Toon posts:

Wat is het ideale aantal programma's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik worstel met het probleem of ik alle "Get paid to....." programma's moet promoten of alleen de beste en hoeveel is dan het meest ideale aantal?
Momenteel heb ik ruim 70 programma's van de ongeveer 350 die er inmiddels zijn. De ervaring leert echter dat er 25 goed lopen en de rest helemaal niet, slecht 1 of 2 referrals en nog geen cent verdient in een half jaar.
Wat is jullie ervaring? Is er zoiets als een ideaal aantal programma's? Heeft U soortgelijks ervaringen?

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik neem aan dat je een website ofzo wilt bouwen over de progjes?

Dan zou ik alleen de programma's behandelen die volgens jouw goed zijn, daarbij dan ook vermelden dat je met overige programma's "nog" geen goede ervaringen hebt.

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
tsja..
je kan natuurlijk zowieso wel reclame maken voor al die progjes met je refer id..
en dan maar hopen dat je genoeg referes hebt zodat zij geld voor je verdienen .

zelf gebruik ik alleen cashsurfers<A/>,<a href="http://www.cashfiesta.com/php/join.php?ref=nikao">cashfiesta,
adframe, en paidforsurf intensief

ohw ja..
de links zijn met mijn refer.. (dat jullie me niet gelijk uitmaken voor sneaky klootzak onze :P)

Verwijderd

Ik heb er nu zo'n 25, waarvan er ook een paar het nogsteeds niet doen (bepaid bijvoorbeeld). Op mijn homepage promoot ik ze bijna allemaal, maar ik vertel er wel duidelijk de voor en nadelen bij. Dat Adframe er bijvoorbeeld steeds uitligt.
Op die manier weten mensen waar ze aan beginnen, en welke ze dus wel en niet moeten nemen.

Dat scheelt, want aan referrals die niks verdienen hebben zowel hun als ik niks.
Daarbij raken op die manier de programma's die niks doen op een gegeven moment failliet, omdat niemand geinteresseerd is in programma's waar je niks mee verdient. De goede programma's blijven dan over, en krijgen weer meer reclames, en kunnen dan weer meer betalen.

Aan de andere kant, als je eerlijk de nadelen verteld, krijg je niet snel veel referrals. Ik heb gemiddeld 1 a 2 referrals, waarvan 1 altijd mijn schoonzus is.