Om maar alvast met de eerste vraag te starten. Wie is er al eens beschuldigd van spamming of cheating bij AA en weet of je hiervan dan ook het bewijs ontvangt en hoe lang een eventueel beroep of de definitieve uitsluiting duurt? Heeft ook iemand een naam bij AA die hier over gaat?
Verwijderd
Keb ix een mailtje gehad over spammen op een forum(toevallig). Met iets van last warning erin enzo. ze gaven me hierbij ook de tip om het zo te doen
http://www.alladvantage.com/home.asp?refid=EDB899 en dan iets van by clicking this link i declare that ..bla bla bla..maar voor de rest geen probs..m'n geld is gewoon gestegen terwijl de server down was
http://www.alladvantage.com/home.asp?refid=EDB899 en dan iets van by clicking this link i declare that ..bla bla bla..maar voor de rest geen probs..m'n geld is gewoon gestegen terwijl de server down was
Mijn account bij AllAdvantage werd gecancelled, omdat men had geconstateerd dat ik iedere keer dezelfde sites bezocht met dezelfde muisbewegingen.
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ik heb fake surf beta 3 en ik heb tot nu toe geen last (ik gebruk het ook maar af en toe)
,maar het is ook niet de bedoeling dat je die progjes gebruikt, het is stelen !!!
,maar het is ook niet de bedoeling dat je die progjes gebruikt, het is stelen !!!
Waarom niet. Alsof we nog niet genoeg GPTS topics hebben
welke prog's kan je hiervoor gebruiken ?? Het moet toch heel makkelijk zijn voor een programmeur om een of ander prog maakt, die random muisbewegingen maakt en websites bezoekt, lijkt mij...
Blijft de AD zelf altijd zo klein [rechts v/d AA banner]
of zijn er ook GROTERE [@frame-achtige] banners¿
http://www.alladvantage.com/go.asp?refid=atk181
of zijn er ook GROTERE [@frame-achtige] banners¿
http://www.alladvantage.com/go.asp?refid=atk181
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Dat klopt. Ik heb er zelf al een cheat prog voor geschreven. Maak er zelf maar eentje.
Verwijderd
Gelezen op hun site:
Bestaat er geen manier om ervoor te zorgen dat Alladvantage niet te weten komt welke urls je bezocht hebt?Our Use of Your Information
We use your email address to verify your identity and protect against fraud and to contact you when you are eligible to download the Viewbar. In addition, we use it to send you updates about your account, new products and services, and company updates. If you participate in the Viewbar™ Service, we'll use the address information to mail your check to you and to verify your location for tax purposes. We use URL information we collect to help direct advertising to you that is more likely to be of interest to you. We use your IP address to help diagnose problems with our server and to administer our Web site. Your IP address is also used to gather broad demographic information.
AllAdvantage has centralized its records in the United States but may perform some of its data processing outside of the United States. To do this, AllAdvantage may transfer your personal data internationally to other countries. Some of the countries may have laws that protect personal data, some may not. AllAdvantage will protect your information no matter where we process or store your data by following this privacy statement. By becoming a Member you give your consent to this transfer of your personal data.
www.alladvantage.com/home.asp?refid=bij187
Vindt ik ook
Het is trouwens erg goed om een bennertje op je page te zetten met als link: www.alladvantage.com/home.asp?refid=bij187
Okay nou zal ik maar stoppen
Vindt ik ook
Het is trouwens erg goed om een bennertje op je page te zetten met als link: www.alladvantage.com/home.asp?refid=bij187
Okay nou zal ik maar stoppen
Verwijderd
Aangezien bedrijven als alladvantage voor een groot deel bestaan van het verkopen van persoonlijke gegevens en intresses denk ik niet dat je dat legaal zal lukken. Illegaal misschien wel maar dat lijkt me ook niet want dat betekend dat alladvantage geen urls meer door krijgt en je dus niet actief surfed. Je zou natuurlijk met een database met "goede" urls kunnen werken maar ook daar is alladvantage fel op. Ze hebben vast wel een beveiliging die actiefe programma's doorzoekt op lijsten met urls. (heeft spedia wel dacht ik) Misschien dat een gecodeerde database uitkomst biedt. Toch lijkt het me erg moeilijk.
Bij deze wil ik iedereen waarschuwen: In de afgelopen maand heeft AA diverse mensen (ik ken er persoonlijk al 3, waaronder de grootste in Nederland) beschuldigd van spamming, in alle gevallen hebben ze niets gedaan, dus onterecht, maar daar luistert AA niet naar.
AA is in geldproblemen en maakt zich hiermee absoluut niet geliefd of iemand is anderen valselijk aan het beschuldigen, wat al even erg is.
Bij deze wil ik iedereen oproepen om je stem te laten horen en protest aan te tekenen dat AA in Nederland ten onder gaat als ze niet snel stoppen met deze onzin. In ieder geval zal dit negatieve nieuws zeker een miljoen mensen in Nederland bereiken. Je kunt eventueel ook oproepen om alle onterecht beeindigde accounts terug te draaien.
Help mee deze onschuldige mensen te beschermen en stuur Uw bericht aan:
appeals@alladvantage.com en de directeur van AA: CEO@alladvantage.com Jim Jorgenson.
AA is in geldproblemen en maakt zich hiermee absoluut niet geliefd of iemand is anderen valselijk aan het beschuldigen, wat al even erg is.
Bij deze wil ik iedereen oproepen om je stem te laten horen en protest aan te tekenen dat AA in Nederland ten onder gaat als ze niet snel stoppen met deze onzin. In ieder geval zal dit negatieve nieuws zeker een miljoen mensen in Nederland bereiken. Je kunt eventueel ook oproepen om alle onterecht beeindigde accounts terug te draaien.
Help mee deze onschuldige mensen te beschermen en stuur Uw bericht aan:
appeals@alladvantage.com en de directeur van AA: CEO@alladvantage.com Jim Jorgenson.
Om even van de hak op de tak te springen: wat gebeurt er als je over je quota van 27 uur bent? Ik zit er nu 2 uur boven, wordt dat doorberekend naar de volgende maand of ben je het gewoon kwijt (gratis reclame dus)
Volgende mail heb ik net naar AA gestuurd. Doe je ook mee?
Subject: Urgent problems with AA in the
To: CEO@alladvantage.com, appeals@alladvantage.com
To CEO Alladvantage: Jim Jorgensen
Dear Jim,
I am sorry to contact you this way, but I think it's absolutely
neccesary.
Alladvantage has a major problem in the Netherlands.
Alladvantage has accused several people for spamming, including the
largest referrer with over 12,500 referrals. He started in March and has
a very well known website and never posted any message, because he
doesn't need too with his website (25,000 hits a day, subject: Free
stuff). Be realistic: Getting 100 referrals through your website every
day, nobody is that stupid to post a spam-message that will generate 1-2
additional referrals!
It seems that somebody wants to harm a lot of people (I heared of
several of simular cases in the last weeks) in the Netherlands and WE
GET NO SUPPORT AT ALL FROM ALLADVANTAGE.
We only received a message referring to the origin of spamming that was
deleted long time ago. We even didn't receive the content, including the
sender of the spam-message.
Please realise that answering in a standard way to this will harm
Alladvantage in the Netherlands, as this is not accepted by the
community, including me.
This news will reach more than half of the internet-community in the
Netherlands and will be very bad advertising for Alladvantage.
AA should protect it's precious members and not somebody who falsely
accuses others.
I give you 2 days to reply to this mail and let me know if you want to
review the appeal of all people
accused in the last 4 weeks, otherwise you will loose not only my
goodwill, but also that of a lot of other people in the Netherlands.
Kind regards, xxxxxxx, the Netherlands.
Subject: Urgent problems with AA in the
To: CEO@alladvantage.com, appeals@alladvantage.com
To CEO Alladvantage: Jim Jorgensen
Dear Jim,
I am sorry to contact you this way, but I think it's absolutely
neccesary.
Alladvantage has a major problem in the Netherlands.
Alladvantage has accused several people for spamming, including the
largest referrer with over 12,500 referrals. He started in March and has
a very well known website and never posted any message, because he
doesn't need too with his website (25,000 hits a day, subject: Free
stuff). Be realistic: Getting 100 referrals through your website every
day, nobody is that stupid to post a spam-message that will generate 1-2
additional referrals!
It seems that somebody wants to harm a lot of people (I heared of
several of simular cases in the last weeks) in the Netherlands and WE
GET NO SUPPORT AT ALL FROM ALLADVANTAGE.
We only received a message referring to the origin of spamming that was
deleted long time ago. We even didn't receive the content, including the
sender of the spam-message.
Please realise that answering in a standard way to this will harm
Alladvantage in the Netherlands, as this is not accepted by the
community, including me.
This news will reach more than half of the internet-community in the
Netherlands and will be very bad advertising for Alladvantage.
AA should protect it's precious members and not somebody who falsely
accuses others.
I give you 2 days to reply to this mail and let me know if you want to
review the appeal of all people
accused in the last 4 weeks, otherwise you will loose not only my
goodwill, but also that of a lot of other people in the Netherlands.
Kind regards, xxxxxxx, the Netherlands.
Verwijderd
Sjees, ze dringen het wel erg op
Bij de Join pagina :
Kijk ff of je refer-id erbij staat, hier de link.
https://www.alladvantage.com/spamlist.asp?refid=
Bij de Join pagina :
Suspended and Cancelled Accounts Due to Policy Violations.AllAdvantage.com strictly forbids its members from sending unsolicited mass emails and newsgroup messages. Members violating the anti-spam policy will be required to forfeit their membership. Click here to see a list of already canceled accounts due to spamming.
Kijk ff of je refer-id erbij staat, hier de link.
https://www.alladvantage.com/spamlist.asp?refid=
Dawn, komen ze erachter als ik Myadvantage gebruik? Die zit ook heel vaak op dezelfde sites een beetje de muis te bewegen...
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Kan iemand ook nog antwoord geven op mijn vraag??????????
Verwijderd
Helaas, alle uren boven de 27 ben je kwijt, deze worden ook niet overgeheveld naar de volgende maand.
Dan sluit ik 'm ff af!
Geen gratis reclame voor alladvantage! Hij zit me niet in de weg, ik ga toch kijken wat er gebeurd!
Geen gratis reclame voor alladvantage! Hij zit me niet in de weg, ik ga toch kijken wat er gebeurd!
Waarom Fakesurf, Myadvantage en al die andere shit gebruiken?
70 accounts tegelijk met SoA gaat hard genoeg. Heb je niet een die ViewBarTM nodig
70 accounts tegelijk met SoA gaat hard genoeg. Heb je niet een die ViewBarTM nodig
Verwijderd
SoA is een emulator die tot 1000 accounts (!) tegelijk kan simuleren. Je kunt met een fake account creator dan een boel fake referrals maken en dan in SoA flikkeren en dan dat een nachtje laten draaien en dan heppie weer wat centjes erbij
.
Kijk voor allerlei AllAdvantage Cheats op: [url] http://www.aacheats.com [/url]
Hiero kun je ook dat proggie downloaden (en nog wat andere handige).
[Mike]
PS. Als je nog geen lid bent van AA: hiero is mijn refid: luf-113
Kijk voor allerlei AllAdvantage Cheats op: [url] http://www.aacheats.com [/url]
Hiero kun je ook dat proggie downloaden (en nog wat andere handige).
[Mike]
PS. Als je nog geen lid bent van AA: hiero is mijn refid: luf-113
Verwijderd
Hmm grappig.
me resolutie is normaal 1024.
als ik ff op 1280 zet en dan op No click om de resolutie niet te bevestigen, dan blijf die banner weg op je scherm. Maar hij blijft gewoon doorgaan op een gedeelte wat je niet ziet.
me resolutie is normaal 1024.
als ik ff op 1280 zet en dan op No click om de resolutie niet te bevestigen, dan blijf die banner weg op je scherm. Maar hij blijft gewoon doorgaan op een gedeelte wat je niet ziet.
Verwijderd
Hoe werkt het uitbetalen bij AA eigenlijk?
Ik had midjuni f110,00,dus als ik het goed heb zouden ze me dus nu een cheque moeten gaan sturen,maar inmiddels is het 2 juli en mijn saldo telt gewoon door????
Hoe zit dat nou eigenlijk?
Kan iemand mij dat vertellen?
Ik had midjuni f110,00,dus als ik het goed heb zouden ze me dus nu een cheque moeten gaan sturen,maar inmiddels is het 2 juli en mijn saldo telt gewoon door????
Hoe zit dat nou eigenlijk?
Kan iemand mij dat vertellen?
Pagina: 1