Stinkende monitor

Pagina: 1
Acties:

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Topicstarter
Ik heb hier een Fujitsu Siemens b17cl monitor staan.

Gisterenavond begon hij ineens uit zichzelf de resolutie te veranderen en gaf even helemaal geen beeld meer.
Toen ik hem even had laten staan begon hij heel erg te stinken, een soort geur van een nieuwe tv zeg maar, alleen dan nog veel erger.

De stank viel later wel mee, en leek vanochtend geheel verdwenen te zijn.
Na vandaag weer een tijdje achter de computer gezeten te hebben begon de monitor weer te stinken, zelfs zo erg dat ik er zowat hoofdpijn van kreeg en de monitor maar er af he gehaald en nu op een 15 inch Highscreen schermpje zit te werken :/

Weet iemand misschien wat de oorzaak van de stank kan zijn en of dit verholpen kan worden :?

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

kortsluiting ofzo :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Falconey
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 22:27
Jij hebt geluk gehad, ik heb een paar weken geleden een Nec doorgefikt, daar leek het op het begin ook of hij van resolutie veranderde, daarna kwam er rook uit....

Verwijderd

ik denk dat er soldeerverbindingen niet goed meer zijn.
Wat er dan gebeurd is een slechte verbinding en wordt warm en gaat stinken.

Ik heb dit zelf ook een keer met een 14" gehad, ff gesoldeerd en het probleem was opgelost. :)

• Funk414
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01-2022
Doe als Hans Teeuwen: ga terug naar de winkel en zeg dat 'ie stinkt... ;)

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Er wordt iets te heet, dat is duidelijk. Zit er nog garantie op, ga er dan mee terug. Zo niet, dan openmaken en je neus volgen. Zaken die te heet worden zijn doorgaans ook verkleurd, dus zo moeilijk zal het niet te vinden zijn. Het enige moeilijke is dat het onderdeel wat te warm wordt niet het defecte hoeft te zijn. Het kan ook zijn dat iets erachter sluiting maakt.

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Topicstarter
Bedankt voor de reacties.

Ik ga morgen maar eens met een of andere helpdesk van hun bellen, zit namelijk 3 jaar garantie op dat ding :)

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Pagina: 1