hier een 14" staan leuk dingetje nog wel maar zodra ik em aansluit (zet em nog niet aan) springt de stop en is me hele kamer zonder stroom, nu maakt 1 van de polen bij de 230v aansluiting contact met de aarde, de andere niet, hij stinkt verder niet echt of zo.. heb em ff open gemaakt, dan zit er zo'n noise filter achter die aansluiting, kan het zijn dat dat ding is doorgesmolten en daardoor sluiting maakt of is me helemonitor nu aan barrels?
Maak es een foto ofzo, want d'r zit nu iig sluiting in.
And The Only One
Los kabeltje bij de 220V connector binnenin de monitor? IDD multimeter nemen, EVT delen lossolderen en individueel doormeten.
Bij sluiting met aarde dient de aardlek te springen, niet de stop.
Bij sluiting met aarde dient de aardlek te springen, niet de stop.
Forget your fears...
...and want to know more...
Vind je het gek dat de stop knalt?Op zondag 03 februari 2002 16:30 schreef Tweaker-Willem het volgende:
nu maakt 1 van de polen bij de 230v aansluiting contact met de aarde, de andere niet
ding nog es wat door gemeten, maar als je hem aanschakeld dan maken alle polen sluiting, verder is er nix te zien dat er iets is door gebrand, ruikt nu wel enigzins (van dicht bij)
Tja, dan is het niet zo vreemd dat de stop springt... Je zult nu verder moeten meten waar ze sluiting maken, daar zit de fout.Op zondag 03 februari 2002 19:18 schreef Tweaker-Willem het volgende:
ding nog es wat door gemeten, maar als je hem aanschakeld dan maken alle polen sluiting, verder is er nix te zien dat er iets is door gebrand, ruikt nu wel enigzins (van dicht bij)
uhmm... ECHT RAAR dat je stopt springt..... Dus niet.....
Tja dan lijkt het me knap logisch dat de aardlek eruit knalt heOp zondag 03 februari 2002 16:30 schreef Tweaker-Willem het volgende:
nu maakt 1 van de polen bij de 230v aansluiting contact met de aarde, de andere niet
Pagina: 1