Zoals je vanochtend in de Spits hebt kunnen lezen is de Spits is deze krant via Avantgo.com beschikbaar op PDA's. Zou het niet een erg tof idee zijn om tweakers.net ook op deze manier beschikbaar te maken?
Ik heb geprobeerd om rechtstreeks (via ProxiWeb) de gathering.tweakers.net site in te laden op mijn Palm, maar die komt niet helemaal lekker over. Met andere sites heb ik iets minder problemen.
Als er een Handheld-versie van Tweakers en GoT zou komen, dan zou ik echt superblij zijn.
Als er een Handheld-versie van Tweakers en GoT zou komen, dan zou ik echt superblij zijn.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Tweaker op Avantgo voor win Ce zou zeker retengaaf zijn.Lekker het laatste nieuws
rechtstreeks van tweakers.Op je Casio :-)
voor in de Metro.
Kan iemand dit voorelkaar krijgen.
Greetz KGK
rechtstreeks van tweakers.Op je Casio :-)
voor in de Metro.
Kan iemand dit voorelkaar krijgen.
Greetz KGK
Zijn dus meer mensen die er zo over denken, cool. Als iemand zin heeft om het te doen kun je hier vast wat aspiratie opdoen:
http://www.palmclub.nl/channels/index.shtml
deze groep palmgebruikers heeft een heleboel pages al geport naar een wat beter formaat. Op zich kun je gewoon HTML gebruiken maar het moet niet te ingewikkeld worden (geen CSS, frames en dat soort dingen).
http://www.palmclub.nl/channels/index.shtml
deze groep palmgebruikers heeft een heleboel pages al geport naar een wat beter formaat. Op zich kun je gewoon HTML gebruiken maar het moet niet te ingewikkeld worden (geen CSS, frames en dat soort dingen).
Ik heb die nieuwe Opera beta op m'n series 5 staan. Tweakers verschijnt daar redelijk goed op!!
Havana: ik heb ook geprobeerd die opera op mijn series5 te laden, maar die liep bij het draaien fout. Is bij jouw alles in één keer goed gegaan, of moest je nog dingen veranderen. Hoe maak jij contact met je ISP?
Als je een Palm bezit en (een beetje) Nederlands kent, dan is PalmClub 'da place 2 B'.deze groep palmgebruikers heeft een heleboel pages al geport naar een wat beter formaat.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Is het geen idee om deze mensen eens te vragen of ze er zin in hebben om die pages om te zetten? Als we genoeg verzoeken hebben doen ze het misschien wel.
Waarom moeilijk doen??
Fempie kan in 10 minuten de index.php3/dsp en news.php3/dsp scriptjes aanpassen dat alle zooi (=graphics/css stuff) eruit wordt gehaald.
OK dan isset niet mooi, maar boeit niet, simpel GIF logotje erboven en rest gewoon tekst-only zonder teveel opmaak zooi.
Verder heb je aan nieuws genoeg lijkt me (pricewatch enzo is niet zo heel belangrijk). Dus de frontpage en het nieuws gedeelte is al genoeg (voor onderweg).
Fempie kan in 10 minuten de index.php3/dsp en news.php3/dsp scriptjes aanpassen dat alle zooi (=graphics/css stuff) eruit wordt gehaald.
OK dan isset niet mooi, maar boeit niet, simpel GIF logotje erboven en rest gewoon tekst-only zonder teveel opmaak zooi.
Verder heb je aan nieuws genoeg lijkt me (pricewatch enzo is niet zo heel belangrijk). Dus de frontpage en het nieuws gedeelte is al genoeg (voor onderweg).
Half jaar verder en het lukt nog steeds nietOp vrijdag 23 juni 2000 14:31 schreef Tom het volgende:
Waarom moeilijk doen??<P>Fempie kan in 10 minuten de index.php3/dsp en news.php3/dsp scriptjes aanpassen dat alle zooi (=graphics/css stuff) eruit wordt gehaald.<P>OK dan isset niet mooi, maar boeit niet, simpel GIF logotje erboven en rest gewoon tekst-only zonder teveel opmaak zooi.<P>Verder heb je aan nieuws genoeg lijkt me (pricewatch enzo is niet zo heel belangrijk). Dus de frontpage en het nieuws gedeelte is al genoeg (voor onderweg).
[This message has been edited by Tom (edited 23-06-2000).]
Yep, maar nog steeds genoeg animo lijkt me zow!
20*350ZO45°
Okee dan.. Alhoewel er genoeg topics over waren zal ik jullie verlossen..
Uit Tweakers.net .plans: Rick Jansen / Tweakers.net SMS notificatie e.a. updates.
Uit Tweakers.net .plans: Rick Jansen / Tweakers.net SMS notificatie e.a. updates.
PDA & Lynx versie Tweakers.net
Ik ben vandaag begonnen aan een basic versie van Tweakers.net, waarmee het mogelijk wordt de site met de Unix text-browser Lynx te bekijken, evenals de AvantGo browser voor Palms en dergelijke. Wanneer deze versie af is, zal er een uitgebreide .plan over verschijnen.
Pagina: 1