Toon posts:

Hoeveel referrals heeft U? *oud topic*

Pagina: 1
Acties:
  • 217 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik schreeuw elke keer maar in het rond dat ik de grootste referrer bij "Get paid to...." programma's in Nederland ben met 25.600 referrals (direct + indirect, voor zover dat overal te zien is).
Ik wil nu wel eens weten of dit echt zo is? Heeft U er meer of wat zijn de aantallen die U heeft? En wat zijn de bedragen die er verdiend worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
hoe de fuck doe je daT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah, how the hell krijg je dat voor mekaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

25.600????? ik ben al blij als ik er 1 heb.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-06 21:45

SiGNe

Ook hoi!

Laat me raden, je hebt zeker ook een warezftp?

Niet?
[Specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BazP
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik heb er nog maar 0 :( :( :(

dus als je me wilt helpen moet je je ff anmelden mij http://www.surfingprizes.com/go/?151418

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ze niet geteld, maar ik kom ergens rond de 18.000 uit, denk ik.
Eigenlijk nog maar een kleine jongen dus, als ik de aantallen van neptunes zie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk hebben zij zich al heel vroeg ingeschreven (vorig jaar zomer bijv.) en toen erg veel reclame gemaakt o.i.d. (gespamd?). Van dat aantal referrals verdien je zoveel dat je er luxe van kunt leven, nietwaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of met alladvantage cheaten natuurlijk. Met Soa, lekker refs aanmaken, wat uurtjes emulaten. Kom je ook een heel eind.
(ik doe dit dus niet voor alle duidelijkheid).

Maar vertel eens, hoe komen jullie nou echt aan duizenden referrals??

Zeg neptunes, in jou andere topic (over hoeveel progjes), zeg je dat maar 1 of 2 refs hebt. Hoe zit dat nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZOOOOO!!!!! Ik was al blij met mijn gemiddelde van 1 a 2 referrals per programma!
Toen ik zag dat ik bij Adframe zowaar 8 referrals had sloeg ik al stijl achterover van geluk.

Ik wil ook wel graag weten hoe jullie dat doen. Komop met die tips! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is het verhaal:

Klopt, ik ben al sinds vorig jaar juni bezig met betaald surfen en dergelijke. Toen was het een opkomende rage in Amerika. En hier in Nederland was er nauwelijks concurrentie op dat gebied. Kortom, behoorlijk makkelijk om mensen om je site te krijgen.

Ik heb NOOIT gespamd, nooit een emailtje oid gestuurd naar iemand die er niet om vroeg, nooit berichtjes gepost op plaatsen waar dat niet welkom was, enzovoort.

Als er geen cheating bestond zou ik minstens 1000 piek per maand meer verdienen. Ik ben dus behoorlijk anti-cheat, en ik hoop dat cheaters nu eens beseffen dat ze niet alleen geld jatten van de bedrijven, maar ook van je collegasurfers!

Dat luxe leven kun je schudden: een paar duizend piek per maand. Zoveel geld kun je niet verborgen houden voor de belasting, alles komt via de bank binnen!
Gevolg: 60% belasting!

Tips:
1 - Geduld. Veeeeeeeeeeeel geduld.

2 - Doorzettingsvermogen (ook veeeeeel)

3 - blijf eerlijk Duizenden guldens beloven is iets waar veel mensen toch niet trappen. Als je eenmaal bekend staat als iemand die graag overdrijft ben je heel wat mensen voor altijd kwijt. En mensen die regelmatig terugkomen zijn goud waard!

4 - blijf goed op de hoogte van de ontwikkelingen. Speur andere sites af en schrijf je in voor (goede) mailing lists. Wie geinteresseerd is kan naar:
http://www.egroups.com/group/freemoneytalks
Blijf je in ieder geval op de hoogte van mijn kennis op dit gebied. (Ik ga wel een paar weken op vakantie, dus ff geduld!)

5 - Maak gebruik van sign up threads. De een schrijft zich in onder de ander, enzovoort. Zo heb je in een klap een complete downline. Veel forums en clubs maken gebruik van dit principe. Her is zo'n club:
http://www.refmaker.com/members/mret.shtml
Die geeft je een gratis pagina en er zit een forum aan vast waar dagelijks tientallen mensen zich inschrijven onder andere mensen.

6 - Bouw een website over een populair onderwerp en verwerk die geld bedrijven daar ergens in. Maak er geen hoofdthema van. De concurrentie is groot en er komen niet zoveel mensen (meer) op af. Ander thema dus.

7 - Hou die website goed bij: goede content, goede layout, regelmatige updates, enzovoort, enzovoort.

8 - Kijk goed om je heen, zowel in real life als op internet. Zijn er mensen misschien geinteresseerd?! Zie je nieuwe mogelijkheden om je site of wat dan ook te promoten?!

9 - Laat alles af en toe even los.

10 - Ik heb ff geen tijd meer voor meer. Komt later wel.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
whow.. paar duizend in de maand..
dit is dus gewoon je werk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie willen graag weten hoe ik dat gedaan heb? Hierover heb ik geen geheimen en heb alle tips ook vermeld in mijn nieuwsbrief (zie http://www.casema.net/~neptunes/geld/archief ). Dit zijn de tips die ik zelf gebruikt heb.
Niks spammen of cheaten, alles via reguliere manieren. Een beetje geluk hebben en doorzetten, daar gaat het om. Ik besteed er gemiddeld 4 uur per dag aan en dat al sinds oktober.
Inderdaad was er vorig jaar weinig concurrentie en was het allemaal wat gemakkelijker. Ik kwam toen dus ook Catman tegen en die heeft via zijn website mij aan heel veel informatie geholpen. Hij is een echte oude gediende.
Stoppen met werken zit er voorlopig nog niet in. Huidige verdiensten liggen rond de FL5000,= en dat is vergeleken met mijn huidige job toch echt iets te weinig om te stoppen. Vooral de belastingdienst is er erg blij mee, want zulke bedragen kun je inderdaad niet geheim houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5000 piek per maand???? Bruto of netto?
Hoe dan ook, daar vallen mijn inkomsten volledig bij in het niet!

Catman, wat krijg jij gemiddeld per maand binnen via geldbanners?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nog even reageren op de reaktie van zoelk1. Het is zo dat ik ruim 70 programma's heb. Bij 25 programma's heb ik 10 of veel meer referrals. Bij de overige 45 heb ik er 5 of minder, ondanks dat hier ook vaak hele goede programma's tussen zitten.
Op een of andere manier melden mensen zich maar bij een beperkt aantal programma's aan, dus heeft het wel zin om zoveel programma's te hebben?
Natuurlijk helpt het ook als een programma al een keer uitbetaald heeft in Nederland of al aktief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:38
Dubieus verhaal... ik geloof het dus niet jammer dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Laatst online: 05-03 12:19
70 programma's. Ik heb het idee dat ik nu een domme vraag stel hoor, en dat ik iets over het hoofd zie, maar waar laat jij 70 banners op je desktop?

Of is dat inclusief clickbanners voor op je site ofsow...

Ik volf het niet helemaal en zit hier ongelovig met mijn mond open. Ik heb zojuist de 14 dollar gehaald bij PaidToSurf en iets minder bij 2 andere...

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
uh .. niet alle programma's hoeven paid for surf te zijn natuurlijk ..
ben ook lid van zat paid email programma's ..
2 progs puur en alleen betaald voor een startpagina. enz. enz.
zit je snel op de 70 hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
ennuh .. mastermind.
ik weet niet of je wel es serieus naar http://www.brightideas.org/?nikao
of http://www.myecom.net/?nikao gekeken hebt..
maar als je dat allemaal es goed doorneemt en leest.. (zeker bij myecom wordt dat duidelijk vind ik) zul je zien dat het best mogelijk is.. met een beetje geluk .. en heel veel geduld en veel doorzettings vermogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubieus? Zie o.a. http://www.casema.net/~neptunes/money/payments of http://cheques.terrashare.com
Daar staan scans van een aantal cheques die ik heb ontvangen. Ik neem niet alle cheques meer op, dus ik heb er meer dan hier gepubliceerd.
De grootste referrer bij Alladvantage heeft alleen al bij dit programma 55.000 referrals, waarom kan iemand in Nederland dan niet bij elkaar 26.000 referrals hebben?
Ik heb niet alleen een grote downline in Nederland, maar ook in Japan. Daar heb ik iemand in mijn downline die regelmatig een Ezine uit geeft, deze wordt naar 6000 mensen gestuurd, tevens wordt zijn website redelijk vaak bezocht. Aangezien ik lange tijd bezig ben geweest met SHARP MZ homecomputers, heb ik veel contacten in Japan, vandaar deze downline.
Tevens heb ik geadverteerd in Ezines in Nederland en daarmee zeker 25.000 mensen bereikt.
Zo kan ik nog een aantal voorbeelden noemen die het mogelijk maken om zoveel referrals te krijgen.
Veel tijd (4 uur per dag), een beetje geluk en doorzettingsvermogen, daar draait het om. Tevens investeer ik alle inkomsten in webvertising in de eerste paar maanden om zo nog meer referrals te krijgen.
Ik moet wel bekennen dat ik grotendeels indirecte referrals heb door een aantal grote directe referrals en die hebben een beperkt aantal programma's van mij. Zelf ben ik ook succesvol bij een aantal programma's, omdat ik er al zo lang mee bezig ben en via de Ezine-advertenties.
Toch blijven er nog 45 (en dan de 280 die ik niet opgenomen heb) die niet of nauwelijks lopen en die toch tot de betere programma's behoren.
Over het draaien van programma's. Een flink deel heeft niets met een bar te maken (get paid for email, free homepage, free webspace, listen to music, free screensaver, enz.), die kun je allemaal tegelijkertijd gebruiken en verder hoef ik bij slechts een 4-tal programma's de bar zelf te gebruiken om betaald te krijgen en die 4 gebruik ik dus. Bij de anderen krijg ik de inkomsten puur via mijn referrals, ondanks dat ik ze zelf dus niet gebruik (bijvoorbeeld Spedia, Desktop Dollars, Cashsurfers, Getpaid4, Onesrc, Surf2web en Surfingprizes).
Een lang verhaal. Stuur mij gerust een email als je extra informatie wilt, want die heb ik genoeg.
Succes. Arjan Habing (alias neptunes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Laatst online: 12:38
Nou, dan zal ik wel gewoon jaloers zijn! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk is het ook moeilijk te geloven.
Toen ik er pas mee begon, had ik behoorlijk wat moeite referrals te vinden door onervarenheid. 1 of 2 in de week vond ik veel.
Toen ik berichtjes zag van anderen die in de gauwigheid een paar duizend refs uit hun mouw schudden vond ik het ook behoorlijk dubieus. Hoe kan zoiets in godsnaam?!
Nou, het kan dus en ook nog eens volledig legitiem (wat zeg je?! Legitie-hiem)
Het ligt er volledig aan op welk niveau je zit te prutsen. De meeste van ons volgen gewoon de platgetreden paden. Maar enkelen maken er echt een volledig "business" van. Dat zijn mensen die bereid zijn om behoorlijk wat geld uit te geven om succes te hebben. Mijn tip op dat gebied: wacht tot je meer ervaring hebt. Niet alleen met get paid to surf, maar ook met allerlei soorten promotie mogelijkheden. Leg in de tussentijd een paar gulden opzij van elke cheque die je krijgt. Tegen de tijd dat je klaar bent voor het "echte" werk heb je alvast een potje die je kan breken. Zoniet, dan kan je een aardig pilsje tappen op het strand :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
  • Laatst online: 11-02-2024
Zero referrers! And i'm proud of it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is de geest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een stelletje leugenaars, fantasten en andere zielepoten op een rij.
Wanneer je talent hebt op een bepaald gebied gebruik dat dan op een positieve manier. Bovendien kun je dan met je talent en hard werken een veelvoud verdienen.
Stop met die reclame-onzin en ga tomaten plukken of boodschappen doen voor oudere mensen, of wat ook goed kan zijn, investeer in jezelf door verder te leren.
En wie weet kom je dan nog eens een leuk meisje tegen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucia,

Gebruik jij ook je talent.
spring voor een bus,hang je op of pleur gewoon op naar een ander forum als je niet bevalt. misschien kom je daar vrienden tegen al denk ik dat dat met zo'n instelling moeilijk is.
investeer in jezelf door verder te leren
ik hoop niet dat jij hiermee probeert te beweren dat jij dit ook hebt gedaan want het meest IQ-loze gedrag op deze aardbol is wel het veroordelen van mensen die je niet eens kent.
boodschappen doen voor oudere mensen
Door dit te typen heb je ook gelijk bewezen dat je de grootste huichelaar op deze aardkloot bent. Want als jij zo humaan zou zijn zou je niemand hier voor leugenaar of zielepoot uitmaken maar de mensen gewoon in hun waarde laten en laten leven zoals ze zelf willen. Kortom met je post heb je alleen maar bewezen dat jij zelf de grootste zielepoot op aarde bent !!!

met vriendelijke groet
Wolfman :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucia,
Leugenaar: Kan ik niet over oordelen, iedereen zijn eigen mening.
Fantast: Zeker, ik geloof in opportunities en dit is er een.
Op een rij: Generaliseren is de ergste discriminatievorm die er bestaat.
Zielepoot: Zeker niet, ik voel me er heel erg goed bij.
Leren: Heb ik een hekel aan, doe ik liever niet.
Werk: Ik heb een hele goede baan en daarnaast doe ik dit nog ff, kan ook voor de TV gaan hangen, maar dit bevalt me iets beter. Ook hiervoor zat ik dag en nacht op internet, dus eigenlijk is er weinig veranderd.
Positief: Ik denk, ben en doe Tsjakkaa, is dat niet positief genoeg?
Leuk meisje: Ben al 4 jaar gelukkig getrouwd.
Onzin: Goeie vraag. Zou je vandaag de dag uberhaupt wel kunnen internetten als er niet gigantisch veel sponsors en adverteerders waren? Het enige wat wij doen is een graantje meepikken van die gigantische advertising- en marketingbudgetten.
Overigens zegt mijn banksaldo anders en ook mijn vrouw vindt het zeker geen onzin. Die hoopt dat het nog meer wordt, want dan kan ze een mooie keuken uitzoeken voor onze nieuwe woning en een auto kopen.
Het is werk, net als iedere andere job en gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfde werk leuk. Sommigen zien het zelfs als hobby.
Gelukkig zijn wij niet vies van werken, ook al levert het niet altijd evenveel op.
Op een punt kan ik het absoluut met je vinden: Doe wat voor je medemens. Daar is ook in voorzien, je kunt bij heel veel programma's je verdiensten overmaken naar goede doelen. Ook is het mogelijk om je aan te sluiten bij een goed doel als referrer, zo verdienen zij er indirect iets aan.
Kijk naar Euroclix: Door de akties van de leden is belangenloos bijna FL20.000,= naar Enschede overgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde niet persoonlijk worden Wolfman.
Wie de schoen past trekke hem aan.

Je slaat verder de plank helemaal mis.

Veroordelen? Beter lezen Wolfman

En ik ben niet begonnen over met voor een bus springen en iemand voor huichelaar uitmaken.

Jammer dat je er niet een positieve wending aan weet te geven, aan wat ik duidelijk probeerde te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wacht even je wilde niet persoonlijk worden maar noemt iedereen hier leugenaars, fantasten en zielig ????

iemand voor leugenaar of iets uitmaken is veroordelen. als je me niet geloofd kijk je maar in de dikke van dale!!!

Positief opvatten??? Jij maakt alle mensen met wie ik dagelijks goed contact heb voor Leugenaars, zielig en fantasten....en dat moet ik positief opvatten.......Ik vind jou vrienden allemaal eikels..maar dan wel in de positiefste zin van het woord!!! ;)

En dat persoonlijk worden is helemaal een domme opmerking van je. eerst iedereen z'n hobby (en ook de mijne) de stront indrukken en dan zeggen dat het niet persoonlijk is..
Me vind jou een LUL..maar dat is ook niet persoonlijk bedoeld hoor lul :(

en jij bent idd niet begonnen met iemand een huichelaar noemen..maar wel met mensen voor leugenaar en zielig uitmaken!!

POSITIEF pff Kanker toch op sukkel.
ga ergens anders de lozer uithangen!!!!
(maar positief bedoeld natuurlijk :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolfman
Je mag natuurlijk zelf bepalen in welke categorie je je het meest thuis voelt.
Misschien pas jij wel in alle drie.
Misschien moet ik nog maar een speciale categorie voor jou bedenken, je komt er nu toch wat bekaaid af.

Overigens is het niet mijn bedoeling iedereen over een kam te scheren, noch te beledigen, en dat heb ik ook niet gedaan.
Nogmaals wie de schoen past trekke hem aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een stelletje leugenaars, fantasten en andere zielepoten op een rij.
Behoorlijk heftige uitspraken. Als je nou ook nog eens aangeeft waarom je dat denkt, dan kunnen we er nog iets mee. Hebben we allemaal iets aan.

Mijn talenten liggen nu eenmaal op het gebied van de automatisering en Internet en die gebruik ik volop. Ik werk hard voor mijn baas, ik werk hard voor mezelf, ik zit een paar dagen per week met mijn snufferd in de boeken om nog meer te leren. Alles bij elkaar ben ik zo'n 80 uur per week bezig. Gevolg is dat ik nu inderdaad een veelvoud verdien van wat ik anders zou verdienen :)
En daar is ook mijn vrouw erg blij mee.

Als jij dat onzin vind, best. Maar als jij vind dat ik een leugenaar, een fantast en een zielepoot ben, dan mag je ook zeggen waarom je dat vind. Ik ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Catman,

Ook jouw vrouw is er blij mee. Sturen we beide vrouwen gewoon de stad in om samen te winkelen en ons verdiende geld uit te geven, kunnen wij rustig nog meer geld verdienen zonder dat de vrouw loopt te zeuren :=)

Ik stuit me helemaal bij je opmerkingen aan. Gaarne onderbouwde kritiek.
Zowel Catman als ik zitten al bijna een jaar in dit 'vak' en hebben alles al wel een keer gehoord. Om misverstanden te voorkomen zouden we graag onderbouwde meningen willen horen.
Schelden heeft geen zin en generaliseren ook niet. Iedereen heeft een reden om iets wel of niet te doen en die zouden we graag willen horen.
Mijn mening kennen jullie, nu nog graag die van jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer je je persoonlijk voor leugenaar etc. voelt uitgemaakt dan kan ik je niet helpen, anders dan te zeggen dat je beter moet lezen EN de samenhang niet uit het oog moet verliezen.
Voor het overige denk ik dat je zelf ook een heleboel kan bedenken, daar heb je mij niet voor nodig om het te begrijpen.
bv
Leugenaar; iemand die niet eerlijk is; geef dan eens volledige openheid van zaken; bv gemiddelde opbrengst voor al diegenen die meedoen / gemiddelde benodigde tijdsinvestering
Draag deze boodschap dan uit, maak daar reclame voor.
dit is maar een beginnetje; je kunt zelf vast nog veel meer bedenken.
Belastingaanslag? Geef je alles aan het goede doel of zo? Wat meer openheid dus

Wanneer je er zelf, als grote man, nog eens wat beter bij stil staat in welke richting je andere mensen kunt stimuleren, dan is dat wat mij betreft al meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neptunes> Het geld is al uitgegeven voor het binnen is. Zoals de zaken er nu voor staan hou ik er de komende maanden geen gulden aan over :(
Nou ja, ez come, ez go!

Wel wil in inderdaad eens een gefundeerde reden horen. Ik hoor wel vaker schreeuwen dat het onzin is, maar tot nu toe heeft nog nooit iemand ook maar een enkele reden genoemd waarom het onzin is en waarom ik een extra inkomentje van 2500 tot 3000 piek per maand moet opgeven.
Redenen graag! Gooi jezelf eens open. Forums als dit zijn er om ervaringen, visies, ideeen en kennis uit wisselen en niet om elkaar verrot te schelden. Laten we dat dan ook zo houden, dus kom op met jouw kant van het verhaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gemiddelde tijdsbesteding: 4 uur per dag, hoofdzakelijk informatie verschaffen, site updaten, post verwerken, mogelijkheden uitzoeken, aantal referrals bijhouden en werken aan samenwerkingsverbanden.
GEMIDDELDE opbrengst per referral (direct en indirect): variabel tussen $0,01 en $0,50 per maand.
Bij zelf surfen kom je op ongeveer FL250,= per maand bij 100 uur surfen of online zijn (zonder referrals). Reken maar uit hoeveel je dan verdient bij minder of meer uren.
Aantal referrals nodig om FL10.000,= per maand te verdienen: 30.000
Wachttijd op je geld (tot het echt op je rekening staat): gemiddeld 3 maanden.
Belasting volgens normale regels, ik betaal dus 50-60% belasting. Mensen die nog geen baan hebben mogen ruim FL8.000,= per jaar verdienen zonder belasting te betalen, daarna 37%.
Goede doel: Dat is meer afhankelijk van je persoonlijke instelling. Ik doe vrijwillegerswerk en door mijn belastingafdracht en het feit dat ik geld uit het buitenland haal, steun ik de staatskas en de economie en daarmee indirect de minderbedeelden in ons land of is dit theoretisch gelul?
Ik denk er ook over om mij bij nieuwe programma's onder goede doelen aan te sluiten.
Stimuleren is inderdaad heel erg belangrijk, omdat bij 10.000 referrals 1% minder gemiddeld gebruik al gelijk FL100,= per maand verschil uitmaakt.
Dit is inderdaad een aandachtspunt en dat probeer ik ook te bereiken door open te zijn. Iedereen mag zien hoeveel referrals ik heb en wat ik verdien hiermee. Tevens vermeld ik andere websites en goede plekken om informatie te halen. Ik schroom ook niet om negatieve dingen te noemen, zolang ze maar realistisch zijn.
Vaak komt het neer op de mening van iemand of iets positief of negatief is. Daarom heeft ook iedereen zijn eigen favoriete programma's. Om rekening te houden met ieders mening is zo goed als onmogelijk.
Als je nog goede tips hebt dan zijn die altijd welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer je je persoonlijk voor leugenaar etc. voelt uitgemaakt dan kan ik je niet helpen,
Ik vroeg waarom jij vind dat ik een leugenaar en zo ben. Niet dat ik mezelf zo zie.
Leugenaar; iemand die niet eerlijk is; geef dan eens volledige openheid van zaken; bv gemiddelde opbrengst voor al diegenen die meedoen / gemiddelde benodigde tijdsinvestering
Op mijn site staat precies hoeveel ik verdien en hoeveel uur ik kwijt ben aan het surfen met die viewbars. Daar komt nog extra tijd bij voor promotie gedoe, maar goed.
In ieder geval vertel ik NIEMAND dat ze duizenden guldens kunnen verdienen als ze maar effetjes dit of dat doen. WEL vertel ik dat het voor iedereen mogelijk is om met een minimum aan moeite toch 100 piek of meer te verdienen per maand. En hoe meer moeite je daar in steekt, hoe hoger dat bedrag kan worden. Maar wel geduld hebben. Ben ik daarin niet duidelijk genoeg geweest?!
Voor het overige denk ik dat je zelf ook een heleboel kan bedenken, daar heb je mij niet voor nodig om het te begrijpen.
FOUT! Jouw mening telt wel degelijk en ik ben serieus benieuwd!
Wanneer je er zelf, als grote man, nog eens wat beter bij stil staat in welke richting je andere mensen kunt stimuleren, dan is dat wat mij betreft al meegenomen.
Ben ik het helemaal mee eens. Voor mij is dit niet alleen een extra inkomentje, maar ook een leerproces. Natuurlijk wil hier beter van worden, maar niet alleen financieel!

Waar die centen heen gaan? Naar de belasting (60%, zie eerdere posts) , naar mijn hypotheek, leningen, enzovoort, naar mijn huis (eigen huis, dus eigen kosten), naar mijn vrouw. En de rest hou ik voor mezelf om mijn toekomstplannetjes te verwezenlijken. Heeft wederom alles te maken met internet en ik hoop er zelfs ook geld aan te verdienen, maar dan wel op een zekerdere basis als betaald surfen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BazP
  • Laatst online: 09-12-2024
Zo neptunes1 jij bent flink bezig daarmee..

ben je al lid van surfingprizes?
Zo nee steun het goede doel en wordt mijn referal http://www.surfingprizes.com/go/?151418
;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer,

Ik ben al aangesloten bij meer dan 70 programma's (zie mijn website), waaronder Surfingprizes. Surfingprizes is zelfs mijn favoriet van dit moment, ik verdien er $100,= per maand mee en heb ongeveer 170 referrals.
Het probleem is dat er zelden nog goede nieuwe programma's verschijnen en dat mijn vaste referrals het ook wel een beetje zat zijn om steeds maar weer nieuwe programma's te krijgen. Concentreren op een vast groepje programma's en daar het maximale uithalen, daar draait het bij mij nu om. Heel af en toe richt ik mij weer eens op nieuwe programma's.
Aangezien ik altijd binnen een dag na het uitkomen van een nieuw programma al van 4 kanten over een programma geinformeerd wordt, is het heel moeilijk om mij als referral te krijgen.
Er zijn echter nog altijd 280 programma's (zie http://www.ghostsurfers.com ) waar ik nog niet aangesloten ben, als je me dus kunt overtuigen dat er een programma op mijn site ontbreekt dat echt geweldig is en ook aktief en betalend, than I'm your man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo Lucia zo te zien ben jij de enige die het met jou uitspraken eens bent, Misschien eens een goed moment om zelf eens goed je eigen post te lezen en er over na te denken wat jij hiervan zou denken als je in andermans schoenen staat. Als je dit allemaal positief bedoel heb je je toch een beetje verkeerd uitgedrukt!!!

En jij bent degene die begint met mensen te beledigen(dat doe je dus WEL!!!) En daarna neem ik mensen met wie ik dagelijks contact heb (zei het via internet) in bescherming.

Ik kaats jou eigen manieren terug op jezelf..kortom dat wie de schoen past trekt hem aan is het meest onbenullige antwoord dat je hierop kan geven.

mmm een speciale catagorie voor mij bedenken.
en dan zeg je dat wij wat nuttigs moeten gaan doen !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
lol!

maar ik snap dit geruzie niet helemaal hoor..
wat kan het iemand nou schelen op wat voor werk de ander doet?..
als je op deze manier een leuk zakcentje extra kan verdienen .. mooi toch?..
wat kan jou uhet nou schelen wat voor bijbaan ik heb ..
of ga je ook zeggen dat ik wat beters moet gaan doen als ik bijvoorbeeld bij de aldi werk ofzo als bijbaantje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vrij citaat van een van jullie homepage's

Adframe, waarmee je met GEMAK f 3,60 per UUR
kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrij citaat van de site van AdFrame:
Voor een view (1 view = ongeveer 20 sec.) in de gele categorie kan het al snel oplopen naar fl. 3,60 per uur
Op basis van dat citaat op de site van AdFrame zijn wij dus allemaal leugenaars????

Kom op , Lucia, wat zijn nu werkelijk jou bedenkingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 16:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ref-id bij187
Iemand van het eerste uur dus. Hoeveel referrals heb je, want dat was de eerste vraag waar het om ging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog eens zitten kijken op een oude email van mij..

Mijn Alladvantage Id: AUC-583. .

heb in April 99 aangemeld..

nooit gebruik van gemaakt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Ik hen ook een best wel oud refID (BIM-048), maar ik kon die adbar pas downloaden eind februari dit jaar. Hoe konden jullie (met veel refferals) hem dan al wel hebben? En volgens mij begon al dat paid2surf gedoe in NL pas rond die tijd, eerder kon je niks downloaden omdat je NL bent...

En nog een vraag? Hoeveel verdien je nou NETTO per maand aan dat paid2surf? Dus incl. belasting enzo? Hoeveel heb je verdient in mei 2000 bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Laatst online: 24-09 16:04
Neptunes: Ik heb er 0...had er eerst 18 op het eind...veel aanmeldingen 0 uren.
Schiet niet op dus.

Nou probeer ik een paar goeie vrienden lekker te maken...maargoed.

Heb ook wel eens (1 x) gespammed op icq maar dat doe ik maar niet meer.

Wel een goeie motivatie dit om een page te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat vanaf januari/februari klopt niet helemaal, programma's als Paidforsurf, Cashsurfers en Getpaid4 zijn al sinds november/december aktief.
Spedia al sinds augustus en Allcommunity nog langer.
Euroclix ook al sinds oktober, maar daar verdien je veel te weinig mee.
Vandaag de dag betalen een 30-tal programma's.
Precies in de periode dat de eerstgenoemde programma's begonnen, heb ik veel referrals gekregen.
Belastingen: 50-60% (ik verdien met mijn normale baan al veel te veel, dus dat is in dit geval een nadeel). Ik investeer echter heel veel (computer, adverteren), waardoor ik eigenlijk niet veel verdien in de eerste maanden en dus ook niet veel belasting betaal.
Als ik het netto uit moet drukken wat ik per maand binnen krijg, dan is dat FL2500,= tot FL3000,= en dat hoop ik voor het eind van dit jaar te verdubbelen.
Dat krijg ik nu, maar in de eerste 4 maanden (oktober-januari) verdiende ik hooguit $15,= per maand. Nu gaat dat veel gemakkelijker en krijg nu ook maandelijks 5-10 vette cheques.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
dus er is hoop :) :)
ik zitnu op zo'n 40$ per maand.. (cashsurfers) en nu net aangemeld bijnog veel meer.... dus nu maar afwachten ..
en veel referals recruten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij cashfiesta nu 212 referrals.
Neptunes, hoeveel heb jij er bij cashfiesta?
Als je referrals eenmaal ook referrals krijgen gaat het erg hard, 4 dagen geleden had ik er nog 168.
Ik ben trouwens ook een PTS-er van het eerste uur, bij Alladvantage is mijn username cir009.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cashfiesta werkt nu trouwens wel weer goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Cashfiesta heb ik er pas 8 :( Beetje laat mee gestart. Dat is altijd het probleem, hoe bepaal je nu welk van de 350 programma's echt goed zijn en een topper gaan worden?
Als je 200 referrals hebt werken die inderdaad ook allemaal mee om nieuwe referrals te krijgen, maar ervaring is dat je er dan toch slechts 1-3 per dag bij krijgt. Je ligt dus ver boven het gemiddelde qua stijging.
Zelf ben ik sinds oktober (ftqxxx) lid van AA. De referrals heb ik pas vanaf 14 maart echt gekregen, zit nu op iets van 12.600 bij AA.
Je ziet dat het dus enorm verschilt per programma bij mij. Er zijn er 15 die goed tot zeer goed lopen en de rest hobbelt er een beetje achteraan.
mvos12, hoe zit het bij jou met het totaal aantal referrals bij alle programma's? En hoe is het gemiddelde gebruik? Welk programma scoort het beste? Bij mij is dat momenteel Surfingprizes, op sommige levels is het gemiddelde 30 uur deze maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Maar bij Alladvantage krijg je toch pas het aantal uren uitbetaald dat jezelf ook internet, dus als ik maar 50 uur online ben p/maand, krijg ik dus ook voor de referrals 50 uur uitbetaald¿

Of mis ik iets¿

Ik heb nl al 1,5 jaar 29 referrals maar daar hen ik nog geen CENT van gekregen. Ik was helemaal vergeten dat ik er lid van was aangezien ze me NOOIT verteld hebben dat ik me viewbar kon downen :(

Me Alladvantage ID is ATK-181 voor degene die het willen weten.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In totaal heb ik er helemaal niet veel.
Cashfiesta gaat bij mij het best, daarna komt spedia met 33, desktopdollars met 29, etc.
Je moet ook een beetje geluk hebben, ik heb namelijk maar 3 direct referrals bij cashfiesta, die 3 hebben zelf 44 mensen lid gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee, hier komen mij referrals:

Adframe: 8
Alladvantage: 5
Allcommunity/Yesmail: 0
Bepaid: 0
CashFiesta: 0
CashMeter: 1
CashRadio: 0
Cashsurfers: 1
Crew-design: 2 (sinds kort)
Desktop Dollars: 4 (YES!!! Sinds vandaag eentje erbij)
Euroclix: 0
Geldpost.de: 0
Getpaid4: 1
HomepageReward: 0
MoneyForMail: 0
PaidforSurf: 1
Radiofreecash: 3
SendMoreInfo: 0
Spedia: 2
Surf2web: 2
SurfingPrizes: 2
Targetshop: 1
Totale-mail: 1
UniqueSurf: 0
Utopiad: 0
Valuepay: 0
WaveVu: 1
Zerobaunderies: 0

Zielige toestand, hè?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-09 10:42
JA het is "wat oud", maar als jullie grootgeldverdieners hier nog zijn en dit lezen: mogen we een update over de periode van aug 2000 tot nu?
Die dingen zullen al vast wel zijn uitgestorven maar 'k ben benieuwd hoe lang jullie het nog hebben getrokken en wat jullie nu als extra inkomsten doen.. want van 5000 gulden nar niks lijkt me toch wel lastig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen fuck. heel de site is spoorloos, dns entries bestaan ook niet meer, telefoonnummer doet niks meer, adres onbezorgbaar, en m'n 50 piek nog tegoed is ook spoorloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-09 10:42
Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 18:23:
geen fuck. heel de site is spoorloos, dns entries bestaan ook niet meer, telefoonnummer doet niks meer, adres onbezorgbaar, en m'n 50 piek nog tegoed is ook spoorloos.
hehe, en da's lang nadat deze jongens de grote bedragen binnenschepten?
Noujah, dat't niet kon blijven duren had je kunnen weten natuurlijk.. dat ze er stiekem tussenuit gingen sjah.. als je failliet gaat neem je ook geen telefoon meer op natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:45

Duinkonijn

Huh?

doe nog trouw mee met euro clix en opinonweb ofzo iets.

heb bij euro clix iets van 1760 punten
en
bij opinon hebben ze me 1x 25 gulden uitbetaald en ik verwacht binnen kort 7,5

oja bij adframe heb ik 1x 50 gulden gehad

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Ik heb in het verleden EEN keer geld ontvangen. Ik kreeg een cheque van ALLADVANTAGE... helemaal vanuit de US. Bij het innen bij de Rabobank destijds gingen er wel wat kosten af maar ik hield net over de 100 *gulden* over. :)

Edit: Ik herinner me ook nog dat ik toen de provider SuperWeb had haha goeie oude tijd :'(

[ Voor 18% gewijzigd door Barca op 24-01-2004 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
hehe lol, dit is al weer 3,5 jaar geleden :) Ik heb destijds ook wel wat verdiend met paid to surf. Voor zover ik me kan herinneren was dat:

Alladvantage: cheque van zo'n 50 tot 100 gulden oid
Adframe: rond de 50-60 gulden

en volgens mij ook nog wat met euroclix, desktopdollars en opinionbar, maar dat weet ik niet precies meer.

Al met al toch een leuk zakcentje :) Maar toen al verwachtte ik dat paid to surf geen lange toekomst zou hebben.. dat kan gewoon nooit uit; iedereen doet het om het geld en klikt die banners zsm weer weg. Toen ik de betalingen binnen had ben ik er ook mee gestopt. Heb eigenlijk al vrij snel da dato haast niks meer van paid to surf gehoord. Al die bedrijfjes gingen faillet of werden opgedoekt etc.

[ Voor 8% gewijzigd door Palomar op 24-01-2004 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Ik heb dit ook tijdje vrij fanatiek gedaan en heb er in totaal denk ik 500 a 600 gulden aan overgehouden.. Al moet ik wel zeggen dat ik het allemaal niet zo eerlijk deed :X :X Op een gegeven moment had ik 5 a 6 balken tegelijk lopen.

Was al vrij snel duidelijk dat dit geen jaren zou duren..

edit.. Ik zie dat cashfiesta.com nog steeds bestaat.. Was een van mijn toppertjes..
Mijn account bestaat zelfs nog.

[ Voor 30% gewijzigd door M@cer op 24-01-2004 14:21 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 19:53
dus als ik het goed begrijp laat je gewoon die balk draaien en krijg je vanzelf cash :?

hmm als dat cashfiesta nog werkt...mijn pc staat 24/7 aan en kheb dual monitor dus... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Nu online
Tja je moet alleen wel actief surfen.. Als je bv 5 minuten niet achter je pc zit gaat de teller uit. In de tijd dat ik het deed was er een proggie voor die net deed of je aan het surfen was..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
ach, je knalt de banners op je 2e monitor en gaat lkkr surfen op je ander, dan heb je er niet zo'n last van
al is dat natuurlijk niet de bedoeling :P
er waren toch ook van die programmaatjes die faketen? dan draaide je dat ipv de banner applicatie..
k ben er nooit erg mee bezig geweest verder, t boeide me niet zo. nooit gedacht dat je er echt geld mee kon verdienen ;) k zou best fl5000 bruto willen verdienen met 4 uur werk per dag :)

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:45

Duinkonijn

Huh?

Punksmurf schreef op 24 januari 2004 @ 15:44:
ach, je knalt de banners op je 2e monitor en gaat lkkr surfen op je ander, dan heb je er niet zo'n last van
al is dat natuurlijk niet de bedoeling :P
er waren toch ook van die programmaatjes die faketen? dan draaide je dat ipv de banner applicatie..
k ben er nooit erg mee bezig geweest verder, t boeide me niet zo. nooit gedacht dat je er echt geld mee kon verdienen ;) k zou best fl5000 bruto willen verdienen met 4 uur werk per dag :)
fakesurfer hete het O-)

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Nu online
Spedia.com bestaat ook nog... Zo aan de payrates te zien betalen ze ongeveer 0,50 dollar per uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-09 21:00

r0b

Macer schreef op 24 januari 2004 @ 15:40:
Tja je moet alleen wel actief surfen.. Als je bv 5 minuten niet achter je pc zit gaat de teller uit. In de tijd dat ik het deed was er een proggie voor die net deed of je aan het surfen was..
Haha, ja klopt.
Fakesurfer was dat, volgens mij.
Opende random een aantal IE windows/sites. :D

Goeie oude tijd. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

poohbeer schreef op 23 januari 2004 @ 18:03:
JA het is "wat oud", maar als jullie grootgeldverdieners hier nog zijn en dit lezen: mogen we een update over de periode van aug 2000 tot nu?
Nou nee, doe maar niet. Ik weet niet wat de policy van 2000 was, maar inmiddels is het zo dat we opsomtopic liever niet in de techfora hebben. Dicht dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.