Toon posts:

krakend geluid tijdens divx

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een oud isa geluidskaartje in een celeron 300 zitten. En als ik daar een divx mee afspeel hoor ik een heel irritant gekraak. Ik heb in de search gevonden dat ik dan in de bios display nogwat op agp meot zetten dat heb ik gedaan maar het blijft. HEt maakt neit uit welke speler ik gebruik hij doet het bij allemaal
wat kan ik hier aan doen?

bvd.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:28

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
je sys is gewoon te brak

Tweakers Discord

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 03 februari 2002 17:27 schreef tweakduke het volgende:
je sys is gewoon te brak
waar slaat dat nou op ik weet dat ie niet alte snel is maar snel genoeg om divx af te spelen. Een kameraad speelt op een celeron 266 vloeiend divx af met goed geluid.

• the_bbk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Probeer eens je divx-codec opnieuw te installeren... Als dit niet werkt kan het ook zo zijn dat je geluidskaart een beetje brak aan het worden is... (Of dat divx-je dat je hebt is gewoon niet goed...)

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heb je er een beetje een vid-kaartje in? Want anders moet de proc al het resizen doen, normaal doet je videokaart dat. Tip: zoek een voodoo 1 (moet je wel win9x/me draaien)

Verwijderd

Topicstarter
er hangt een gf2 mx in. Dat zit dus denkuk wel goed. Mar dezelfde film doet het op mn andere pc niet. dus dan zal het wel aan mn geluidskaart liggen

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-03 18:06

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA->AV

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03 16:44
hier op me laptop ligt het ook aan de videokaart die alles moet resizen, op gewoon 100% hapert het geluid namelijk niet...

//

Pagina: 1