Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
kortsluiting ofzo
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Jij hebt geluk gehad, ik heb een paar weken geleden een Nec doorgefikt, daar leek het op het begin ook of hij van resolutie veranderde, daarna kwam er rook uit....
Verwijderd
ik denk dat er soldeerverbindingen niet goed meer zijn.
Wat er dan gebeurd is een slechte verbinding en wordt warm en gaat stinken.
Ik heb dit zelf ook een keer met een 14" gehad, ff gesoldeerd en het probleem was opgelost.
Wat er dan gebeurd is een slechte verbinding en wordt warm en gaat stinken.
Ik heb dit zelf ook een keer met een 14" gehad, ff gesoldeerd en het probleem was opgelost.
Doe als Hans Teeuwen: ga terug naar de winkel en zeg dat 'ie stinkt...
Er wordt iets te heet, dat is duidelijk. Zit er nog garantie op, ga er dan mee terug. Zo niet, dan openmaken en je neus volgen. Zaken die te heet worden zijn doorgaans ook verkleurd, dus zo moeilijk zal het niet te vinden zijn. Het enige moeilijke is dat het onderdeel wat te warm wordt niet het defecte hoeft te zijn. Het kan ook zijn dat iets erachter sluiting maakt.
Bedankt voor de reacties.
Ik ga morgen maar eens met een of andere helpdesk van hun bellen, zit namelijk 3 jaar garantie op dat ding
Ik ga morgen maar eens met een of andere helpdesk van hun bellen, zit namelijk 3 jaar garantie op dat ding
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Pagina: 1