwe videokaart kopen ... ik kan kiezen uit de ATI RADEON 8500 ... of de GEFORCE3 TI 500 ... ze zijn allebei 75 euro per stuk ( vraag mij / me niet waarom ) ... maar welke zou ik nou moeten nemen ... want jullie zeggen altijd dat ik de radeon moet nemen omdat die goedkoper is en betere beeldkwaliteit heeft ... maar de GEFORCE3 TI 500 is weer sneller ... welke zou ik dus nou moeten nemen ... als ik ze allebei voor dezelfde prijs kan krijgen ...... .
ik zou voor de Radeon gaan: ik heb zelf een Radeon SDR en die is echt veeeel relaxter dan de Geforce2MX van mijn vader...
Nu is een Geforce3 niet echt te vergelijken met een Geforce2MX maar de trend zet zich toch wel een beetje voort denk ik...
Ik zou de Radeon nemen. Op dit moment kan hij zich goed meten met de GeForce. Het is nu wachten op nieuwe drivers die echt alles uit de kaart halen. Hij heeft de potentie om de GeForce voorbij te gaan.
Tsja ... werk bij asus ... fabrieksprijs dus.Op zondag 03 februari 2002 17:36 schreef The_YellowDog het volgende:
Aha, je eerste post zie ik..
wtf, hoe kom je daaraan voor 75 euro??
zou gaan voor d eradeon
kan je toevallig aan nog eentje komen??
heb wel interresse in een radeon 8500
kan je toevallig aan nog eentje komen??
heb wel interresse in een radeon 8500
Als je iets niet weet, reageer dan niet. | Van klussen krijg je grijze haren.
Hmz ... zit misschien wat in ... maar er zit wel veel verschil tussen die ... lijkt mij toch wel ...Op zondag 03 februari 2002 17:37 schreef robgee het volgende:
[..]
upcoming flamewar?
ik zou voor de Radeon gaan: ik heb zelf een Radeon SDR en die is echt veeeel relaxter dan de Geforce2MX van mijn vader...
Nu is een Geforce3 niet echt te vergelijken met een Geforce2MX maar de trend zet zich toch wel een beetje voort denk ik...
Allebei!!! en dan die ene weer doorverkopen
Het is FRIET!
Verwijderd
Als voor de Radeon goede drivers uitkomen (en daar zijn ze volgens mij mee bzig) zal de Radeon de GF3 en 4 in de nabije toekomst voorbij gaan iig. Ik zou dus voor de RadeOn gaan. Ik heb nu zelf een GF2MX, maar toen ik hem kocht, was de Radeon nop veel minder goed dan nu. Mijn volgende kaart wordt iig een Radeon 
edit: kewle maanier ... van ... schrijven ... heb ... jij ...trouwes ...
Tsja sorry jongens ... ik zou heel graag wat willen doorverkopen ... maar ben dan toch eigenlijk wel dik illegaal bezig ... ik denk er nog ff over na ... laat jullie dat binnenkort wel weten.
en ook voor de ATI fabriekOp zondag 03 februari 2002 17:42 schreef kornopdefiets het volgende:
[..]
Tsja ... werk bij asus ... fabrieksprijs dus.
'Op zondag 03 februari 2002 17:42 schreef Tweak-Metallica het volgende:
Als voor de Radeon goede drivers uitkomen (en daar zijn ze volgens mij mee bzig) zal de Radeon de GF3 en 4 in de nabije toekomst voorbij gaan iig. Ik zou dus voor de RadeOn gaan. Ik heb nu zelf een GF2MX, maar toen ik hem kocht, was de Radeon nop veel minder goed dan nu. Mijn volgende kaart wordt iig een Radeon
Jah? ... wreed ... dus met de nieuwe drivers maar toch wel dezelfde videokaart gaat die de GF3 en 4 voorbij? ... wreed ... maar zou dat niet een beetje overdreven zijn?
hehe, voor je mede tweakers heb je toch wat over??Op zondag 03 februari 2002 17:44 schreef kornopdefiets het volgende:
Tsja sorry jongens ... ik zou heel graag wat willen doorverkopen ... maar ben dan toch eigenlijk wel dik illegaal bezig ... ik denk er nog ff over na ... laat jullie dat binnenkort wel weten.
Mail me als het lukt, je mag zelfs wel een euro winst maken ofzo
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()