• Masevako
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-02 16:53
Hallo,

Heeft iemand ervaring met deze camera?
Hij ziet er namelijk wel sweet uit en een 3.3MP Cam voor 179 Euro lijkt me wel wat.

Hieronder ff het linkie naar Trust.

Thx.

http://www.trust.nl/press/pressrelease.htm?id=254&homepage=1

Verwijderd

Heb vroeger veel dingen van Trust gehad, maar ik moet zeggen dat ik er alles behalve tevreden over was. Hun spul is vaak van slechte kwaliteit en de levensduur is ook niet echt geweldig lang. De prijs is misschien aantrekkelijk, maar de kwaliteit is slecht. Ik zou dus zeggen, kijk even verder rond.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:45

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA->GT

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Op zondag 03 februari 2002 17:27 schreef Silverstar het volgende:
Heb vroeger veel dingen van Trust gehad, maar ik moet zeggen dat ik er alles behalve tevreden over was. Hun spul is vaak van slechte kwaliteit en de levensduur is ook niet echt geweldig lang. De prijs is misschien aantrekkelijk, maar de kwaliteit is slecht. Ik zou dus zeggen, kijk even verder rond.
me 2
kijk ff verder rond op gadget talk
zijn zat over die :r trust topic's

Canon EOS 80D En wat glaswerk

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-03 11:51
Op zondag 03 februari 2002 17:36 schreef Firecow het volgende:

[..]

me 2
kijk ff verder rond op gadget talk
zijn zat over die :r trust topic's
hij is trouwens wel 3,3 megapixel!

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Search doet wonderen hé?
[topic=398593/1/25]

Mijn reactie daarin:
Op vrijdag 01 februari 2002 20:58 schreef LoneGunman het volgende:

[..]

De topicstarter toonde duidelijk interesse in een 3.3 Mpixel camera, maar gezien zijn onkunde op het gebied van digitale fotografie is het handiger te beginnen met iets 'minders'.

Daarnaast is het ook nog het geval dat Mpixels helemaal niks zeggen over de kwaliteit van een foto. Een scherpe lens en kleurverwerking zijn veel belangrijker. Hoe gaat de camera om met de exposure (belichting), aperture (diafragma), focus en kleurbalans? Dat voor zover de techniek.

Ook is de menselijke factor van belang. Het is gewoon onzin om als foto-leek een digicam van > 1000 euro te gaan aanschaffen. Natuurlijk, leuke plaatjes schieten kan iedereen, maar een camera tot z'n volle recht laten komen? Nee, zoek dan iets in de trend van:

- Fuji FinePix A201
- Kodak DX3500/DX3600

Of iets geavanceerder:

- Fuji FinePix 2600 Zoom
- Canon PowerShot A20
- Sony P50

Je betaald dan een redelijke prijs voor een goeie, degelijke camera, waarmee je mooie foto's kunt maken (niet geinterpoleerd o.i.d.).

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:39

GaMeOvEr

Is een hork.

Tja, zie de link van LoneGunman. Voortaan gaarne zelf de search gebruiken.

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.