Toon posts:

Adult host waar?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een site met celebrity paparazzi shot erop. Ik heb op sommige dagen wel iets van 30.000 hits per dag gehad, misschien een van jullie wel meer maar ik was er verrekte blij mee.

Helaas was mij host niet zo goed en lag ie heel effe een paar daagjes plat (uiteraard net als je niet thuis bent). Ik linkte dus met heel veel sites en ik stond ook bij heel veel in de top5 dus je zend veel en je krijgt veel. Maar... als je server en paar dgn plat ligt zend je niet meer veel---> zak je van plek 1tm5 nr plek 20 en zo bij allemaal ---> dus je zakt weer verder --> en zo kom je dan uitendelijk bij een 500 bezoekrs per dag wat net echt de moeite is.

Nou na een lang verhaal wilde ik dus vragen, weet iemand een goede adult server die niet continue plat ligt, die niet duizend popups en mega banners op je site zet, die snel is, en die meer dan 25000 bezoekrs per dag aan kan. Oh ja en het mag geen geld kosten want ik ben een arme student. Als mijn site dan weer begint te lopen en mijn sponsortjes beginnen weer met betalen dan wil ik een eigen domein kopen en nee geen namezero.

Bedankt!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ehm, je stelt wel veel eisen voor een gratis provider. Ik vind www.f2s.com wel een goede, je hebt 20 MB, en als je meer nodig bent neem je gewoon nog een account. Maar in de alg. voorwaarden staat zeer waarschijnlijk dat adult sites niet toegestaan zijn. Dit mag volgens mij bij geen enkele gratis provider. Je kunt er wel op gokken dat ze het niet doorkrijgen, maar als ze het wel zien ben je je site vroeg of laat kwijt..

ik zou verder geen provider weten... dus je zult wel niks aan mn post hebben.. ;)