Toon posts:

Mooie muziek

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of dit hier mag
Maar op de CD van The Gladiotor staat heel veel mooie muziek, voor de flasher hier.

Er zit heel veel opbouw en spaning in. Een tip voor als je muziek bij je Flash filmpje wilt.

Geqxon

• tec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

The Rock lijkt me dan ook wel sw33t.. (Expedition robinson maakt ook gebruik van zulk soort muziek btw)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 03 februari 2002 16:46 schreef tec het volgende:
The Rock lijkt me dan ook wel sw33t.. (Expedition robinson maakt ook gebruik van zulk soort muziek btw)
Devega heeft die gebruikt voor zijn intro (http://www.e-x-design.com/test/gd.html) super sweet :9~

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-06 13:51

Clay

cookie erbij?

Op zondag 03 februari 2002 16:46 schreef tec het volgende:
dat was dus van Gladiator :)

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

* Yellow|A weet niet hoe soepel onze buma vriendjes zijn met het zomaar rippen van muzak :)

|{ brrr }] |

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 13:35

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Op zondag 03 februari 2002 17:14 schreef Yellow het volgende:
* Yellow|A weet niet hoe soepel onze buma vriendjes zijn met het zomaar rippen van muzak :)
* Thijsmans weet niet wat muzak is, maar begrijpt Yellows point, hoewel er een topic loopt (of liep) over het gratis gebruiken van fragmenten

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Sja.. het zou niet lekker zijn als iedereen leuke muziek ging posten voor gebruik onder Flash movies, al dan niet rekening houdend met BUMA|STEMRA vriendjes en vriendinnetjes.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.