PC 5.1 decoder + nieuwe speakers ?

Pagina: 1
Acties:

• DrNo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-12-2024

DrNo

100Mbit zuigt ;)

Topicstarter
Zo maar even een gedachte sprong. Je kan overal relaties goedkoop zo een 5.1 setje kopen, maar nu is het wat ik me afvraag of je, als je zulk een setje (die creative dingen) koopt er niet gewoon hele goede speakers bij koopt (a 500 per stuk) en zo een heeeel goed 5.1 setje te krijgen. Of zit de kwaliteit van het geluid ook in de decoder ?

edit:

* ok laat ik het ff wat anderes uitleggen :
stel ik koop een creative desktop 5.1, nu loop ik door naar een audio speciaal zaak en koop daar 5 speakers van GOEDE kwaliteit (500,- ps) en gooi die speakers die standaart bij die 5.1 set zaten weg. Is mijn geluids kwaliteit dan vergelijkbaar met een duurdere 5.1 decoder en de zelfde speakers ?.
* Is er een groot kwaliteits verschil tussen een goedkope 5.1 decoder of een dure 5.1 decoder ?

IDE just wastes loads of the computer's time with a stream of "just a mo, I'm nearly there ..."

• merijnen
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-08 10:07

merijnen

Beam Me Up Scotty!

en nu in nederlands..... wat iedereen dus begrijpt zonder 't eerst 10 x te hebben gelezen....

Verwijderd

ja idd ik begrijp er ook niks van :D :D

Verwijderd

hij bedoelt dat hij een decoder van creative kan aan komen (of zo)en daar speakers los bij te kopen om de kwalitiet beter te maken dan als je gewoon een creative set koopt.
maar hij weet niet of de kwaliteit veel van de decoder afhangt :7

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 19:34

JT

VETAK y0

Ook ja. Tis geen goed idee.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• merijnen
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-08 10:07

merijnen

Beam Me Up Scotty!

ok, je vraag is al een stuk duidelijker!
als je dat van plan bent, zou ik 't toch een stuk anders aanpakken. Je kan dan beter een leuke 5.1 versterken kopen, en daar dan die mooie speakers op aansluiten. Dit omdat die decoder van creative toch speciaal voor die speakers gemaakt zal zijn, en je dan niet 't optimale uit die nieuwe. Snappie??

• DrNo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-12-2024

DrNo

100Mbit zuigt ;)

Topicstarter
Op zondag 03 februari 2002 17:05 schreef merijnen het volgende:
ok, je vraag is al een stuk duidelijker!
als je dat van plan bent, zou ik 't toch een stuk anders aanpakken. Je kan dan beter een leuke 5.1 versterken kopen, en daar dan die mooie speakers op aansluiten. Dit omdat die decoder van creative toch speciaal voor die speakers gemaakt zal zijn, en je dan niet 't optimale uit die nieuwe. Snappie??
Ok die dingen worden dus op de boxen gemaakt (had ik eigenlijk al verwacht maar ik moest het ff zekere weten).

IDE just wastes loads of the computer's time with a stream of "just a mo, I'm nearly there ..."

Pagina: 1