Toon posts:

Eigen domein, maar niet op eigen naam

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als je je eigen domein registreert kom je met naam en toenaam in de WHOIS database te staan.
Een tijdje geleden las ik hier van iemand dat dat niet perse hoeft.
Ok, hoe registreer ik dan mijn eigen domein zonder dat mijn hele hebben en houen bekend wordt. Moet wel volkomen legaal blijven!

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-07 15:42

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Laat iemand anders hem voor je registreren?

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, dat is nou net niet de bedoeling...

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
dat heb ik wel es gelezen op een website van een hosting provider. Je kon (tegen bijbetaling) het domein op hun naam laten zetten. Volgens mij was dat http://www.freehosting.nl , maar ik denk dat het wel bij elke provider kan.

• Palomar
  • Niet online
het was trouwens niet www.freehosting.nl , maar een andere...

Verwijderd

Topicstarter
De bedoeling is wel dat het MIJN domein blijft. Niet van een of andere aasgier die mij naait als het iets waard blijkt te zijn...

• Palomar
  • Niet online
nee het blijft volgens mij wel JOUW domein, je kunt hem alleen op naam van de provider laten zetten (ivm privacy bijv.). Het zal dan wel verder in een contract staan dat ie wel van jou is enzo.

Verwijderd

Topicstarter
Weet je dat wel HEEL zeker?????

• Heintjo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-05-2025

Heintjo

Definitely not Swedish

Sommige providers doen dat inderdaad, omdat je dan niet noodzakelijk in het bezit van een KvK inschrijving hoeft te zijn.. zo kan een particulier dus ook 'n .nl domein registreren..

Het is dan gewoon een schriftelijke afspraak met jou en je hoster dat het domein wel van jou is, maar op de naam van de hoster staat.. zorg dat je dat op papier hebt en hij kan je niet ineens gaan naaien omdat je domein zo lekker loopt :)

blah blah...

Verwijderd

bij budgetweb kon dat, www.budgetweb.nl

Verwijderd

Je kan wel een domain onder de naam van een bedrijf doen, maar als jij een pagina heb en die heeft > Hansonline < en in de inhoud van je pagina's staan er dit soort dingen van ;

Ik ben hans kakkerlak
14 jaar
Huisdier hond > merk pitbull.
Ik hou van internet.
Net zoals nielsonline. Zullen ze wel achterkomen dat het niet om een bedrijf gaat en je domain wordt er af geflikkerd. Dus doe geen moeite. En wat maakt een .nl of .net/.com uit.???
Pagina: 1