Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
ligt eraan welke je gebruikt, als je die standaart troep gebruikt heb je er wel een stuk of 4/5 nodig minimaal. die dingen breken al als je er naar kijkt. als je de heavy duty cut out dingen hebt (462 geloof ik) dan kan je met 1 schijfje wel 3 of meer bloweholes maken. kosten wel iets van 25 piek voor 5 stuks.
Verwijderd
Ander TIP: Neem er gerust de tijd ervoor. Hastige spoed kost je ook zo'n paar schijven
Door de tijd ervoor te nemen komt er ook wel een resultaat uit
nog een tip, begin aan de achterkant, de eerste keer is altijd moeilijk en je wil nog wel eens uit schieten. en je moet geen kracht uir oefenen op de dremel maar em er gewoon door heen laten slijpen.
Fout, 22,50 GULDEN per doosje van 20Op zondag 03 februari 2002 16:59 schreef salvador4 het volgende:
*knip*
die kosten wel iets van 25 piek voor 5 stuks.
Verwijderd
spaar die dingen niet, kosten toch geen kloot, en het resultaat is een stuk beter.
verder moet je altijd ong een cm binnen het rondje zagen, en dan stukje bij beetje wegslijpen.
enne: METEN IS WETEN
verder moet je altijd ong een cm binnen het rondje zagen, en dan stukje bij beetje wegslijpen.
enne: METEN IS WETEN
Verwijderd
Als je het rustig aan doet heb je je eerste schijfje aan het einde nog over. Gewoon het gereedschap z'n werk laten doen, het schijfje 'zelf door het metaal laten zakken'. Als je schijfjes breekt duw je te hard, ben je ongeduldig bezig.Op zondag 03 februari 2002 16:56 schreef Voodoo_man het volgende:
Nu was mijn vraag: Hoeveel schijfjes gaat het mij kosten? en hoe snel moet ik er eentje vervangen?
ja dat ze breken als je duwt waren ik en me pa al achter... ff een test om te zien hoe die dremel nou werktOp zondag 03 februari 2002 19:45 schreef Tikay het volgende:
[..]
Als je het rustig aan doet heb je je eerste schijfje aan het einde nog over. Gewoon het gereedschap z'n werk laten doen, het schijfje 'zelf door het metaal laten zakken'. Als je schijfjes breekt duw je te hard, ben je ongeduldig bezig.
ik weet wel een beetje genoeg, tips zijn altijd nog welkom.
Verwijderd
Ik had de 1ste keer allemaal schijfjes bijna voor me smoelja dat ze breken als je duwt waren ik en me pa al achter... ff een test om te zien hoe die dremel nou werkt
Gewoon niet drukken dan kan het met 2
HAHA koel ding die dremel!!!

heb geprobeerd in Test Subject 1 (me oude kast aka 2e systeem) en dat ging heel mooi! 2 x rond en de 3e keer erdoorheen en alles op stand 3! Dan even met een klein slijptolletje de bramen eraf halen en klaar is kees Voodoo_man
nu hebt ik dus een p200 en een 90mm fan aan de zijkant (alleen geen fingerguard, maar die komt nog)
heb geprobeerd in Test Subject 1 (me oude kast aka 2e systeem) en dat ging heel mooi! 2 x rond en de 3e keer erdoorheen en alles op stand 3! Dan even met een klein slijptolletje de bramen eraf halen en klaar is kees Voodoo_man
nu hebt ik dus een p200 en een 90mm fan aan de zijkant (alleen geen fingerguard, maar die komt nog)
Ik bedoel dus deze. 5 stuks a 20/25 piek.Op zondag 03 februari 2002 17:35 schreef LeonM het volgende:
[..]
Fout, 22,50 GULDEN per doosje van 20

(pic uit een topic gejat)
Pagina: 1