Toon posts:

wat is de beste koop?

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

heb een dilemma...heb een bedrag van maximaal €1800 te besteden voor een leuk nieuw systeempje zonder monitor. Ik ga het gebruiken voor o.a. Autocad en andere grafische applicaties.

Wat is het beste om te nemen..hoeveel geheugen, welk moederbord plus processor, welke video kaart etc.

En dan natuurlijk het belangrijkste...dat het onder het budget blijft:-):-)

en waar kan je leuke systeempjes online kopen tegen redelijke pijzen..dus waar je ook je eigen systeem kan laten samenstellen....

bvd...:7

Verwijderd

cyrix + bijpassend mobo = ideaal

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op zondag 03 februari 2002 16:55 schreef firstwollie het volgende:
Een Cyrix voor grafische zooi?
Dan zou ik voor een PIII of K7 gaan.
Dan kun je makkelijk onder die 4000 gulden blijven.

Verwijderd

Op zondag 03 februari 2002 16:55 schreef firstwollie het volgende:
:r :r :r :r Cyrix wtf , waarom Cyrix??

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:02
volgens mij denkt hij: 1800 gulden |:(

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Verwijderd

Topicstarter
Hmm...cyrix....ook niet echt mijn eerste keus...heb wel gewerkt met die stuff maar het kon niet echt bekoren...daranaast ze zijn ook best wel moeilijk verkrijgbaar

Verwijderd

Op zondag 03 februari 2002 16:53 schreef bikkel78 het volgende:
Beste mensen,

heb een dilemma...heb een bedrag van maximaal €1800 te besteden voor een leuk nieuw systeempje zonder monitor. Ik ga het gebruiken voor o.a. Autocad en andere grafische applicaties.

Wat is het beste om te nemen..hoeveel geheugen, welk moederbord plus processor, welke video kaart etc.
Moederbord: ik zou persoonlijk eentje van een goed merk nemen (bijvoorbeeld MSI of ASUS). Heb je het minste gezeik mee.

Processor: Zeker een AMD. Goed zat voor de dingen die je wilt gaan doen. En zeker goedkoper dan Intel. Heb zelf een Duron en deze is zeer snel en bevalt me uitstekend.

Videokaart: Ga je er ook nog spelletjes mee spelen? Zo niet, ga dan voor een Matrox kaart. Deze zijn absoluut de beste in 2D kwaliteit. Ga je ook nog af en toe spelletjes spelen? Neem dan een Geforce 2 ofzo.

Geheugen: Voor grafische applicaties toch zeker wel 512 MB.
en waar kan je leuke systeempjes online kopen tegen redelijke pijzen..dus waar je ook je eigen systeem kan laten samenstellen....
Kijk eens op www.norrod.nl, heb ik zelf zeer goede ervaringen mee en ze zijn niet duur.

Veel succes!

Verwijderd

Neem een liefer een ViC20 dan een Cirix.
iK ZOU GAAN VOOR EEN AMD XP 2000+
Asus mobo(nooit last van dugs enzo)A7A266
Zeker 512 aan DDR
64 DDR GF3 V8800 De luxe

Verwijderd

HA!
Voor 1800 EURO een pc in mekaar schroeven??
Maat, van dat geld heb je alleen maar het beste van het beste..........
Asus mobo, AMD 1900+, 2x60gig harddisc (7200rpm) etc.......
ik zou overigens voor 2x256mb DDR-ram gaan, dat schijnt sneller te zijn dan 1x512............
als je nog vragen hebt, neem maar ff contact met mij op, ik stel graag een pc-tje voor je samen :) *hobby*

Verwijderd

Op zondag 03 februari 2002 17:27 schreef ___Joey___ het volgende:
HA!
Voor 1800 EURO een pc in mekaar schroeven??
Maat, van dat geld heb je alleen maar het beste van het beste..........
Asus mobo, AMD 1900+, 2x60gig harddisc (7200rpm) etc.......
ik zou overigens voor 2x256mb DDR-ram gaan, dat schijnt sneller te zijn dan 1x512............
als je nog vragen hebt, neem maar ff contact met mij op, ik stel graag een pc-tje voor je samen :) *hobby* zakenman

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Waarom doe je zelf geen onderzoek? Moeten wij voor jouw een mooi lijstje gaan maken wat je wel en niet kunt kopen?

Verwijderd

Op zondag 03 februari 2002 17:30 schreef larry_ellison het volgende:
zakenman
[..]
Nee hoor, maarre, ik ben 15, en vind het wel kicke om dit soort dingen te maken....... enne... "zakenman" dat ben je pas als je er op verdiend :9

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

[topic=218256/1/50]

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.