Proud owner of the [CBJ]Lanhok!
.
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf Workstation Server
Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3
Wat zeg ik nou? <quote>praktisch elke office installatie</quote> We hebben Win98 gebruikt. Ik zie geen reden waarom Office niet zou moeten werken onder een schone installatie van Windows...Op zondag 03 februari 2002 17:36 schreef Basdoorn het volgende:
zou ik eens wat posten over die office versie en de versie van windows die je gebruikt, soms plaatsen mensen op dit forum zelfs informatie over het systeem dat problemen geeft, zodat anderen tenminste iets hebben om het probleem in te zoeken, in plaats van alleen: Hij doet ut niet
Proud owner of the [CBJ]Lanhok!
Hier sluit ik me bij aan... gebruik eens andere Win98 en MSOffice CD-tjes....Op zondag 03 februari 2002 17:34 schreef Slarioux het volgende:
user.exe is van MS, het is je login/opstart oid. Check of die CD een beetje goed (gebrand) is
Verwijderd
Zij heeft een PIII@866, Windows ME en office-2000
Terwijl het virus er nog op stond, werkte Word nog maar nu zelfs na herhaaldelijk Word verwijderen en opnieuw installeren loopt ie erop vast en geeft ie soms een 'fout in user.exe'. Het lijkt samen te vallen met een aantal dingen die ik heb uitgevinkt in msconfig, tabje 'opstarten' maar daar zag ik niets in wat mogelijk met Word te maken heeft. Ik heb alles later ook weer aangevinkt.
Zij heeft originele cd's bij de aanschaf meegekregen (ruim een jaar geleden) dus twijfel ik daar niet aan. Het ging mij een stapje te ver om Windows opnieuw te installeren op zo'n korte avond.
Iemand suggesties?
Dus het gebeurd je op verschillende PCs, met verschillende windows installaties en verschillende microsoft Word installaties.... Dan lijkt het toch echt aan jou te liggenOp dinsdag 05 februari 2002 00:20 schreef aginor het volgende:
Ik kom net bij m'n zus vandaan...badtrans virus verwijderd..
Zij heeft een PIII@866, Windows ME en office-2000
Terwijl het virus er nog op stond, werkte Word nog maar nu zelfs na herhaaldelijk Word verwijderen en opnieuw installeren loopt ie erop vast en geeft ie soms een 'fout in user.exe'. Het lijkt samen te vallen met een aantal dingen die ik heb uitgevinkt in msconfig, tabje 'opstarten' maar daar zag ik niets in wat mogelijk met Word te maken heeft. Ik heb alles later ook weer aangevinkt.
Zij heeft originele cd's bij de aanschaf meegekregen (ruim een jaar geleden) dus twijfel ik daar niet aan. Het ging mij een stapje te ver om Windows opnieuw te installeren op zo'n korte avond.
Iemand suggesties?
User error. Please replace user.
[/offtopc]
Wat er ook fout gaat, er is altijd wel iemand die dit altijd al heeft geweten...
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Die luxe heb ik niet. Zij heeft één pc met één geregistreerde Windows ME-versie en één geregistreerde officeversie. Natuurlijk kan ik er zomaar wat op gaan plempen, maar lijkt jou dat slim??Op dinsdag 05 februari 2002 08:16 schreef Cpt.Morgan het volgende:
[..]
Dus het gebeurd je op verschillende PCs, met verschillende windows installaties en verschillende microsoft Word installaties.... Dan lijkt het toch echt aan jou te liggenof iig aan iets dat jij doet....
Vanavond ga ik terug om ME opnieuw te installeren.
Het internet sterft van de user.exe-foutmeldingen, maar geen oplossingen. Technets Word2000-hoek is onbereikbaar en verder heb ik aardig wat handigheid in het aan de praat houden/krijgen van windows-based pc's met kuren (Het is mijn vak!)
Dus graag volgende keer helemaal niets zeggen als je niets te melden hebt.
btw, word werkte ook al niet meer voordat ik me met die pc heb beziggehouden.
Verwijderd
De workaround: Installeer Word-97
Je hebt toch niet dat "repair system files" tooltje van MS dat bij win98 (first edition) zit gedraaid? dan krijg je een corrupte user.exeOp zondag 03 februari 2002 17:29 schreef Tweakod3x het volgende:
"Fout in user.exe"
Let wel: Dit gebeurt bij een schone installatie van Windows!!!
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Zou je dan toch een nieuw topic willen openen en daarin goed beschrijven wat het probleem is met zoveel mogelijk relevante info.
Zie ook even Windows Operated Systems - Policy over wat we in een topic verwachten.
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Dit topic is gesloten.
![]()