Hier is het verhaal:
Klopt, ik ben al sinds vorig jaar juni bezig met betaald surfen en dergelijke. Toen was het een opkomende rage in Amerika. En hier in Nederland was er nauwelijks concurrentie op dat gebied. Kortom, behoorlijk makkelijk om mensen om je site te krijgen.
Ik heb NOOIT gespamd, nooit een emailtje oid gestuurd naar iemand die er niet om vroeg, nooit berichtjes gepost op plaatsen waar dat niet welkom was, enzovoort.
Als er geen cheating bestond zou ik minstens 1000 piek per maand meer verdienen. Ik ben dus behoorlijk anti-cheat, en ik hoop dat cheaters nu eens beseffen dat ze niet alleen geld jatten van de bedrijven, maar ook van je collegasurfers!
Dat luxe leven kun je schudden: een paar duizend piek per maand. Zoveel geld kun je niet verborgen houden voor de belasting, alles komt via de bank binnen!
Gevolg:
60% belasting!
Tips:
1 - Geduld. Veeeeeeeeeeeel geduld.
2 - Doorzettingsvermogen (ook veeeeeel)
3 - blijf eerlijk Duizenden guldens beloven is iets waar veel mensen toch niet trappen. Als je eenmaal bekend staat als iemand die graag overdrijft ben je heel wat mensen voor altijd kwijt. En mensen die regelmatig terugkomen zijn goud waard!
4 - blijf goed op de hoogte van de ontwikkelingen. Speur andere sites af en schrijf je in voor (goede) mailing lists. Wie geinteresseerd is kan naar:
http://www.egroups.com/group/freemoneytalks
Blijf je in ieder geval op de hoogte van mijn kennis op dit gebied. (Ik ga wel een paar weken op vakantie, dus ff geduld!)
5 - Maak gebruik van sign up threads. De een schrijft zich in onder de ander, enzovoort. Zo heb je in een klap een complete downline. Veel forums en clubs maken gebruik van dit principe. Her is zo'n club:
http://www.refmaker.com/members/mret.shtml
Die geeft je een gratis pagina en er zit een forum aan vast waar dagelijks tientallen mensen zich inschrijven onder andere mensen.
6 - Bouw een website over een populair onderwerp en verwerk die geld bedrijven daar ergens in. Maak er geen hoofdthema van. De concurrentie is groot en er komen niet zoveel mensen (meer) op af. Ander thema dus.
7 - Hou die website goed bij: goede content, goede layout, regelmatige updates, enzovoort, enzovoort.
8 - Kijk goed om je heen, zowel in real life als op internet. Zijn er mensen misschien geinteresseerd?! Zie je nieuwe mogelijkheden om je site of wat dan ook te promoten?!
9 - Laat alles af en toe even los.
10 - Ik heb ff geen tijd meer voor meer. Komt later wel.
Succes!